Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 02:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Tof dat ze iets nieuws durven uitproberen, maar een midintro als dit is echt helemaal niks voor mij.
Kan me ook niet echt voorstellen dat dit echt werkt op de dansvloer/bij het grote publiek...


Geloof me, live gaat dit echt wel hard hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 15:40 
 
Hardtraxxer

Vitality schreef:
Kan me ook niet echt voorstellen dat dit echt werkt op de dansvloer/bij het grote publiek...


Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 16:13 
 
Hardtraxxer

SpiRiT schreef:
Vitality schreef:
Kan me ook niet echt voorstellen dat dit echt werkt op de dansvloer/bij het grote publiek...




Dit dus. Wat een dikke plaat zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Die Psytrance hype mag van mij nog wel even aanhouden :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind die psytrance hype ook wel vet. Maar bij deze vind ik het een stuk minder. De opbouw vind ik niet echt gepast voor dit soort climax. Bij bv die edit van rooler 23, of de pandora psy edit vind ik het echt heel vet. Bij deze verwacht je een dikke anti climax met die vocal en opbouw. Jammer want het idee is leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2017 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
OutsideSpacer schreef:
Die Psytrance hype mag van mij nog wel even aanhouden :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 01:16 
 

Ja leuk

Nu wachten totdat het helemaal uitgemolken wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Zeker een vet nummer geworden. En eindelijk eens een fatsoenlijke clip in de hardstyle scene.



hoezo?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
Die Psytrance hype mag van mij nog wel even aanhouden :drool:


Voor mij dus niet :thumbdown: dit gaat uitgemolken worden tot de max

OT: Nu nog fris en nieuw + erg goed uitgewerkt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
dit gaat uitgemolken worden tot de max


Hier ben ik ook bang voor. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 16:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
ErikZ schreef:
dit gaat uitgemolken worden tot de max


Hier ben ik ook bang voor. :(


Idd, ik snap niet dat SZP deze track niet voor zich zelf houden (ten minste voor een tijdje). Onder andere al gehoord op Freaqshow en Roughstate..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 16:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk omdat ze met deze plaat hun 'vernieuwde' liveact wilde aankondigen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Ik denk omdat ze met deze plaat hun 'vernieuwde' liveact wilde aankondigen :thumbup:


Maar als je een nieuwe liveact aankondigt kun je nog steeds deze track exclusief houden toch? Zo behoudt je wel enigszins de hype rondom dat nummer en daarmee ook de liveact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deuntje schreef:
Zamble schreef:
Zeker een vet nummer geworden. En eindelijk eens een fatsoenlijke clip in de hardstyle scene.



hoezo?!



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Ik denk omdat ze met deze plaat hun 'vernieuwde' liveact wilde aankondigen :thumbup:


Maar als je een nieuwe liveact aankondigt kun je nog steeds deze track exclusief houden toch? Zo behoudt je wel enigszins de hype rondom dat nummer en daarmee ook de liveact.


Precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 23:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Mad Krentenbol schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Ik denk omdat ze met deze plaat hun 'vernieuwde' liveact wilde aankondigen :thumbup:


Maar als je een nieuwe liveact aankondigt kun je nog steeds deze track exclusief houden toch? Zo behoudt je wel enigszins de hype rondom dat nummer en daarmee ook de liveact.


Precies.


Jullie bedoelen met exclusief houden het online zetten van een HQ preview toch? In mijn optiek is dit gewoon gedaan om de nieuwe liveact bekend te maken aan het grote publiek zodat er straks mensen daadwerkelijk naar hun liveact gaan om de plaat te horen en wellicht nog wat andere platen met deze vernieuwde sound. Met een LQ filmpje op hardtraxx Of Facebook bereik je toch minder mensen als met deze clip en HQ preview denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 00:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Jullie bedoelen met exclusief houden het online zetten van een HQ preview toch? In mijn optiek is dit gewoon gedaan om de nieuwe liveact bekend te maken aan het grote publiek zodat er straks mensen daadwerkelijk naar hun liveact gaan om de plaat te horen en wellicht nog wat andere platen met deze vernieuwde sound. Met een LQ filmpje op hardtraxx Of Facebook bereik je toch minder mensen als met deze clip en HQ preview denk ik.


Met 'exclusief houden' doelde ik op het niet opsturen van je track naar collega dj's (wat dus wel gebeurd is), zoals B-Front & PN bijvoorbeeld deden met The Paradox een aantal maanden lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 05:18 
 
Hardtraxxer

Vind hem heel vet inderdaad! Dat Psy gaat zeker wel lekker, maar ik denk indd;

ErikZ schreef:
dit gaat uitgemolken worden tot de max

Nu nog fris en nieuw :thumbup:


Eerst al Code Black met Pandora edit.
Rooler met number 23 edit
TNT heeft ook al een Psy Hardstyle track liggen

stefaneke schreef:
Nu wachten totdat het helemaal uitgemolken wordt.


Rond 2010/2011 vind ik ergens wel vergelijkbaar, want toen werd her en der ook substep oid gebruikt. Toen dacht ik dat gaat ook "mainstream"/"uitgemolken" worden.
Voorbeeld vind ik dat slome in de mid van; Zany & Max Enforcer feat MC DV8 - Sound Intense City (Decibel Anthem 2011) (desondanks vind ik dit wel een lekkere plaat hoor, netzoals The Project)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 16:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Jullie bedoelen met exclusief houden het online zetten van een HQ preview toch? In mijn optiek is dit gewoon gedaan om de nieuwe liveact bekend te maken aan het grote publiek zodat er straks mensen daadwerkelijk naar hun liveact gaan om de plaat te horen en wellicht nog wat andere platen met deze vernieuwde sound. Met een LQ filmpje op hardtraxx Of Facebook bereik je toch minder mensen als met deze clip en HQ preview denk ik.


Met 'exclusief houden' doelde ik op het niet opsturen van je track naar collega dj's (wat dus wel gebeurd is), zoals B-Front & PN bijvoorbeeld deden met The Paradox een aantal maanden lang.


Ah zo nu snap ik je :thumbup: Ik wist niet dat veel andere collega's hem ook al hadden, hier had ik ook even mee gewacht ja >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HSlovah schreef:
Rooler met number 23 edit

Mag Rooler wel wat meer credit geven. Dit was juist één van de dingen waarmee hij zich duidelijk wist te onderscheiden van de kick/screech formule van zijn labelgenoten, en dat deed hij al lang voor zijn Number 23 edit (de originele Number 23 heeft ook een triplet/psytrance kick overigens).
Sterker nog, misschien is hij wel een hele belangrijke artiest geweest om deze hype (als je dat zo al kan noemen na een paar producties) op gang te brengen: het was namelijk toch wel een beetje 'zijn ding'. Hopelijk blijft Rooler genoeg innoveren om zijn producties interessant te houden nu dit 'trucje' ook door andere artiesten opgepikt wordt, gun het de beste man wel namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
HSlovah schreef:
Rooler met number 23 edit

Mag Rooler wel wat meer credit geven. Dit was juist één van de dingen waarmee hij zich duidelijk wist te onderscheiden van de kick/screech formule van zijn labelgenoten, en dat deed hij al lang voor zijn Number 23 edit (de originele Number 23 heeft ook een triplet/psytrance kick overigens).
Sterker nog, misschien is hij wel een hele belangrijke artiest geweest om deze hype (als je dat zo al kan noemen na een paar producties) op gang te brengen: het was namelijk toch wel een beetje 'zijn ding'. Hopelijk blijft Rooler genoeg innoveren om zijn producties interessant te houden nu dit 'trucje' ook door andere artiesten opgepikt wordt, gun het de beste man wel namelijk.


Eens hiermee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben die kick van ze (die ze o.a in de climax gebruiken) steeds meer gaan waarderen. Brengt gewoon zoveel energie met zich mee
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle