Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 19:07 
 
Hardtraxx Crew

:sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb hier ook niks mee. Eigenlijk na 3.0 al het geval. Doe mij maar de RR vanuit The Spell of Sin tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 19:44 
 
Hardtraxxer

Klinkt niet best. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan hier ook helemaal niks mee. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt nergens naar, puur vanwege die achterlijke hoeveelheid distortion.. Iets wat Radical natuurlijk vaak doet, maar niet zo erg als dit. Echt ver-schrik-ke-lijk..., en dit is dus zo'n moment dat ik gewoon niet snap wat mensen hier mooi aan vinden. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 09:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Kan hier ook helemaal niks mee. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind die vrouwelijke vocalen in het begin van de track heel nice. Zet toch meteen een bepaald sfeertje neer. Lyrics zelf ook nog best prima te pruimen. De mannelijke vocalen hadden van mijn part wel weg mogen blijven. Voegt weinig toe. Ondanks de hoeveelheid distortion vind ik beide climaxen echt heel dik :surrender:. Het was al een poosje geleden maar deze Radical plaat weet me weer eens te pakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 14:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die distortion klinkt echt heel kut. Die vocals aan het begin zijn nog wel leuk gedaan, maar voor de rest krijg ik de indruk dat deze plaat heel erg graag 'hard' wil zijn maar volledig de plank misslaat. Vond Radical juist een van de weinige artiesten die niet kut werd naarmate 'ie populairder werd. Annihilate was gruwelijk dik en Spell of Sin en One Man Army waren ook vet, maar met die laatste Radical releases kan ik helemaal niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 17:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Chrypt0n schreef:
Klinkt niet best. :sick:

Inderdaad, klinkt alsof het in een halve dag gemaakt is + ik vind het saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit dan, man man man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het leeft trouwens wel echt al die Brutal platen. Bij mij in het voetbalteam hoor je iedereen HEB JE NIEUWE BRUTAL GEHOORD STAAT AL OP SPOTIFY, en vervolgens wordt die helemaal grijs gedraaid in de kleedkamer. Vooral omdat ze verder, in de meeste gevallen, niet veel met hardstyle hebben, of zich er niet echt in verdiepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Het leeft trouwens wel echt al die Brutal platen. Bij mij in het voetbalteam hoor je iedereen HEB JE NIEUWE BRUTAL GEHOORD STAAT AL OP SPOTIFY, en vervolgens wordt die helemaal grijs gedraaid in de kleedkamer. Vooral omdat ze verder, in de meeste gevallen, niet veel met hardstyle hebben, of zich er niet echt in verdiepen.

Nog een goede reden om te stoppen met voetbal dus. Je zou maar iedere Zaterdag of Zondag dat nummer te horen krijgen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die dingen hou je toch in het G-team (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 10:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Brutal kicking shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 12:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
yannickvk schreef:
Het leeft trouwens wel echt al die Brutal platen. Bij mij in het voetbalteam hoor je iedereen HEB JE NIEUWE BRUTAL GEHOORD STAAT AL OP SPOTIFY, en vervolgens wordt die helemaal grijs gedraaid in de kleedkamer. Vooral omdat ze verder, in de meeste gevallen, niet veel met hardstyle hebben, of zich er niet echt in verdiepen.


Dit is echt waar. Zie lui op mijn Facebook, die echt drie keer niks met hardstyle hebben, elkaar taggen in die Brutal 6.0 videoclip

Facepalmmomentjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Die dingen hou je toch in het G-team (L)

:lol:

De platen worden inderdaad meer gemaakt voor de naam die hij draagt. Niet interessant dit, te weinig spannende en vooral vernieuwende elementen helaas. Ik zie in mijn vriendengroep ook iedereen hard gaan op weer een nieuwe versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Facepalmmomentjes

Waarom?
Natuurlijk is het jammer dat ze van alle hardstyle die er is, precies dit leuk vinden, maar laat het lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gedeeltelijk eens met sommige reacties. Vind de distortion en het 'herrie' gehalte ( xd ) iets te hoog. Alleen de eerste (en enige) keer die ik hem live hoorde was op Supremacy. Toen leek het wel echt of de bliksem insloeg, echt heel vet :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een meuk... :sick: Vind de kick echt verschrikkelijk irritant om aan te horen. Mja ieder zijn ding, fijn voor de mensen die t wel vet vinden dat ie uit is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Die dingen hou je toch in het G-team (L)


:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
kingxxl schreef:
Facepalmmomentjes

Waarom?
Natuurlijk is het jammer dat ze van alle hardstyle die er is, precies dit leuk vinden, maar laat het lekker.

Haha het is ook niet zo dat ik er een zieke flip om gooi. Gewoon dat je je ff afvraagt 'waarom?!?!?!?' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het zo thuis ook niet echt wat maar wanneer ik het nummer in de auto draai op de subwoofer en de speakers en ik zet de bass wat hoger dan klinkt echt al stukken beter. Ben benieuwd hoe deze live zou klinken want na mijn mening komt die dan echt veel beter binnen bij de mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 13:55 
 
Hardtraxxer

Ik vind dat hele vrouwengedoe in die track echt best wel irritant, melodie pakt mij ook niet echt, net zoals de gehele opbouw. Enige wat ik wel vet vind, is die veel te dikke kick (in tegenstelling tot veel anderen hier :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:00 
 
Hardtraxxer

Speciale is er al lang af met de brutal serie, als die nou eens gated kicks gebruikt of iets anders buiten zijn boekje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Makreel schreef:
Speciale is er al lang af met de brutal serie, als die nou eens gated kicks gebruikt of iets anders buiten zijn boekje

Zal een wonder zijn als dat ooit gebeurt :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle