Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal eens met Pim. Vind Rooler vooralsnog een interessante producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 16:58 
 
Hardtraxx Crew

Sub Zero Project - The Project (DWX377?)

Label: Dirty Workz
WEB release: 01/02/2017

Tracks:
Sub Zero Project - The Project

Samples:


Bron:
https://soundcloud.com/dirtyworkzofficial/sub-zero-project-the-project-official-hq-preview
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 20:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijf de eerste break naar die psy wel abrupt vinden eerlijk gezegt... alsof daar eerst wat anders tussen heeft gezeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand op youtube schreef:
"When they released ''Meltdown'' they wrote, ''Bringing back Hardstyle''. Then they made ''DRKNESS'' with Da Tweekaz. Both tracks weren't overly melodic or raw. Now this track. I listened to the lyrics for some time, and realized. ''The new generation, here to restore''-bringing back real hardstyle. ''Such a dedicated nation, that has lost its core''- Lost real hardstyle/went to raw/euphoric. ''Blurring the barrier between left and right''-Breaking the barrier between raw and euphoric. ''We got a 1,000,000 different souls all ready to unite.''-Uniting the people of hardstyle. ''You are welcome, to the Project''.
Anyone else sees the bigger picture ?"


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
Iemand op youtube schreef:
"When they released ''Meltdown'' they wrote, ''Bringing back Hardstyle''. Then they made ''DRKNESS'' with Da Tweekaz. Both tracks weren't overly melodic or raw. Now this track. I listened to the lyrics for some time, and realized. ''The new generation, here to restore''-bringing back real hardstyle. ''Such a dedicated nation, that has lost its core''- Lost real hardstyle/went to raw/euphoric. ''Blurring the barrier between left and right''-Breaking the barrier between raw and euphoric. ''We got a 1,000,000 different souls all ready to unite.''-Uniting the people of hardstyle. ''You are welcome, to the Project''.
Anyone else sees the bigger picture ?"


:worship:


Ik kan alleen maar hopen dat het hier weer naartoe gaat. Hoe mooi zou het zijn als de hele raw en euforische kant weer gewoon lekker naar hardstyle gaat luisteren. Gewoon hardstyle, niets meer en niets minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De slechtste raw de voorbije jaren kwam anders toch gewoon van SZP imo en dan gaan hun nu even de boel weer samenbrengen? Mooi is dat.

Mid is wel leuk, matige vocals, matige melodie en kicks in de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SZP had juist heerlijke muziek voor ze bij DWX kwamen, toen hadden ze een succesformule gevonden met Funky Shit, uitgemolken om naam te maken en nu laten ze weer zien wat ze kunnen.
Kan het ze niet echt kwalijk nemen, Caine doet nu hetzelfde. Die vent kan ook goed gevarieerd produceren, maar moet zich gewoon nog in de scene en publiek nestelen.
Zoals Dark Pact aan heeft gegeven is het best een misgunnende scene, dus doorbreken met kwaliteit en variatie kan echt lastig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de kicks in deze climax juist een van de betere van SZP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 19:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

DWX379

http://www.junodownload.com/products/su ... 329951-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 16:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
De slechtste raw de voorbije jaren kwam anders toch gewoon van SZP imo en dan gaan hun nu even de boel weer samenbrengen? Mooi is dat.

Mid is wel leuk, matige vocals, matige melodie en kicks in de climax.


Er was ZO VEEL slechters dan Sub Zero Project, dan heb je echt bij lange na niet alles van de voorbijgaande jaren beluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het in eerste instantie nog wel een leuk nummer, maar die climax kicks, ik kan er niet fatsoenlijk naar luisteren. Leuk dat ze iets anders doen in die mid-intro maar het pakt me alweer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijf deze vet vinden. Ook de kicks in de climax vind ik erg vet plus de melodie die standhoud is erg gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 11:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
DL22 schreef:
De slechtste raw de voorbije jaren kwam anders toch gewoon van SZP imo en dan gaan hun nu even de boel weer samenbrengen? Mooi is dat.

Mid is wel leuk, matige vocals, matige melodie en kicks in de climax.


Er was ZO VEEL slechters dan Sub Zero Project, dan heb je echt bij lange na niet alles van de voorbijgaande jaren beluisterd.


Ik kan je met zekerheid vertellen dat ik enorm veel muziek beluister :)
SZP heeft voor mij nooit iets uniek uitgebracht. Ik begrijp nog steeds niet waarom ze zoveel grote podia krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 11:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nou ja je kan zeggen wat je wil maar ze hebben wel enigszins een eigen stijl. Als dit je niet ligt, tja.
Als je in de geschiedenis van hun platen kijkt hebben ze ook redelijk gevarieerd geproduceerd van raw tot melodieus.

Persoonlijk vind ik het best wel vet al ben ik het wel met je eens dat het natuurlijk niet het meest hoogstaande is. Maar om nou te claimen dat het het slechtste is vind ik een beetje over de top :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 21:08 
 
Hardtraxx Addict

tjakevladze schreef:
SZP had juist heerlijke muziek voor ze bij DWX kwamen, toen hadden ze een succesformule gevonden met Funky Shit, uitgemolken om naam te maken en nu laten ze weer zien wat ze kunnen.
Kan het ze niet echt kwalijk nemen, Caine doet nu hetzelfde. Die vent kan ook goed gevarieerd produceren, maar moet zich gewoon nog in de scene en publiek nestelen.
Zoals Dark Pact aan heeft gegeven is het best een misgunnende scene, dus doorbreken met kwaliteit en variatie kan echt lastig zijn.


De raw of hardstyle in het algemeen? Je zou je als artiest zijnde het bijna gaan afvragen of je dat eigenlijk wel wil. Want zo maak je in feiten eigenlijk muziek voor andere ipv je eigen visie te tonen en dat moet eigenlijk het belangrijkste standpunt blijven imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid <3
jammer van de vocals en de overdreven kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 09:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een drive zit er in dit nummer zeg.. zeker bij de 2e climax :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dit op de psytrance na een hele lekkere plaat. Die eerste psytrance kick vind ik echt debiel, ook na tientallen keren luisteren blijf ik het een dikke domper vinden. Totaal niet dansbaar ook. Jammer, want het lijkt een hype te gaan worden. Zit ik op een feestje niet echt op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 00:22 
 
Hardtraxx Veteran

Sarabande schreef:
Zit ik op een feestje niet echt op te wachten.


Live is t juist leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 14:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Sarabande schreef:
Zit ik op een feestje niet echt op te wachten.


Live is t juist leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 18:11 
 
Hardtraxx Addict

Sarabande schreef:
Die eerste psytrance kick vind ik echt debiel. Zit ik op een feestje niet echt op te wachten.

Zal je verbazen, Sarabande, hoe snoeihard dit soort kicks gaan live. Ik dacht precies hetzelfde over Geck-o - How Low Can You Go toentertijd, totdat ik em live hoorde... :surrender: :surrender:

OT: Topplaat!! Zeer sterke productie met unieke sound :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 18:43 
 
Hardtraxxer

ik blijf dit een leuk plaatje vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke track, ook een supervette clip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Totaal niet dansbaar ook.


Ken gewoon niet dansen jij xx
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle