Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2016 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Heb net maar even alle previews eens geluisterd. Ben persoonlijk niet zo erg van het haten op rebelion aangezien je ze daar eigenlijk meer aandacht geeft, dus ga nu ook niet op elke track haten ofzo, maar het enige wat ik werkelijk waar niet snap is waarom mensen de kicks van rebelion zo vet vinden? Wat is er zo bijzonder aan serieus? Ze klinken vaak alsof ze nog lang niet af zijn en zo 'hard' vind ik ze ook niet. Delete's kicks bijvoorbeeld zijn naar mijn mening veel voller en harder ook.

Live klinkt het, als het volume heel veel harder gezet wordt, wel aardig. Ik zweer echter nog steeds bij spoontech kicks, samen met de rest van hardtraxx als ik het zo lees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2016 11:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Wanneer komen de fulls van phase 3 uit?

14/12/2016
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2016 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
DL22 schreef:
Wanneer komen de fulls van phase 3 uit?

14/12/2016


even goed Googlen en je kan ze zo downloaden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 17:58 
 
Hardtraxxer

ALLE TRACKS VAN REBELION ZIJN GOED!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ketaeend schreef:
ALLE TRACKS VAN REBELION ZIJN GOED!!!!!!!!!!!


FUCK HARDSTYLE, RAWSTYLE IS THE BEST!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ketaeend schreef:
ALLE TRACKS VAN REBELION ZIJN GOED!!!!!!!!!!!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ketaeend schreef:
ALLE TRACKS VAN REBELION ZIJN GOUD!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 13:18 
 
Hardtraxxer

Thommy schreef:
Ketaeend schreef:
ALLE TRACKS VAN REBELION ZIJN GOED!!!!!!!!!!!

Afbeelding



STOERE JONGEN JIJ HOOR. Internetheld..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had je een andere reactie verwacht dan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 19:23 
 
Hardtraxxer

Thommy schreef:
Had je een andere reactie verwacht dan. xd


Vroeg ik jou iets? Nee. Dus wat ga je bemoeien
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bijna kerst vrede op aarde aub :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 19:36 
 
Hardtraxxer

yannickvk schreef:
bijna kerst vrede op aarde aub :cry:


Kerst is kut. Dus nee sorry schat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
klinkt nog altijd beter dan radicals eerste album

En we hebben gezien hoe ver hij is gekomen.

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
klinkt nog altijd beter dan radicals eerste album


Radicals eerste album was goud jonguh, alleen de tracks waren niet goed afgemixt, maar zat gewoon potentie in. Hierin niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 13:09 
 
Hardtraxxer

Okee, mensen mij niet uitlachen want dit is geen sarcasme. (zit momenteel in Australie dus krijg niet zoveel mee en zit heel af en toe even op het forum te neuzen)
Ik snap, hoor en begrijp al die slechte reacties over deze artiest (of zijn het meerdere?) en de bagger die geproduceerd wordt. Maar waar komt deze artiest (ineens?) vandaan en waarom, als het zo'n bagger is, wordt dit zo gehypet??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HSlovah schreef:
Okee, mensen mij niet uitlachen want dit is geen sarcasme. (zit momenteel in Australie dus krijg niet zoveel mee en zit heel af en toe even op het forum te neuzen)
Ik snap, hoor en begrijp al die slechte reacties over deze artiest (of zijn het meerdere?) en de bagger die geproduceerd wordt. Maar waar komt deze artiest (ineens?) vandaan en waarom, als het zo'n bagger is, wordt dit zo gehypet??


De hype tegenwoordig is om zo ruig mogelijke hardstyle te maken, want ruig=stoer. Deze jongens spelen mooi in op de hype door mede hun naam Rebelion en hun titel Uprising. Een rebellion is natuurlijk een groep die zich tegen de gevestigde orde keert, in dit geval de mainstream (raar, want raw is eigenlijk gewoon mainstream, maar oke) en dat vinden mensen dus super ruig en stoer. In de ruigheid is het de bedoeling dat je zo standaard mogelijke hardstyle maakt met alleen maar harde kicks die klinken als pannen die tegen elkaar aanslaan, met wat vage geluiden erdoorheen. Deze jongens voldoen aan al deze eisen en vandaar zijn ze zo populair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 13:44 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
HSlovah schreef:
Okee, mensen mij niet uitlachen want dit is geen sarcasme. (zit momenteel in Australie dus krijg niet zoveel mee en zit heel af en toe even op het forum te neuzen)
Ik snap, hoor en begrijp al die slechte reacties over deze artiest (of zijn het meerdere?) en de bagger die geproduceerd wordt. Maar waar komt deze artiest (ineens?) vandaan en waarom, als het zo'n bagger is, wordt dit zo gehypet??


De hype tegenwoordig is om zo ruig mogelijke hardstyle te maken, want ruig=stoer. Deze jongens spelen mooi in op de hype door mede hun naam Rebelion en hun titel Uprising. Een rebellion is natuurlijk een groep die zich tegen de gevestigde orde keert, in dit geval de mainstream (raar, want raw is eigenlijk gewoon mainstream, maar oke) en dat vinden mensen dus super ruig en stoer. In de ruigheid is het de bedoeling dat je zo standaard mogelijke hardstyle maakt met alleen maar harde kicks die klinken als pannen die tegen elkaar aanslaan, met wat vage geluiden erdoorheen. Deze jongens voldoen aan al deze eisen en vandaar zijn ze zo populair.


Ja precies, dit komt dus door "die fanboiis" dat altijd vooraan staan. Met hun kunstarmen, want hun originele menselijke schouderkommen konden dat mee-ge-drum op de kickrolls natuurlijk niet aan.
Helaas heel jammer, dat dit soort dingen ten koste gaan van de muziek.... maar hopelijk zien mensen dit ook in en is de hype van korte duur plus hopelijk zet project one en andere euforische muziek een beetje door, waardoor dat volk hun Rebelion muziek minder gaan waarderen. (maargoe, dat is mijn mening he)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
HSlovah schreef:
Okee, mensen mij niet uitlachen want dit is geen sarcasme. (zit momenteel in Australie dus krijg niet zoveel mee en zit heel af en toe even op het forum te neuzen)
Ik snap, hoor en begrijp al die slechte reacties over deze artiest (of zijn het meerdere?) en de bagger die geproduceerd wordt. Maar waar komt deze artiest (ineens?) vandaan en waarom, als het zo'n bagger is, wordt dit zo gehypet??


De hype tegenwoordig is om zo ruig mogelijke hardstyle te maken, want ruig=stoer. Deze jongens spelen mooi in op de hype door mede hun naam Rebelion en hun titel Uprising. Een rebellion is natuurlijk een groep die zich tegen de gevestigde orde keert, in dit geval de mainstream (raar, want raw is eigenlijk gewoon mainstream, maar oke) en dat vinden mensen dus super ruig en stoer. In de ruigheid is het de bedoeling dat je zo standaard mogelijke hardstyle maakt met alleen maar harde kicks die klinken als pannen die tegen elkaar aanslaan, met wat vage geluiden erdoorheen. Deze jongens voldoen aan al deze eisen en vandaar zijn ze zo populair.


Beter kan het niet verwoord worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Rebelion is per toeval populair geworden en ze doen niet veel anders dan hun eerste tracks die ze produceren alleen produceren ze nu meer dan eerder om aan de behoefte te voldoen van hun fans. Je kan wel op rebelion gaan afgeven maar je moet de oorzaak zoeken bij hun fans of jezelf gaan afvragen of je niet gewoon te kritisch voor de gemiddelde scène bent geworden want het doet het live blijkbaar ontzettend goed en ik hoor en merk het om me heen bij iedereen die van Raw houd dat ze het geweldig vinden om zo'n uur flink uit de plaat te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het probleem is inderdaad niet Rebelion. Het probleem is het publiek dat alles wat een kick en een screech heeft geweldig vindt. En helaas zijn dat steeds meer mensen. Gelukkig zijn er op Hardtraxx nog wel een aantal mensen met een kritische blik, maar dat wordt door de buitenwereld omschreven als 'elitair' of 'haters'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooral de oude garde in de scene vind dit soort raw (gewoon raw met kick en screech) niks. De nieuwelingen in de scene, meestal 17/18/19 jarigen of jonger vinden dit natuurlijk helemaal geweldig, maar deze mensen zijn ook niet bekend met de oud werk dus die weten niet beter. Het is denk ik gewoon voor de oude garde moeilijk om te zien hoe hardstyle aan het veranderen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Het is denk ik gewoon voor de oude garde moeilijk om te zien hoe hardstyle aan het veranderen is.

:yes: :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

Kwalitatief is het gewoon lachwekkend en ondermaats. Helaas ziet niet iedereen dit in of is dit niet voor iedereen belangrijk. Puur muziek voor op feestjes. Slaat gek genoeg bij veel, inderdaad jongere, luisteraars aan. Ik kan dit echt niet fatsoenlijk aanhoren. Bij sommige nummers krijg ik het idee dat het een grap is. 1 April als release datum had goed gepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Het probleem is inderdaad niet Rebelion. Het probleem is het publiek dat alles wat een kick en een screech heeft geweldig vindt. En helaas zijn dat steeds meer mensen. Gelukkig zijn er op Hardtraxx nog wel een aantal mensen met een kritische blik, maar dat wordt door de buitenwereld omschreven als 'elitair' of 'haters'.


Hoezo is het een probleem als mensen die muziek leuk vinden? Laat die mensen lekker. En je hoeft die muziek toch ook niet zelf te luisteren als je het kut vind? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Chroman schreef:
Het probleem is inderdaad niet Rebelion. Het probleem is het publiek dat alles wat een kick en een screech heeft geweldig vindt. En helaas zijn dat steeds meer mensen. Gelukkig zijn er op Hardtraxx nog wel een aantal mensen met een kritische blik, maar dat wordt door de buitenwereld omschreven als 'elitair' of 'haters'.


Hoezo is het een probleem als mensen die muziek leuk vinden? Laat die mensen lekker. En je hoeft die muziek toch ook niet zelf te luisteren als je het kut vind? :x


Maar mensen hoeven het ook niet zo op te hypen.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle