Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 18:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Titan - In Your Face (FUSION327)

Label: Fusion Records
WEB release: 30/01/2017

Tracks:
Titan - In Your Face

Samples:
https://www.facebook.com/TitanDJ/videos ... 609582023/

Bron:
Afbeelding
http://hardstyle-releases.com/titan-fusion327/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 19:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 20:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoehhh dit is wel enorm saai zeg, vgm vind Titan het erg moeilijk om zich te weten te onderscheiden tegenwoordig. Zit hier gewoon niks in dat er voor mij uitspringt, terwijl je van iemand als Titan toch wel meer verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 21:12 
 
Hardtraxxer

Ik vind die vocals er helemaal niet bij passen. Vind deze gewoon echt slecht voor iemand die toch lang in de scene zit. Dan hebben de broekies van fusion toch betere tracks. Jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Pfoehhh dit is wel enorm saai zeg, vgm vind Titan het erg moeilijk om zich te weten te onderscheiden tegenwoordig. Zit hier gewoon niks in dat er voor mij uitspringt, terwijl je van iemand als Titan toch wel meer verwacht.


Rickzel schreef:
Suicide en Dark Days met Thyron waren toch prima platen met melodie. Laat hem een keer een overdreven rammel plaat maken. Mij boeit het ook niet zoveel tot nu toe, net alsof hij met 1 studio previewtje laat zien dat ie niks meer kan :P


Wil nu niet in de aanval gaan tegen je, maar spreek je je zelf niet een beetje tegen? Ik sprak hem laatst in Leiden
en daar vertelde hij mij dat wat hij maakt hij vet vind. Deze valt ook niet echt in mijn straatje maar ben wel overtuigt dat er vette dingen komen op het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja spreek mezelf behoorlijk tegen, dat is het verschil tussen een snippet en een volledige preview track, en een paar maanden :lol:

Als het zo lang stil is en hij komt alleen met The King en deze plaat aanzetten dan word ik er toch niet heel vrolijk van... Ben nog steeds van mening dat hij daadwerkelijk nog wel iets kan, en mijn verwachtingen zijn elke keer nog vrij hoog. Maar toen ik de preview in HQ hoorde voelde ik alleen maar teleurstelling :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 10:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een saaie plaat zeg... Nee, Titan heeft het al een lange tijd niet meer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 11:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette plaat! Goeie kicks en een flinke portie drive, ik houd hier wel van :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Gebruik van kickswitches in een track juich ik alleen maar toe. Maar dit lijkt meer op een onsamenhangend geheel.
Er zitten zeker goede punten in de track maar ook een paar waarbij ik zo iets heb van waarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige kicks/kickswitches vind ik wel heel vet in de deze plaat. Verder vind ik hem maar saai en stoor ik me aan de vocals.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle