Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 10:33 
 
Hardtraxxer

Public Enemies - Start The Rage (Official Qapital 2017 Anthem) (Q152)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 13/03/2017

Tracks:
Public Enemies - Start The Rage (Official Qapital 2017 Anthem)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 11:43 
 
Hardtraxx Addict

Prima track, zeker anthem waardig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 11:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
Prima track, zeker anthem waardig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet eerlijk zeggen dat ik er weinig van verwachtte aangezien Public Enemies tot zover niet mijn ding is geweest, maar dit klinkt echt heel vet! Doet me op het eerste gehoor een heel stuk meer dan de anthems van de vorige twee jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Moet eerlijk zeggen dat ik er weinig van verwachtte aangezien Public Enemies tot zover niet mijn ding is geweest, maar dit klinkt echt heel vet! Doet me op het eerste gehoor een heel stuk meer dan de anthems van de vorige twee jaren.


Hier geef ik je zeker gelijk in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Moet eerlijk zeggen dat ik er weinig van verwachtte aangezien Public Enemies tot zover niet mijn ding is geweest, maar dit klinkt echt heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus, wat is er met die Digital Punk en Hard Driver toch.
Ene keer echt zaadplaten, maar dan komen ze weer met toppers aan.
Dit klinkt echt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 14:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima track! Stukken beter dan de voorgaande releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Moet eerlijk zeggen dat ik er weinig van verwachtte aangezien Public Enemies tot zover niet mijn ding is geweest, maar dit klinkt echt heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tot aan de break wel leuk, alles wat daarna komt vind ik gewoon saai. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 16:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Positief verrast over deze, live toch wel erg lekker. De vocals pakken me ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima plaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 00:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DP lijkt toch een andere weg ingeslagen dit jaar, ik ben er alleen maar positief over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ik er zo van hoor vind ik er niets positiefs aan.
Vind de vocalen te blij. De melodie niet bijzonder en het heeft voor mijn geen gevoel van kracht of iets meeslepends.
Vergelijk dit eens met het zieke amthem van Crypsis, dat is pas een anthem!
Wat vinden jullie nou exact anthem waardig in deze plaat?
De plaat zelf klinkt fijn maar niet voor een (Qapital) anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 01:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is toch geen anthem joh. Die rijmpjes van Hard Driver kennen we inmiddels wel, evenals de zaaddodende zooi van Digital Punk. Ik snap niet wat mensen hier nu zo geweldig aan vinden. Is dit weer een of andere act die MOET scoren, dus hypen we het maar en doneren we een anthem die ze mogen maken?

Even een contrast: Leg dit naast het anthem van B-Front voor Hard Bass. Dat is op alle fronten beter en ook veel meer anthemwaardig.

Afijn, jammer weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 01:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BakfietsBel schreef:
Wat ik er zo van hoor vind ik er niets positiefs aan.
Vind de vocalen te blij. De melodie niet bijzonder en het heeft voor mijn geen gevoel van kracht of iets meeslepends.
Vergelijk dit eens met het zieke amthem van Crypsis, dat is pas een anthem!
Wat vinden jullie nou exact anthem waardig in deze plaat?
De plaat zelf klinkt fijn maar niet voor een (Qapital) anthem

Ben je hier serieus, want dat anthem werd hier totaal niet positief ontvangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 02:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardstylistic schreef:
Even een contrast: Leg dit naast het anthem van B-Front voor Hard Bass. Dat is op alle fronten beter en ook veel meer anthemwaardig.

Waarom moet deze plaat nou weer met het anthem van B-Front moeten worden vergeleken? Het is een heel ander nummer van een andere artiest voor een feest dat een andere insteek heeft. Erg fijn dat je net als de meesten hier een harde plasser krijgt van B-Front, maar dat hoeft toch niet te betekenen alles meteen moet worden vergeleken met wat hij doet? Een anthem voor Qapital heeft een hele andere insteek dan dat van Hard Bass, dus ik vind het vrij krom om dan te zeggen dat het een 'op alle fronten beter' is dan het ander. Kan dan net zo goed Rise Of The Celestials naast het Supremacy anthem van Warforce houden en vervolgens gaan klagen dat er in laatstgenoemde niet zo'n goede sfeer zit als in het Qlimax anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 09:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Hardstylistic schreef:
Even een contrast: Leg dit naast het anthem van B-Front voor Hard Bass. Dat is op alle fronten beter en ook veel meer anthemwaardig.

Waarom moet deze plaat nou weer met het anthem van B-Front moeten worden vergeleken? Het is een heel ander nummer van een andere artiest voor een feest dat een andere insteek heeft. Erg fijn dat je net als de meesten hier een harde plasser krijgt van B-Front, maar dat hoeft toch niet te betekenen alles meteen moet worden vergeleken met wat hij doet? Een anthem voor Qapital heeft een hele andere insteek dan dat van Hard Bass, dus ik vind het vrij krom om dan te zeggen dat het een 'op alle fronten beter' is dan het ander. Kan dan net zo goed Rise Of The Celestials naast het Supremacy anthem van Warforce houden en vervolgens gaan klagen dat er in laatstgenoemde niet zo'n goede sfeer zit als in het Qlimax anthem.


Even ter duidelijkheid. Niet omdat het B-front is, maar omdat het anthem, het gevoel en de stijl klopt bij het plaatje wat ik van Hard Bass heb. Wat hierboven al gezegd wordt, de melodie is wat aan de vrolijke kant en daarbij past dat totaal niet bij de stijl die ze willen aangeven. Onder andere door gebruik van in mijn ogen kinderachtige stoere rijmpjes en dan zo een hele simpele ietwat vrolijke melodie. Het gaat mij niet om het vergelijken van artiest, het gaat mij om hoe de artiest de plaat bijpassend maakt voor het evenement waar het anthem voor is. In dit geval vind ik dit anthem gewoon zwak voor Qapital.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ik vind dit ook drie keer niks. Saaie vocals, geen bijzondere melodie, niet bar veel drive. Jammer dat de anthems zo achteruit zijn gegaan na de eerste drie anthems voor Qapital. Krijg hier geen Qapital gevoel bij zoals dat wel het geval is bij Raw & Uncut en Blood Written
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Vind dit een meer dan geslaagd anthem anthem. Geen overkill aan kickrolls, prima melodie en de vocals sluiten gewoon aan op het thema / de trailer. Had misschien iets duisterder gemogen, maar ik vind het (zeker live) in ieder geval genoeg drive en 'hardheid' hebben voor een Qapital anthem.

Zeker als ik de naam Public Enemies zie staan verwacht ik 13/12 standaard raw, wat het godzijdank niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 12:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
BakfietsBel schreef:
Wat ik er zo van hoor vind ik er niets positiefs aan.
Vind de vocalen te blij. De melodie niet bijzonder en het heeft voor mijn geen gevoel van kracht of iets meeslepends.
Vergelijk dit eens met het zieke amthem van Crypsis, dat is pas een anthem!
Wat vinden jullie nou exact anthem waardig in deze plaat?
De plaat zelf klinkt fijn maar niet voor een (Qapital) anthem

Ben je hier serieus, want dat anthem werd hier totaal niet positief ontvangen.


Mee eens, vind die plaat dus echt veel slechter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 12:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op zich geen verkeerd anthem. Alleen vind ik wel dat steeds vaker de originele "anthemstemmen" verdwijnen. Niet alleen bij de Qapital anthems (vorig jaar DV8 als ik het goed heb, en nu Hard Driver), maar ook bij de Defqon en Decibel anthems van Ran-D. Haalt een beetje het echte anthemgevoel bij me weg :/

Zal toch niet de enige zijn die dit heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 12:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Op zich geen verkeerd anthem. Alleen vind ik wel dat steeds vaker de originele "anthemstemmen" verdwijnen. Niet alleen bij de Qapital anthems (vorig jaar DV8 als ik het goed heb, en nu Hard Driver), maar ook bij de Defqon en Decibel anthems van Ran-D. Haalt een beetje het echte anthemgevoel bij me weg :/

Zal toch niet de enige zijn die dit heeft?


Ik snap je punt. Bij de voorbeelden die je noemt vind ik het echter wel positief uitgepakt (op qapital na). Zo vind ik de stem van Hard Driver meer dan prima in bijvoorbeeld het intents anthem en het anthem van decibel had voor mij echt niet beter gekund. Qapital van vorig jaar was idd echt drama wat dat betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
JeroenB93 schreef:
Op zich geen verkeerd anthem. Alleen vind ik wel dat steeds vaker de originele "anthemstemmen" verdwijnen. Niet alleen bij de Qapital anthems (vorig jaar DV8 als ik het goed heb, en nu Hard Driver), maar ook bij de Defqon en Decibel anthems van Ran-D. Haalt een beetje het echte anthemgevoel bij me weg :/

Zal toch niet de enige zijn die dit heeft?


Ik snap je punt. Bij de voorbeelden die je noemt vind ik het echter wel positief uitgepakt (op qapital na). Zo vind ik de stem van Hard Driver meer dan prima in bijvoorbeeld het intents anthem en het anthem van decibel had voor mij echt niet beter gekund. Qapital van vorig jaar was idd echt drama wat dat betreft.


Toegegeven dat die bij die van Intents perfect paste (heeft Intents eigenlijk een echte "eigen" stem?). Decibel anthem van Ran-D was ook zeker een geweldige plaat, zelfs 1 van m'n favorieten van het afgelopen jaar. Maar vond het toch wennen aan het begin, zonder de echte Decibel voice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intents heeft wel een eigen stem ja. Deze hoor je in trailers wel vaker voorbij komen, maar niet in de anthems naar mijn weten.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle