Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 18:39 
 
Hardtraxxer

Primefire - Kick Your Teeth [GBD140]

Label: Gearbox Digital
WEB release: 29.02.2016

Tracks:
Primefire - Kick Your Teeth

Samples:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja wat moet ik hier van zeggen, zal live vast hard gaan maar kom op gek alleen een kick met een geluidje erachter en we're done? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Tja wat moet ik hier van zeggen, zal live vast hard gaan maar kom op gek alleen een kick met een geluidje erachter en we're done? :/


Makkelijk scoren zo ja, lijkt ook wel of in het laatste stuk de bpm wat lager is. Of het moet aan mij liggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 22:16 
 
Hardtraxxer

Dit is gewoon een 1:1 kopie van de SZP sound..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 22:42 
 
Hardtraxxer

ParanoidNL schreef:
Dit is gewoon een 1:1 kopie van de SZP sound..


Lijkt inderdaad op de kick van SZP, alleen vind ik deze wel beter als ik eerlijk ben.. wat minder blikkerig
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel beetje SZP nagedaan inderdaad. Maar kan SZP wel waarderen, dus ook dit vind ik prima te pruimen, vocals zijn wel vet, geven wel veel drive mee.

Blijf er bij dat je dit soort tracks niet teveel moet uitpluizen, gewoon geinig voor de huidige raw setjes, tracks die je niet vaak langs hoort komen, maar gewoon goeie hap snap tracks voor tussendoor. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wel beetje SZP nagedaan inderdaad. Maar kan SZP wel waarderen, dus ook dit vind ik prima te pruimen, vocals zijn wel vet, geven wel veel drive mee.

Blijf er bij dat je dit soort tracks niet teveel moet uitpluizen, gewoon geinig voor de huidige raw setjes, tracks die je niet vaak langs hoort komen, maar gewoon goeie hap snap tracks voor tussendoor. :)

juist wel uitpluizen, beetje makkelijk scoren als iedereen zo denkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 02:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
jaron123 schreef:
Tja wat moet ik hier van zeggen, zal live vast hard gaan maar kom op gek alleen een kick met een geluidje erachter en we're done? :/


Makkelijk scoren zo ja, lijkt ook wel of in het laatste stuk de bpm wat lager is. Of het moet aan mij liggen..

Lijkt zo omdat ie in het midden sneller is, en daarna weer teruggaat naar het BPM van het begin van de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Kick anders lekker zelf je teeth

haha ik moest lachen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Distinctive

Ja opzich ben ik het met je eens, maar je gaat er toch niks aan veranderen :P ik ben inmiddels op een punt dat ik "dit soort" tracks al kan waarderen als ik een paar dingen kan vinden die me live wel zullen bevallen. Dit soort tracks worden toch geen mega hits ofzo.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle