Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is nou eigenlijk de weerwaarde om dit onder een andere naam te starten? Ga je nog wel verder onder The Vision met pure euforische muziek of is dit gewoon je nieuwe project en is dat klaar zo? Waarom niet gewoon onder The Vision deze muziek uitbrengen, volgens mij is de hype creëren zoals Andy SVGE heeft gedaan ook niet helemaal gelukt namelijk.

Vette plaat maar dat vond ik van alles onder het project The Vsion eigenlijk ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 07:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Wat is nou eigenlijk de weerwaarde om dit onder een andere naam te starten? Ga je nog wel verder onder The Vision met pure euforische muziek of is dit gewoon je nieuwe project en is dat klaar zo? Waarom niet gewoon onder The Vision deze muziek uitbrengen, volgens mij is de hype creëren zoals Andy SVGE heeft gedaan ook niet helemaal gelukt namelijk.

Vette plaat maar dat vond ik van alles onder het project The Vsion eigenlijk ook wel.

Soms heb je een nieuwe start nodig om nieuwe energie te vinden. Vooral voor het maken van muziek.
Ik heb deze energie weer gevonden en geniet van het maken van muziek, van de leuke reacties tot nu toe en herinneringen weer op te roepen d.m.v mijn podcast en sets.. Met The Vision heb ik meerdere dingen geprobeerd, maar mijn hart ligt toch bij het iets stevige werk, maar wel met gevoel en melodie..
Het gaat er mij verder ook niet om of de hype gelukt is.. Het gaat mij nu om te genieten van de muziek en mensen blij te maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 07:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duidelijk, bedankt voor het antwoord! Na een tijd terug de keuze te hebben gemaakt tussen raw of euforisch lijkt dit inderdaad de ideale tussenweg.

Succes met deze nieuwe weg, ik kijk uit naar de rest ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 10:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Duidelijk, bedankt voor het antwoord! Na een tijd terug de keuze te hebben gemaakt tussen raw of euforisch lijkt dit inderdaad de ideale tussenweg.

Succes met deze nieuwe weg, ik kijk uit naar de rest ^^


Thanks! We zullen zien wat het gaat brengen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg blij mee dat je deze richting op gaat, had eerlijk gezegd weinig met je euforische platen van de laatste tijd ,maar daarvoor dan weer groot fan van tracks als I Know You're Here en Back in the Game. Zoals ik al zei, deze klinkt ook echt enorm goed :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu je toch meeleest, is Visions of Hardstyle niet een plaat die ook in een Reloaded jasje gestoken kan worden, vind deze er namelijk wel behoorlijk geschikt voor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een plaat! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 11:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Nu je toch meeleest, is Visions of Hardstyle niet een plaat die ook in een Reloaded jasje gestoken kan worden, vind deze er namelijk wel behoorlijk geschikt voor :$

Toevallig dacht ik wel aan een soort melodie als voh inderdaad.. Goed idee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 11:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Erg blij mee dat je deze richting op gaat, had eerlijk gezegd weinig met je euforische platen van de laatste tijd ,maar daarvoor dan weer groot fan van tracks als I Know You're Here en Back in the Game. Zoals ik al zei, deze klinkt ook echt enorm goed :love:

Thnx man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt grote complimenten :thumbsup:, wat een super mooie plaat! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2017 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele dikke plaat :bomb: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 07:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

jr86 schreef:
Hele dikke plaat :bomb: :love:

Thnx! Hij is nu verkrijgbaar! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 10:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
volgens mij is de hype creëren zoals Andy SVGE heeft gedaan ook niet helemaal gelukt namelijk.


Vanaf 2:06 doet het me anders wel denken aan het 2e gedeelte van Gravity ;)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle