Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna al die platen in de teaser klinken voor mij hetzelfde. Namelijk kick-screech meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Collab met Atmozfears en SZP klinken veelbelovend. Ook van de rest van de teaser lijkt het me nog enigszins mee te vallen, interesse wel gewekt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Re-vamp schreef:
Dikke kicks, aantal goede melodieën. Ik ben geïnteresseerd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Bijna al die platen in de teaser klinken voor mij hetzelfde. Namelijk kick-screech meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The one & Born to kill :worship: Interesse meer dan gewekt in dit album ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een eentonig zaad album. Triest om te zien dat iemand die niet eens zelf produceert en misschien een jaar(geen idee precies) in de 'scene' aanwezig is nu al een album krijgt en zowat op grotere podia stond dan bijvoorbeeld Phuture Noize. Draait al langer mee en maakt in mijn ogen echt veel platen met zoveel betere kwaliteit dan dit zooitje. Beetje vloeken, beetje dood en verderf in de teksten, spuuglelijke kicks en screeches, de een nog erger dan de ander. Nee dit is echt niet best :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 13:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een album maak je nog altijd en krijg je niet :P

Hoewel, in dit geval het wel wat anders ligt.

Maar goed Radical Redemption was ook zo goed als niemand toen hij begon maar hij had meteen een album, moeten ze zelf weten of ze een album willen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstylistic schreef:
Een eentonig zaad album. Triest om te zien dat iemand die niet eens zelf produceert en misschien een jaar(geen idee precies) in de 'scene' aanwezig is nu al een album krijgt en zowat op grotere podia stond dan bijvoorbeeld Phuture Noize. Draait al langer mee en maakt in mijn ogen echt veel platen met zoveel betere kwaliteit dan dit zooitje. Beetje vloeken, beetje dood en verderf in de teksten, spuuglelijke kicks en screeches, de een nog erger dan de ander. Nee dit is echt niet best :thumbdown: :thumbdown:



Sub sonik heeft volgens Partyflock 116x gedraait en 15 staan er in zijn agenda.
Phuture Noize heeft 140x gedraait en 16 staan er in zijn agenda.
Waarbij gezegd moet worden dat Phuture noize al wel eerder is begonnen met draaien maar in zijn begin jaren ook niet echt veel gigs heeft gehad op jaarbasis.. Sub Sonik draait overigens al 3 jaar actief mee.

Je opmerking is dus niet geheel terecht.

Over het album zelf kan en ga ik niks zeggen, ik heb er nog niet naar geluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 14:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sub Sonik is vanaf start dan ook geholpen met producen en kreeg gelijk een platform van een van de grootste namen in HS.

Phuture Noize zat op DWX en dat is nou niet echt een garantie voor een groot podium als je ziet hoeveel artiesten er op zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize heeft mainstage Qapital 2 keer (dit jaar meetellen), twee keer Hard Bass gestaan, Sub Sonik toch niet echt mega grote podia gehad toch?

Feit dat hij vaker in Stamcafé de Bruine Trechter heeft mogen draaien dan Phuture Noize vind ik dan geen trieste bedoeling. PN heeft niks te klagen hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 15:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Phuture Noize heeft mainstage Qapital 2 keer (dit jaar meetellen), twee keer Hard Bass gestaan, Sub Sonik toch niet echt mega grote podia gehad toch?

Feit dat hij vaker in Stamcafé de Bruine Trechter heeft mogen draaien dan Phuture Noize vind ik dan geen trieste bedoeling. PN heeft niks te klagen hoor ;)


Ging meer over het feit dat Phuture Noize langer bezig is
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 19:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eerst preview in OP
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

No Fear :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 22:07 
 
Hardtraxx Crew

No Fear doet me nog niet echt veel. Saaie track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 23:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind m wel hard, knalt lekker door ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 03:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sub sonik heeft mij nooit echt kunnen boeien. Hier en daar wel wat grappige plaatjes, maar snap niet echt waarom die gast best wel populair is eigenlijk. Vind hem nergens in uitblinken namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Sub sonik heeft mij nooit echt kunnen boeien. Hier en daar wel wat grappige plaatjes, maar snap niet echt waarom die gast best wel populair is eigenlijk. Vind hem nergens in uitblinken namelijk.


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwa deze valt mij een beetje tegen :(. Nouja op naar de volgende previews, komt nog genoeg leuks aan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Preview #2 in OP
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardig plaatje, die climax is best gaaf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij mag wel opschieten met die previews als de release 17-03 is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The One, collab met sub zero project & atmozfears zijn de enige platen die mij enigzins tot nu toe kunnen bekoren. Voor de rest heb ik hier nou niet echt zin in ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan, ik ben toch wel positief verrast door de mid van Sub Sonik - Strike One. Daarna volgt er een wat minder stuk maar de climax is ook tof :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Zo dan, ik ben toch wel positief verrast door de mid van Sub Sonik - Strike One. Daarna volgt er een wat minder stuk maar de climax is ook tof :thumbup:

Ik zie nergens een plaat die Strike One heet? :$ Dat is alleen de naam van het album I thought :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Never mind. Ik ben weer warrig bezig. >.<
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle