Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 13:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Qomodo Dragons - Gaat Niet Goed (SKOM-001)

Label: SKOM (Status K.O. Music)
WEB release: 29/09/2014

Tracks:
01. Qomodo Dragons - Gaat Niet Goed
02. Qomodo - Tonecancer

Samples:



Playlist: https://soundcloud.com/statusko/sets/001qomododragons

Bron: https://www.facebook.com/statuskomusic/ ... 9373013169
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 13:51 
 
Hardtraxx Newbie

:bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaat Niet Goed gaat inderdaad niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 13:54 
 
Hardtraxx Crew

Zin schreef:
Gaat Niet Goed gaat inderdaad niet goed.

:worship: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 13:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

01 Is een beetje een silly track ala W.T.F. Low-E vs. Alter Egosz, maar dan in de kinderschoenen nog. Zo komt het iig op mij over.

Mis de fun in hardstyle wel een beetje nu Theracords het serieuzer aanpakt dan een paar jaar terug. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DissOrder schreef:
01 Is een beetje een silly track ala W.T.F. Low-E vs. Alter Egosz, maar dan in de kinderschoenen nog. Zo komt het iig op mij over.

Mis de fun in hardstyle wel een beetje nu Theracords het serieuzer aanpakt dan een paar jaar terug. :)


Ga ze alsjeblieft niet vergelijken met W.T.F. van Low-E & Alter Egosz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 14:01 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Let op de "maar dan in de kinderschoenen". Wist niet dat je beledigd werd. xd

Maar ok, behalve grapjes, misschien ook opbouwende kritiek? Of moeten we daarvoor misschien toch niet bij Hardtraxx zijn. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 14:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een titel zeg. Tonecancer :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DissOrder schreef:
Let op de "maar dan in de kinderschoenen". Wist niet dat je beledigd werd. xd

Maar ok, behalve grapjes, misschien ook opbouwende kritiek? Of moeten we daarvoor misschien toch niet bij Hardtraxx zijn. ;)


Bij allebei de tracks zijn de kicks veels te geforceerd en bij Gaat Niet Goed vind ik ze niet eens erbij passen.
Bij Gaat Niet Goed is de melodie nog wel leuk, alleen de vocals vind ik heel lelijk imo en de screeches en geforceerde kicks is een simpel truckje die iedereen gebruikt.

Track nummer 2 pakt mij al helemaal niet, omdat ik die hoge tonen te lelijk vind en dat dan in combinatie met die geforceerde kick, no thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahahahaha tonecancer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 14:08 
 
Hardtraxx Newbie

Zin schreef:
DissOrder schreef:
Let op de "maar dan in de kinderschoenen". Wist niet dat je beledigd werd. xd

Maar ok, behalve grapjes, misschien ook opbouwende kritiek? Of moeten we daarvoor misschien toch niet bij Hardtraxx zijn. ;)


Bij allebei de tracks zijn de kicks veels te geforceerd en bij Gaat Niet Goed vind ik ze niet eens erbij passen.
Bij Gaat Niet Goed is de melodie nog wel leuk, alleen de vocals vind ik heel lelijk imo en de screeches en geforceerde kicks is een simpel truckje die iedereen gebruikt.

Track nummer 2 pakt mij al helemaal niet, omdat ik die hoge tonen te lelijk vind en dat dan in combinatie met die geforceerde kick, no thanks.


Thanks voor de kritiek ;). De eerste kick is gemaakt om de 2e kick te accentueren. De lyrics zijn niet bedoeld om serieus te nemen en om de "gaat niet goed" feeling aan te geven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 14:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zin schreef:
DissOrder schreef:
Let op de "maar dan in de kinderschoenen". Wist niet dat je beledigd werd. xd

Maar ok, behalve grapjes, misschien ook opbouwende kritiek? Of moeten we daarvoor misschien toch niet bij Hardtraxx zijn. ;)


Bij allebei de tracks zijn de kicks veels te geforceerd en bij Gaat Niet Goed vind ik ze niet eens erbij passen.
Bij Gaat Niet Goed is de melodie nog wel leuk, alleen de vocals vind ik heel lelijk imo en de screeches en geforceerde kicks is een simpel truckje die iedereen gebruikt.

Track nummer 2 pakt mij al helemaal niet, omdat ik die hoge tonen te lelijk vind en dat dan in combinatie met die geforceerde kick, no thanks.

Ah, bedankt! Dat is al beter. Passief agressief doen op internet is nergens voor nodig, al is het nog zo makkelijk.

Wat bedoel je precies met 'geforceerde kicks'?
----

Ik zal even wat achtergrondinformatie geven. Mensen die het geen ene ruk kan schelen adviseer ik hier te stoppen met lezen:

Ik heb in juni een label opgestart als hobby om naast m'n studie een beetje mee bezig te zijn (ik studeer muziektechnologie in Hilversum). Daar zit verder niet echt superveel ambitie achter, en het gaat meer om de lol dan om het goed verkopen. Ik release bijvoorbeeld niet alleen hardstyle; skom002 wordt breakcore. ;) En als iemand bij mij met een track komt die ik wel tof vind, maar die 'Tonecancer' heet... Tsja, ik heb een hekel aan censuur. :P Dus dat mag er gewoon tussen van mij. Sorry als het bij sommigen onder jullie als aanstootgevend wordt ervaren.

Het hoeft bij mij ook niet allemaal muzikale hoogstandjes te zijn, als ik het maar leuk vind om naar te luisteren en de afmix maar goed is. Silly tracks, serieuze tracks, bloedmooie tracks of gewoon hard raggen of wat dan ook, kan wat mij betreft allemaal de revue passeren.

Anyhoo, tl;dr: Dit is niet echt bedoeld als chart breaking release ofzo. Dit is een totaal andere mindset dan bijvoorbeeld een Scanntraxx als zij iets releasen. Die willen muziek die goed verkocht gaat worden. En dat is omdat zij ervan hun brood moeten verdienen, en ik doe releasen als hobby, dus ja dat is ook logisch dat je dat krijgt dan. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 14:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ja, of je gaat je gewoon ff niet gedragen alsof je belazerd bent en je je geld terug wilt ofzo? :/ Niet jouw ding, ok, move on.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 14:55 
 

Kunnen jullie mss ff op je taalgebruik letten. Kunt het ook wel anders omschrijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

Echt het mooiste voorbeeld van hoe makkelijk je een label opstart, en daarbij zo'n troep releasen. Allejezus dat je dat nog durft zeg, en zonder te schamen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 15:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik schaam me inderdaad niet. En het is best wel wat werk eigenlijk. Hoop papierwerk en je moet verder gewoon een bedrijf opzetten met alles dat daarbij komt kijken.

Kritiek waardeer ik wel jongens, maar ik ga me niet laten afzeiken. Doe in ieder geval even alsof je volwassen bent...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Er valt niks positief over te zeggen, snap dat dan toch. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 15:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dan heb je alsnog posts zoals die tweede van Zin, en die ene van jou net. Allebei negatief, maar de een is nuttig en de ander is stront.

Nuancering, formuleren, en weten wanneer je gewoon beter niets kunt zeggen... Leer je normaal gesproken als je opgroeit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 15:15 
 

Kan allemaal wel iets minder he. Als je het niks vind dat kan maar hoef je iemand niet meteen de grond in te boren. Hij heeft hier ook gwn zoals hij al zegt tijd en werk in gestoken. Beetje respect alstublieft
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 15:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wil je nog SMART-geformuleerde verbeterpunten bij m'n kritiek of mag ik dat wel zelf bepalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 15:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is allemaal een beetje simpel. En lekker klinkt het ook niet.

Plus als je denkt dat dit grappig is zou ik eerst een cursus humor volgen. Vooral de tracknaam van nr.2, als je dat al grappig vind ga dan aub neppe nederhop maken waar kleutertjes het leuk vinden om zo te praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 15:26 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wil je nog SMART-geformuleerde verbeterpunten bij m'n kritiek of mag ik dat wel zelf bepalen?

Het is niet zo moeilijk hoor. Het komt allemaal neer op "Wees geen klootzak". ;)

E: Overigens is Tonecancer (volgens mij) nog nieteens zo grappig bedoeld. Maar dat zou ik na moeten vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zie dat je ingeschreven was in 2011, waarschijnlijk ken je hardtraxx dan best wel goed genoeg om te weten dat dit gewoon in het verkeerde keelgat valt... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dat er op langere termijn wel potentie zit in die gasten. Nu vind ik het ook nog allemaal wat te chaotisch en zwak afgewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DissOrder schreef:
Ja, of je gaat je gewoon ff niet gedragen alsof je belazerd bent en je je geld terug wilt ofzo? :/ Niet jouw ding, ok, move on.


Je geeft zelf aan een hekel te hebben aan censuur, maar je verwacht van mij om 'on te moven'?
En dan de uitspraak "Doe in ieder geval even alsof je volwassen bent". Je track Tonecancer noemen getuigd wel van pure volwassenheid zeg.

Citaat:
Het hoeft bij mij ook niet allemaal muzikale hoogstandjes te zijn, als ik het maar leuk vind om naar te luisteren en de afmix maar goed is


Waarom start je in godsnaam een label als JIJ het maar leuk vind om te luisteren? En had je trouwens wel verwacht dat het Hardtraxx volk dit leuk/goed zou vinden? Zo ja, dan ben je nog een grotere imbeciel dan ik dacht.

En dit hoort gewoon niet in dit forumgedeelte, maar in producers corner en zelfs daar zou ik je troep niet eens aan willen horen.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle