Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 01:13 
 
Artiest

Sound Energizer - All The Time / No Other Choice (KAT098)

Label: Kattiva Records
WEB release: 10/11/14

Tracks:
1. Sound Energizer - All The Time
2. Sound Energizer - No Other Choice

Samples:



http://www.junodownload.com/products/sound-energizer-all-the-time/2618716-02/

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 14:22 
 

Thanks, dit maakt mijn dag toch wel compleet.. En het is pas 13:22, moet je nagaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 14:31 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wauw :/ Welk label wil zoiets releasen? Sorry hoor maar dit klinkt echt niet goed. Die pauperlabels komen ook als paddenstoelen uit de grond zo te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 14:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Die pauperlabels komen ook als paddenstoelen uit de grond zo te zien.

http://www.discogs.com/label/16614-Kattiva-Records

Is heel wat gaafs op gereleased vroeger hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 15:08 
 

Hij is ook pas 15 jaar. Zal ze straks op de pc ff luistren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 15:09 
 
Hardtraxx Crew

The Venator schreef:
Wauw :/ Welk label wil zoiets releasen? Sorry hoor maar dit klinkt echt niet goed. Die pauperlabels komen ook als paddenstoelen uit de grond zo te zien.

Dit eigenlijk. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Wauw :/ Welk label wil zoiets releasen? Sorry hoor maar dit klinkt echt niet goed. Die pauperlabels komen ook als paddenstoelen uit de grond zo te zien.



:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 18:29 
 

Heb ze ff geluisterd en valt me nog best wel mee eigenlijk. De screeches in de intro zijn wel vrij vervelend.
Met de melodieën zit het wel goed. Zitten nog best leuke sounds in beide platen.
Denk dat als je nog beter op de afwerking van je platen gaat letten dat er best iets leuks uit zou kunnen gaan voort komen.
Voor nu nog onvoldoende maar zit wel potentie in. Succes met verdere producties :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kom je ook op zulke tracknamen bij zulke lelijke nietszeggende tracks :oh:

Kan alleen bedenken dat als ik dit All The Time zou horen ik No Other Choice zou hebben dan mn oren eraf te moeten snijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 19:03 
 
Artiest

sandervanbruggen schreef:
Heb ze ff geluisterd en valt me nog best wel mee eigenlijk. De screeches in de intro zijn wel vrij vervelend.
Met de melodieën zit het wel goed. Zitten nog best leuke sounds in beide platen.
Denk dat als je nog beter op de afwerking van je platen gaat letten dat er best iets leuks uit zou kunnen gaan voort komen.
Voor nu nog onvoldoende maar zit wel potentie in. Succes met verdere producties :thumbup:

Thanks man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

Doe mij Efteling remix maar :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 20:34 
 
Hardtraxxer

Ik snap best dat je ergens moet beginnen en dat je niet vanuit het niks goeie platen kunt maken. Maar waarom dit releasen? Ik hoop toch dat je zelf ook door hebt dat dit niet goed genoeg is. Het klinkt zeker niet 100% verschrikkelijk, ik heb slechtere dingen gehoord, maar ik begrijp de drang om dit te releasen niet. Gewoon door blijven produceren want de basis is er. Trek je niks aan van die 'hilarische' lui hier die speciaal de moeite nemen om hier even mede te delen dat ze liever hun oren eraf snijden dan hiernaar luisteren, t is helaas iets te makkelijk om mensen te beledigen van achter je beeldscherm. Ga zo door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 20:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

tpr schreef:
Ik snap best dat je ergens moet beginnen en dat je niet vanuit het niks goeie platen kunt maken. Maar waarom dit releasen? Ik hoop toch dat je zelf ook door hebt dat dit niet goed genoeg is. Het klinkt zeker niet 100% verschrikkelijk, ik heb slechtere dingen gehoord, maar ik begrijp de drang om dit te releasen niet. Gewoon door blijven produceren want de basis is er. Trek je niks aan van die 'hilarische' lui hier die speciaal de moeite nemen om hier even mede te delen dat ze liever hun oren eraf snijden dan hiernaar luisteren, t is helaas iets te makkelijk om mensen te beledigen van achter je beeldscherm. Ga zo door!

Eens met bovenstaande :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 20:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
The Venator schreef:
Wauw :/ Welk label wil zoiets releasen? Sorry hoor maar dit klinkt echt niet goed. Die pauperlabels komen ook als paddenstoelen uit de grond zo te zien.



:list:


Sorry ik wist niet dat het al een behoorlijk oud label was. Mijn fout :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 20:59 
 
Artiest

tpr schreef:
Ik snap best dat je ergens moet beginnen en dat je niet vanuit het niks goeie platen kunt maken. Maar waarom dit releasen? Ik hoop toch dat je zelf ook door hebt dat dit niet goed genoeg is. Het klinkt zeker niet 100% verschrikkelijk, ik heb slechtere dingen gehoord, maar ik begrijp de drang om dit te releasen niet. Gewoon door blijven produceren want de basis is er. Trek je niks aan van die 'hilarische' lui hier die speciaal de moeite nemen om hier even mede te delen dat ze liever hun oren eraf snijden dan hiernaar luisteren, t is helaas iets te makkelijk om mensen te beledigen van achter je beeldscherm. Ga zo door!

Ik begrijp je punt, bedankt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

tpr schreef:
Trek je niks aan van die 'hilarische' lui hier die speciaal de moeite nemen om hier even mede te delen dat ze liever hun oren eraf snijden dan hiernaar luisteren, t is helaas iets te makkelijk om mensen te beledigen van achter je beeldscherm. Ga zo door!

Sorry, maar op het moment dat dit gepost wordt tussen alle andere releases, mogen wat mij betreft dezelfde maatstaven gelden als bij alle andere releases. En ja, dan krijg je dit soort reacties.

Overigens vind ik mezelf inderdaad hilarisch. Daar heb je dan weer gelijk in. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 21:48 
 

chicken schreef:
tpr schreef:
Trek je niks aan van die 'hilarische' lui hier die speciaal de moeite nemen om hier even mede te delen dat ze liever hun oren eraf snijden dan hiernaar luisteren, t is helaas iets te makkelijk om mensen te beledigen van achter je beeldscherm. Ga zo door!

Sorry, maar op het moment dat dit gepost wordt tussen alle andere releases, mogen wat mij betreft dezelfde maatstaven gelden als bij alle andere releases. En ja, dan krijg je dit soort reacties.

Overigens vind ik mezelf inderdaad hilarisch. Daar heb je dan weer gelijk in. :)

Dat de zelfde maatstaven gelden is logisch maar dan is er wel een verschil van hoe je het kan uitten.
Aan een achterlijk opmerking zoals die van Jarron heb je totaal niets en die voegt nog minder toe dan de release waar die denkt lollig over te moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
chicken schreef:
tpr schreef:
Trek je niks aan van die 'hilarische' lui hier die speciaal de moeite nemen om hier even mede te delen dat ze liever hun oren eraf snijden dan hiernaar luisteren, t is helaas iets te makkelijk om mensen te beledigen van achter je beeldscherm. Ga zo door!

Sorry, maar op het moment dat dit gepost wordt tussen alle andere releases, mogen wat mij betreft dezelfde maatstaven gelden als bij alle andere releases. En ja, dan krijg je dit soort reacties.

Overigens vind ik mezelf inderdaad hilarisch. Daar heb je dan weer gelijk in. :)

Dat de zelfde maatstaven gelden is logisch maar dan is er wel een verschil van hoe je het kan uitten.
Aan een achterlijk opmerking zoals die van Jarron heb je totaal niets en die voegt nog minder toe dan de release waar die denkt lollig over te moeten doen.


Het was de enige manier om hier nog een beetje lol aan te beleven imo. Ik bedoel als je ook maar een klein beetje verstand hebt van muziek hoor je gewoon dat dit echt lelijk is, dus de mensen die het dan promoten kunnen wachten op zulke reacties.
Mocht ik het niet doen dan doet iemand anders het wel.

wat wil je dan? 20 reacties met: hee super bezig het klinkt alleen niet heel best zet hem op. Zo werkt het helaas niet. En oja mn post was alles behalve serieus, waar we nu helaas te lang over doorgaan:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 21:55 
 
Artiest

Lenny schreef:
Doe mij Efteling remix maar :bomb:

Hahaha :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 09:03 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Het was de enige manier om hier nog een beetje lol aan te beleven imo. Ik bedoel als je ook maar een klein beetje verstand hebt van muziek hoor je gewoon dat dit echt lelijk is, dus de mensen die het dan promoten kunnen wachten op zulke reacties.
Mocht ik het niet doen dan doet iemand anders het wel.

wat wil je dan? 20 reacties met: hee super bezig het klinkt alleen niet heel best zet hem op. Zo werkt het helaas niet. En oja mn post was alles behalve serieus, waar we nu helaas te lang over doorgaan:(

Kerel, het punt is de manier waarop je het zegt en dat weet je zelf ook wel. En dat je beledigende reacties kan verwachten is complete onzin, hoe slecht een plaat ook is. Graag weer on topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 12:50 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
The Venator schreef:
Die pauperlabels komen ook als paddenstoelen uit de grond zo te zien.

http://www.discogs.com/label/16614-Kattiva-Records

Is heel wat gaafs op gereleased vroeger hoor :P


Ik heb nog een paar kattiva vinyls thuis liggen. Die zijn zeker niet verkeerd hoor!

Over de track. Laten we het erop houden dat de snare naar de climax me een beetje vervelend in de oren klonk en dat de synth naar mijns inziens net iets te 'blij' klonk. Verder is het een goed begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geluiden klinken in mijn beleving nog wat droog en leeg, maar er zit zeker potentie in ^^
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle