Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 14:07 
 
Hardtraxxer

Wat een irritante vocals in 'This is my style', verneukt het nummer voor me. Verder vind ik de nummers wel vet, lekkere kicks, leuke melodieën.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot nu in de 4 tracks uit Global Dedication, vind ik de lyrics & vocals in elke track tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Koen schreef:
Tot nu in de 4 tracks uit Global Dedication, vind ik de lyrics & vocals in elke track tegenvallen.

Vind ze allemaal een beetje tegenvallen. Enige wat goed zit is de kick en de melodie in fuck the fame. Maar die melodie is zo random als wat met deze vocals.

Je moet er van houden die eigen vocals. Vroeger vond ik het wel vet van hem maar nu komt het me ook iets te geforceerd over.

Ik heb hem wel eens een rap zien maken die ik steen goed vond (pun intended) maar daar doet hij dan weer niks mee.

Al met al is er veel meer uit te halen en ik wacht dan ook maar geduldig op de rest. Hopelijk draait hij er vanavond een paar bij Freqin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 22:18 
 
Hardtraxx Addict

De vier platen uit global dedication even geluisterd. Allemaal erg fijne plaatjes ^^
Gave melo's en goede kicks. Alleen door de vocals pakken sommige nummers niet helemaal goed uit. Erg jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die hele rustgevende break van "Fuck the fame" heeft zoveel gevoel. Die opbouw die daarna volgt, wauw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige vocals klinken niet geweldig zo nuchter
Wss iemand die pillen op heeft zal t niet merken op een party xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zijn die vocalen in 'Fuck the fame' misplaatst zeg... :/
Er zit zo veel gevoel en rust in de muziek en hoe de plaat in zijn geheel opgebouwd word en dan kies je er voor om het vocaal op te vullen met een hele berg 'Fucks' :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 14:04 
 
Hardtraxx Addict

Jambekkiee schreef:
InfinI schreef:
Misschien een gekke vraag hoor, maar waarom in godsnaam instagram? >.<


Geloof het of niet, maar via Instagram bereik je je publiek sneller en beter dan op facebook.

Leuk en aardig, maar ik erger me kapot aan het feit dat je niet door kan spoelen of het volume hoger of lager kan zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na die 4 plaatjes in global dedication moet ik ook eerlijk zeggen dat die vocalen niet echt mijn ding zijn. Hij heeft nu wel echt artistieke vrijheid nu hij alleen is, maar dit is een beetje te veel van het goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 00:45 
 
Hardtraxx Veteran

Fuck The Fame :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ook dit album is m'n hype inmiddels wat minder dan dat ie was... Zeker niet slecht, maar van de nummers die ik tot nu toe gehoord heb word ik ook niet extreem enthousiast ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 10:59 
 
Hardtraxxer

Ik vind de vocals in Enjoy the Ride wel iets hebben, maar dat is waarschijnlijk omdat ik me er persoonlijk in kan vinden. Maar denk dat ze beter tot hun recht zouden komen mochten ze worden ingesproken door iemand anders...

Fuck the fame leuk plaatje, verder vind ik er niet veel aan voorlopig! Ben wel benieuwd naar de rest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 18:11 
 
Hardtraxx Addict

Vind Enjoy the Ride toch wel een heel fijn plaatje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 19:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love:
Heerlijke melodie weer, stevige kicks en normale vocals :P Ja, dit is voor mij nou hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima plaatje! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 21:16 
 
Hardtraxxer

Introotje. Tering. Dat knalt er lekker op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaaa lekker dit :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker nummertje hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Instant kippenvel bij de melodie :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 22:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pakt me nog niet echt dit en die (brom)kicks storen me direct. Nee, niks voor mij dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 23:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wauw! Wát een geweldige plaat :love: Drive, melodie, loepzuivere kicks, petje af hoor :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 09:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, kwalitatief goed. Het plaatje "No bad people" pakt me alleen niet, het wordt nergens spannend ofso. Wie van jullie vindt de melodie ook weghebben van tomorrow & beyond van frequencerz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Die (brom)kicks storen me direct.


Hier moet ik het toch maar eens met je eens zijn. Vind pitch kicks altijd goed te doen, zeker als het een mooie volle kick is. Hier heeft de kick echter een vervelende brommende toon zodra hij omhoog gaat. Zonde van de goede plaat
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle