Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahah ik ging best stuk om die Poolse vocals :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 18:03 
 
Hardtraxx Addict

Duruz schreef:
Waar blijft No Survivors dan waarom die als laatst


en Game Over met Sub Sonik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het ook echt heerlijk dat ze Poolse vocals hebben gebruikt :lol:
Verder echt een lompe plaat, ik vind hem vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die poolse vocals zijn vet ja, verder ook prima plaat. Ik hoop wel dat er meer kicks van I:Gor in de full zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand met poolse matties die weet wat ze zeggen in Reptilians?

Sowieso wel echt een vette taal om vocals van te gebruiken, of Russisch ofzo. ook al weet ik neit wat ze zeggen, origineler dan de zoveelste stoereboy engelse vocal er in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 11:30 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Iemand met poolse matties die weet wat ze zeggen in Reptilians?

Sowieso wel echt een vette taal om vocals van te gebruiken, of Russisch ofzo. ook al weet ik neit wat ze zeggen, origineler dan de zoveelste stoereboy engelse vocal er in.


Brud, chłód, obozy męki, mordy ,których nie znasz

Google translate + youtube comments: dirt, cold, camps of suffering, murder, you do not know
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk, lekkere dood en verderf, maar toch klinkt het bruut. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poolse vocals wordt de nieuwe hype.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 14:44 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Kijk, lekkere dood en verderf, maar toch klinkt het bruut. :lol:


Als er dan zoiets gezegd moet worden in een track dan liever in een taal waar het vet in klinkt en waar ik het niet van versta xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chrypt0n schreef:
Rickzel schreef:
Kijk, lekkere dood en verderf, maar toch klinkt het bruut. :lol:


Als er dan zoiets gezegd moet worden in een track dan liever in een taal waar het vet in klinkt en waar ik het niet van versta xd


Klinkt idd een stuk vetter in het Pools.
Ook minder kans dat mensen het meeblèren in nederland :P
Ik kan het niet foutloos herhalen in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Regain heel enthousiast het volume weg draaien zodat we allemaal mee kunnen schreeuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha Regain heel enthousiast het volume weg draaien zodat we allemaal mee kunnen schreeuwen.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wanneer is de webrelease hiervan? kan hem nergens vinden :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 15:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vaak de maandag erna (bij andere albums)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

InfinI schreef:
Jongens, dit is toch gewoon allemaal een 1 pot nat lazer-piew-piew kicks festijn? Snap werkelijk waar alle positieve reacties hier niet. Het enige wat me aanspreekt van het complete album is de mid-intro van The Greatest Show. Helaas volgde daarna een climax met dezelfde kicks en screeches als de rest van het hele album. Jammer.


En toch vraag ik me af of je alles wel geluisterd hebt. Dying Light komt niet eens in de buurt van je lazer-piew-piew kicks festijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 18:24 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
InfinI schreef:
Jongens, dit is toch gewoon allemaal een 1 pot nat lazer-piew-piew kicks festijn? Snap werkelijk waar alle positieve reacties hier niet. Het enige wat me aanspreekt van het complete album is de mid-intro van The Greatest Show. Helaas volgde daarna een climax met dezelfde kicks en screeches als de rest van het hele album. Jammer.


En toch vraag ik me af of je alles wel geluisterd hebt. Dying Light komt niet eens in de buurt van je lazer-piew-piew kicks festijn.

Ik heb wel degelijk elk nummer geluisterd. Het album bevat 17 nummers (15 beschikbaar tot nu toe). Dat er dan 1 of 2 nummers tussen zitten die enigszins afwijken van de rest maakt het nog steeds 1 pot nat imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 18:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand die me kan vertellen of het fulls betreft? Ik zie op hardstyle.com steeds dat de losse tracks als 'mix cut' worden bestempeld, wat weer jammer zou zijn. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Iemand die me kan vertellen of het fulls betreft? Ik zie op hardstyle.com steeds dat de losse tracks als 'mix cut' worden bestempeld, wat weer jammer zou zijn. :/


Het gaat idd om mix cuts! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appl3juic3 schreef:
iRon schreef:
Iemand die me kan vertellen of het fulls betreft? Ik zie op hardstyle.com steeds dat de losse tracks als 'mix cut' worden bestempeld, wat weer jammer zou zijn. :/


Het gaat idd om mix cuts! :cry:


Zuur, zag het al op de illegale kanalen langskomen, had in het geval van fulls wel een paar trackjes aangeschaft namelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij dit album heb ik toch weer dezelfde gedachte als bij de meeste albums. Een paar leuke onderscheidende platen maar voor de rest toch weer vrij veel van hetzelfde. Nou spreekt het wel in het voordeel van Regain dat zijn stijl aardig wat drive bevat en het redelijk goed afgewerkt klinkt.

Goede nummers:
Dying Light, voor mij ook de beste van het album aangezien dit zo ongeveer het enige nummer op het album is dat echt afwijkt. Heel aanstekelijke melodie, en ook andere kicks die me zeer goed bevallen.

Don't Look Down, Heel goed de stijl van beide mannen gecombineerd. Je hoort ook duidelijk de Phuture Noize invloeden en de climax van het nummer bevalt me zeer goed.

The Greatest Show, dat eerste stuk met die gated kicks is super vet, alleen de climax is wel een beetje Regain 13/12.

Always Angry, alhoewel ik misschien iets meer van deze collab had verwacht doen die Delete kicks het nog altijd goed bij mij.

Reptilians, jammer van de overwegend gebruikte Regain kick, jammer dat die alleen in de outro zit. Had hier toch graag de kicks van I:Gor onder gehoord aangezien dat ook weer voor meer variatie zorgt. Daarbij vind ik wel, ook door het hogere BPM dat er aardig wat drive in zit.

De rest van de nummers is vooral meer van hetzelfde. Niet dat her per se slecht is, maar zal de andere nummers thuis niet zo snel op zetten.

Wel minpunten dat ook online alleen mix cuts staan. Had dan nog radio edits gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2017 23:47 
 
Hardtraxxer

Is er ondertussen al een full versie van Don't Look Down? :slow: Voor zover ik heb gezocht kon ik niks vinden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

Shatter schreef:
Is er ondertussen al een full versie van Don't Look Down? :slow: Voor zover ik heb gezocht kon ik niks vinden :/


Laatste drie tracks zullen op korte termijn gereleased worden. Als het goed is deze week aankondiging voor de eerste.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle