Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 18:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Pitcher - I'm My Own Enemy (Fatality 2016 NYE Anthem) (FUSION326)

Label: Fusion Records
WEB release: 09/01/2017

Tracks:
The Pitcher - I'm My Own Enemy (Fatality 2016 NYE Anthem)

Samples:


Bron: Fusion
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 18:26 
 
Hardtraxx Addict

Iets met 13 en een dozijn ofso
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 18:30 
 
Hardtraxxer

:sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar ik vroeger reikhalzend uitkeek en met enthousiasme een nieuwe the pitcher preview aanklikte, is het zo'n drama dat ik de previews niet eens meer luister. Helaas toch weer een kans gegeven deze x maar wat stelt hij me weer teleur zeg.. zo jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem wel vet eigenlijk, heerlijk apart sfeertje met die hoge screeches en ook die kicks wennen steeds meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sound design is wel vet gedaan maar uiteindelijk de uitvoer minder. Vooral die kick, man man wat een ontiegelijk lelijke kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

met zulke kicks kan ik helaas niet zoveel :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Iets met 13 en een dozijn ofso


Vind dit echt een domme opmerking, vind het ook geen fantastische track, maar dit zijn toch best aparte sounds en een aparte track die wat unieke dingen probeert?

Hij pakt me totaal niet, en al helemaal niet voor een anthem, maar 13 in een dozijn is hij totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 10:50 
 

Rickzel schreef:
Uniforce schreef:
Iets met 13 en een dozijn ofso


Vind dit echt een domme opmerking, vind het ook geen fantastische track, maar dit zijn toch best aparte sounds en een aparte track die wat unieke dingen probeert?

Hij pakt me totaal niet, en al helemaal niet voor een anthem, maar 13 in een dozijn is hij totaal niet.

ik weet niet waar je de aparte sounds hoort en heel apart is de track ook niet, het is idd geen 13/12 raw maar uniek is het ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 11:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die midintro vind ik toch echt wel apart gedaan, zoiets heb ik nog niet gehoord. Ook het ritme van dat geluid op 0:50 is anders dan normaal, erg vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ik overdrijf misschien een beetje, maar bedoel meer te zeggen dat het op een aantal punten toch best wat unieke dingetjes probeert (die wmbt absoluut niet altijd vet zijn :lol: )

Enige waar ik het niet mee eens was is dat het 13 in een dozijn is, voor de rest wel eens met de andere comments.

The Pitcher heeft dit jaar laten zien (zowel met z'n raw als z'n recovered tracks) dat er twee stijltjes zijn die veeeeel vetter zijn dan wat ze hier geprobeerd hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 21:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jammer dat de punch in de kicks helemaal geen kracht heeft, want de rest van de sounds is (zoals gewoonlijk) weer top. Lekker aparte en wazige sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 00:39 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker simpel altijd om het maar weer 13 in een dozijn te noemen. Bij The Pitcher juist niet het geval. Vind dit weer vet en verfrissend klinken. Lekkere Pitcher stijl. En natuurlijk altijd van goede kwaliteit. Ik koester dat Michel Pollen nog steeds actief is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 02:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Uniforce schreef:
Iets met 13 en een dozijn ofso


Vind dit echt een domme opmerking, vind het ook geen fantastische track, maar dit zijn toch best aparte sounds en een aparte track die wat unieke dingen probeert?

Hij pakt me totaal niet, en al helemaal niet voor een anthem, maar 13 in een dozijn is hij totaal niet.


13/12 is standaard om te reageren op een 'Raw' track. Ondertussen is het euforische vet vernieuwend!! #DefendTheRaw
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 18:31 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Best wel dik, vind hem niet eens zo heel 13/12
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
maar dit zijn toch best aparte sounds en een aparte track die wat unieke dingen probeert?

Hij pakt me totaal niet, en al helemaal niet voor een anthem, maar 13 in een dozijn is hij totaal niet.


hier ben ik het mee eens. mooi gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 01:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo dan, beste haat tegen deze track...

O.T. Ik vind dit wel een hele vette plaat, die rare screesch die vind ik dan niks maar die rapid melo vind ik i.c.m. die kneiterharde punch kick toch echt wel een bak drive geven. Vind deze kick juist wel vet maar neigt wel een beetje naar de kickstijl van Hardcraft, niet dat dat erg is maar dat deed me eraan denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

DJ JellyBean schreef:
:sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb totaal niet het idee dat ik naar The Pitcher zit te luisteren. Grappig in elkaar gezet maar zeker niet mijn ding.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle