Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 00:08 
 
Hardtraxxer

Eindelijk in HQ :yay:

Wat een heerlijke track, je hoort echt perfect de combinatie van die 2 als een gehele track :thumbsup: :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen de climax is leuk, de mid is de zoveelste standaard screech raw hardstyle troep.
Snap niet helemaal de ophef... omdat het phuture noize bevat in de titel...., had het een andere artiesten naam gegeven en luister alleen de mid, dan was het troep geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 00:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben echt Phuture Noize-fan geworden maar deze doet me idd weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 10:59 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Alleen de climax is leuk, de mid is de zoveelste standaard screech raw hardstyle troep.
Snap niet helemaal de ophef... omdat het phuture noize bevat in de titel...., had het een andere artiesten naam gegeven en luister alleen de mid, dan was het troep geweest


Juist omdat het niet een standaard screech mid intro is. Ik kan namelijk geen nummer bedenken die er veel op lijkt. Mocht jij er wel één weten dan zou ik die graag horen. Dus nee voor mij zit jij ernaast met dat het gehyped wordt, omdat er PN staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Alleen de climax is leuk, de mid is de zoveelste standaard screech raw hardstyle troep.
Snap niet helemaal de ophef... omdat het phuture noize bevat in de titel...., had het een andere artiesten naam gegeven en luister alleen de mid, dan was het troep geweest

Vind de mid juist tof. Lekker simpel, geen te snijdende screeches, geen vage kut kickrolls. Gewoon apart maar simpel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 22:46 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Alleen de climax is leuk, de mid is de zoveelste standaard screech raw hardstyle troep.
Snap niet helemaal de ophef... omdat het phuture noize bevat in de titel...., had het een andere artiesten naam gegeven en luister alleen de mid, dan was het troep geweest

Ik vind de mid ook niet heel bijzonder, maar ik mag deze track toch wel geweldig vinden puur om de climax? Ik vind dat deze combinatie in de climax gewoon heerlijk uitpakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Alleen de climax is leuk, de mid is de zoveelste standaard screech raw hardstyle troep.
Snap niet helemaal de ophef... omdat het phuture noize bevat in de titel...., had het een andere artiesten naam gegeven en luister alleen de mid, dan was het troep geweest

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De climax is best leuk ja. De mid daarentegen, dat trucje gebruikt volgens mij iedereen tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima track hoor waarbij je de stijl van beide gasten goed terughoort.
Die mid heb ik geen problemen mee. Waarom zou dat stuk ook weer iets totaal vernieuwends moeten zijn.
Vind het contrast wel nice zo en de track is in het algemeen alles behalve standaard. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Railion schreef:
Nuracore schreef:
Alleen de climax is leuk, de mid is de zoveelste standaard screech raw hardstyle troep.
Snap niet helemaal de ophef... omdat het phuture noize bevat in de titel...., had het een andere artiesten naam gegeven en luister alleen de mid, dan was het troep geweest

Nee.


Idd. Echt een bullshit reactie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Alleen de climax is leuk, de mid is de zoveelste standaard screech raw hardstyle troep.
Snap niet helemaal de ophef... omdat het phuture noize bevat in de titel...., had het een andere artiesten naam gegeven en luister alleen de mid, dan was het troep geweest

"Luister alleen de mid", oh ja want dat is logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Nuracore schreef:
Alleen de climax is leuk, de mid is de zoveelste standaard screech raw hardstyle troep.
Snap niet helemaal de ophef... omdat het phuture noize bevat in de titel...., had het een andere artiesten naam gegeven en luister alleen de mid, dan was het troep geweest

"Luister alleen de mid", oh ja want dat is logisch.


Hiermee wil ik zeggen, had het beestje een andere naam gegeven en mensen hadden waarschijnlijk niet 100% lopen zwijmelen op de plaat omdat er Phuture Noize staat. Er word nu echt gedaan alsof Mjolnir gedropt is :P

Climax = baas, die klinkt gewoon goed. Alleen heb gewoon zo'n gevoel bij de mid dat dit stukje nu al zo vaak is gebruikt in de raw scene.... dat het me gewoon opvalt dat men hier over heen kijkt omdat ze 'Phuture Noize' zien staan. Dus dan moet het goed zijn :)

Natuurlijk niets ten nadelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Luister Dying Light nu pas voor het eerst. Wat een ontzettend goede plaat zeg. :D Totaal niet verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Hiermee wil ik zeggen, had het beestje een andere naam gegeven en mensen hadden waarschijnlijk niet 100% lopen zwijmelen op de plaat omdat er Phuture Noize staat. Er word nu echt gedaan alsof Mjolnir gedropt is :P

Climax = baas, die klinkt gewoon goed. Alleen heb gewoon zo'n gevoel bij de mid dat dit stukje nu al zo vaak is gebruikt in de raw scene.... dat het me gewoon opvalt dat men hier over heen kijkt omdat ze 'Phuture Noize' zien staan. Dus dan moet het goed zijn :)

Natuurlijk niets ten nadelen.


Ik beoordeel tracks altijd neutraal. Of er nou Phuture Noize staat of welke naam dan ook. Feit is gewoon dat PN kwalitatief een goede producer is. Wat maakt dat ook, zoals jij zegt 'simpelere' stukjes, toch altijd goed en niet standaard klinken. Hoe 'standaard' deze intro ook is (wat ik wel mee vind vallen..), het is gewoon goed uitgevoerd. Kun je aan hem, en Regain, wel overlaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 20:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus anus wat een vette plaat, die kickswitches en dat stukje d&b voor de climax :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:

Jaaaahaa
Wat was deze héérlijk op shockerz! :bomb: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm na het horen van HQ niet helemaal overtuigd, gok dat deze het live wel echt goed doet, maar mis het thuis een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 20:27 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Hmm na het horen van HQ niet helemaal overtuigd, gok dat deze het live wel echt goed doet, maar mis het thuis een beetje.


Ja live doet deze het heel goed. thuis klinkt die ook wel lekker, maar moest ik het volume wel een stuk hoger zetten.

Er gebeurt in de track net genoeg om hem vet te vinden en de kicks pakken me wel, absoluut geen slechte collab. Ik zou wel vaker wat meer collabs willen zien met de industrial HC producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:
Magnetron schreef:

Jaaaahaa
Wat was deze héérlijk op shockerz! :bomb: :drool:


Vind hem bizar, Alleen waarbij ik bij alle andere platen het verschrikkelijk vind om de bpm's omhoog te gooien geeft deze mij pas vanaf 165bpm een WAUW gevoel en komen alle sounds toch beter tot zijn recht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Hmm na het horen van HQ niet helemaal overtuigd, gok dat deze het live wel echt goed doet, maar mis het thuis een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 21:45 
 
Hardtraxx Addict

DL22 schreef:
Fantazoo schreef:
Hmm na het horen van HQ niet helemaal overtuigd, gok dat deze het live wel echt goed doet, maar mis het thuis een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is een super toffe plaat geworden, maar ik mis wel wat punch in kicks. Maar verwacht wel dat dit live gewoon lekker gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Industrial Revolution ontzettend vet. Op de één of andere manier vind ik hem vrij simpel, maar toch heel effectief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AUB geen Industrial Hardcore vermengen met Raw Hardstyle. Bah Dither, :sick: Terwijl ik een groot fan ben van hem. :/
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle