Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Erg benieuwd naar dit album, meeste recente muziek kan ik wel waarderen.

Ik vind het verder wel een frapante situatie, hij komt nu met een solo-album waar alleen hij zelf aan gewerkt heeft terwijl ze vorig jaar nog zeiden dat Sven zich ging focussen op het produceren (voor het Psyko Punkz project) en nu blijkt dat ze al lang uit elkaar zijn..


Weet iemand een beetje het verhaal hierachter? Want dacht ook dat Sven zich inderdaad op producer level zou gaan focussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 23:26 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
yowan schreef:
Erg benieuwd naar dit album, meeste recente muziek kan ik wel waarderen.

Ik vind het verder wel een frapante situatie, hij komt nu met een solo-album waar alleen hij zelf aan gewerkt heeft terwijl ze vorig jaar nog zeiden dat Sven zich ging focussen op het produceren (voor het Psyko Punkz project) en nu blijkt dat ze al lang uit elkaar zijn..


Weet iemand een beetje het verhaal hierachter? Want dacht ook dat Sven zich inderdaad op producer level zou gaan focussen.


Maar dat blijkt toch totaal niet uit het 'pers'bericht dat ze online hebben gezet? Volgens mij is dat nooit gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 00:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In de video geven ze duidelijk aan dat Sven gewoon door blijft produceren voor hem zelf en voor Psyko Punkz.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2&__tn__=H
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit album is volledig door Wietse geproduceerd. Sven heeft een kind gekregen en heeft z'n prioriteiten gesteld en daar hoorde produceren ook even niet bij, wat begrijpelijk is natuurlijk. Wietse wilde echter door met Psyko Punkz en wilde niet stil zitten en afwachten, dus is 'ie als een gek gaan produceren. Dat is wat hij mij heeft verteld.

Als je een beetje tussen de regels door leest, haal je dat ook uit het interview;

Citaat:
Nu ben ik in mijn eentje en nu kan ik laten zien wie ik ben. Dit is Wietse, dit is mijn sound en dit is Psyko Punkz. Ik wilde een album maken met alleen maar tracks die ik zelf heb gemaakt, maar dat moesten wel stuk voor stuk goede platen zijn.


Citaat:
Toen Sven stopte met Psyko Punkz had ik ervoor kunnen kiezen om rustig aan te doen, of ik kon kiezen om een vet album te maken. Negen jaar lang heb je alles samen met je beste maatje gedaan en in een keer sta je er alleen voor. Het was tijd voor ons beiden voor een nieuw hoofdstuk en ik ben dankbaar dat ik dit nu solo mag doen. Het is lekker, die creatieve vrijheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Kijk erg uit naar dit album. Als het ook maar een beetje aan de verwachtingen voldoet die hij weet te scheppen in onderstaand interview kan het alleen maar goed worden :thumbsup:

http://www.hardnews.nl/wietse-passie-ha ... e-nachten/


Vond het stukje over "Hardstyle" erg goed, ben benieuwd hoe het gaat lopen.

Psyko Punkz schreef:
“Waar is de hardstyle gebleven?!”
Als we vragen naar de stijl van het album veert Wietse op. Vol enthousiasme begint hij te vertellen. “Ik wilde gewoon een album maken over wat mijn essentie van hardstyle is. Niet euforisch, ook niet raw, het is hardstyle. Toen ik met Sven was stonden wij in 2011 als een-na-laatste op de mainstage van Decibel en waren wij daar nog de ‘hardste’ hardstyle act van dat moment. Daarna kwam de rawstyle, Year of Summer kwam op de radio en daar gingen mensen tegenaan schoppen. Toen kreeg je echt ineens een splitsing tussen héél erg euforisch of héél erg raw. Dat was het punt dat ik me afvroeg; ‘Waar is de hardstyle nou verdomme gebleven?!’.

“Ik hoop oprecht dat er gewoon meer hardstyle komt. Juist iets wat écht party is, waar mensen een lach van op hun gezicht krijgen. Ik ben zelf een party-animal, dus ik ga zelf ook naar rawstyle feestjes toe als ik een weekend vrij ben, lekker tussen het publiek staan en feesten. Dat vind ik mooi. Ik merk alleen dat alles maar lomp moet zijn en iedereen losgaat met een constante agressieve bassface. Dit terwijl ik het juist mooi vind als mensen blij zijn, als ze lachen en stralen. Lekker met een biertje in de handen staan genieten. Dat zag ik op de afgelopen Qlimax eindelijk weer een keer. De muziek was weer veel meer ‘gewoon’ hardstyle. Ik hoop heel erg dat het een teken is van verandering. Misschien dat ik met mijn album het verschil kan maken.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja goed stuk, hele goeie instelling, hopen dat het hem gelukt is om ook tracks te maken die dit ook daadwerkelijk doen!

Echt heel benieuwd :)

Al sta ik altijd met een grote lach op m'n gezicht op de meest lompe herrie te springen, je kunt ook vrolijk worden van teringherrie Wietse :$ maar snap verder wel wat ie bedoelt...

edit: en inderdaad die laatste zin over Qlimax (L) helemaal mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 15:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spijker op zn kop met die laatste alinea
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop ook stiekem dat de hardstyle scene weer een beetje bij elkaar komt. Waar ik vroeger naar feesten ging en de volledige zaal als een eenheid meebewoog of je nu van melodieën hield of van wat harder spul.. Zie ik dat de laatste jaren veel minder terug. Het publiek is echt heel erg veranderd jammer genoeg. Goed dat hij daar een duidelijk standpunt in neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik bijvoorbeeld kijk naar de line-ups van qdance in het buitenland, zijn veel minder gericht op die raw die tegenwoordig hier in nederland is. Natuurlijk (als ik dan die van tomorrowland erbij pak) zie ik wel liever 1/2 hardere artiesten, zoals een b-front, freqeuncerz of zelfs een radical redemption dan alleen maar euphorische artiesten. Maar het moet weer 1 hardstyle worden, zoals het vroeger ook was. En niet al op de helft van de dag alleen maar raw / dood & verderf.

feesten/tommorowland-2017-21-07-23-07-28-07-30-07-t58078-75.html#p1676171

Eigenlijk precies zoals de opzet van afgelopen qlimax, zoals wietse zelf al zegt. Erg benieuwd wat zijn album hierin kan betekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Al sta ik altijd met een grote lach op m'n gezicht op de meest lompe herrie te springen, je kunt ook vrolijk worden van teringherrie Wietse :$

Dit :yes:
Rickzel schreef:
maar snap verder wel wat ie bedoelt...

En dit :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Als ik bijvoorbeeld kijk naar de line-ups van qdance in het buitenland, zijn veel minder gericht op die raw die tegenwoordig hier in nederland is. Natuurlijk (als ik dan die van tomorrowland erbij pak) zie ik wel liever 1/2 hardere artiesten, zoals een b-front, freqeuncerz of zelfs een radical redemption dan alleen maar euphorische artiesten. Maar het moet weer 1 hardstyle worden, zoals het vroeger ook was. En niet al op de helft van de dag alleen maar raw / dood & verderf.

feesten/tommorowland-2017-21-07-23-07-28-07-30-07-t58078-75.html#p1676171

Eigenlijk precies zoals de opzet van afgelopen qlimax, zoals wietse zelf al zegt. Erg benieuwd wat zijn album hierin kan betekenen.


Dit dus... Maar blijkbaar wil de massa blijkbaar dat wel. Q-dance is wel gewoon lekker fuck the mainstream, defend hardstyle. Je ziet ook dat er een overkill aan raw feesten zijn, veel raw producers meer met melodieen gaan doen en er weer een tussenweg komt. Ik zie de toekomst zonnig in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Hekzitter schreef:
Ik zie de toekomst zonnig in :)

Waar Zatox en WP bijvoorbeeld constant lopen te janken, komen Noisecontrollers en Psyko Punkz bijvoorbeeld met een (zeer waarschijnlijk) kwalitatief album om te laten zien wat de muzikale standaard zou moeten zijn in de scene ^^


Spijker op z'n kop, weg met de jankers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kijk erg uit dit kwaliteitsalbum :thumbsup: nummers ala spaceship graag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 17:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heel erg benieuwd naar dit album! Hoop ook inderdaad dat de scene weer iets meer samen gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 22:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Dit gaat echt een retedik album worden. Precies zoals ik hardstyle graag wil hebben.

Dit denk ik ook inderdaad :D Interesse gewekt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 23:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb zo'n idee dat Qlimax 2016 zeker belangrijk is geweest voor de ontwikkeling van het genre 'hardstyle' in het algemeen; gezelligheid, melodieën en sfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 23:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PvO Hardstyle schreef:
Ik heb zo'n idee dat Qlimax 2016 zeker belangrijk is geweest voor de ontwikkeling van het genre 'hardstyle' in het algemeen; gezelligheid, melodieën en sfeer!


never4get QL'16 :cry: ben altijd bang dat weinig feesten nog maar beter gaan worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 20:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik blijft bij m'n mening over Enjoy The Ride, kansloze vocals, maar de rest is echt supervet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 20:42 
 
Hardtraxx Newbie

Erg benieuwd naar de rest! Enjoy The Ride klinkt goed!

(But he did not enjoy all the rides :lol: )
http://www.dumpert.nl/mediabase/7033119/b016f093/dj_psychopunkz_kwaad_op_politie.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HC4LMichaelRoza schreef:


Wat een heerlijk nummer is dit zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 21:14 
 
Hardtraxx Crew

Vind de vocals echt kut, en staan ook veel te hard. Verder wel een leuk nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het een gave plaat. Vocals stoor ik me ook niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 22:34 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt goed hoor!! (L)
Benieuwd naar de rest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ik vind het lastig, vocals klinken echt heel raar (te hard ofzo?) kick pitchen erg lelijk, en vind dit soort vocals uberhaupt een beetje fout, mar dan wel weer typisch PP.

En toch... vind ik hem best lekker :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle