Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Unresolved - The Big Bad Wolf (GBD134)

Label: Gearbox Digital
WEB release: 26/12/2015

Tracks:
Unresolved - The Big Bad Wolf

Samples:


Bron: http://www.djtunes.com/unresolved/the-big-bad-wolf
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wel lekkere melodie als hij daarvoor kiest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@56:58

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dit wel een leuk plaatje van unresolved :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 18:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Agressieve screeches
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 07:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een herrie
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 22:20 
 
Hardtraxxer

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet verkeerd hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben ik de enigste hier die, afgezien dat het standaard meuk is, het ook gewoon echt totaal nergens naar vind klinken? Wat een slechte kwaliteit zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 14:41 
 

die melodie vind ik wel grappig, alleen jammer van zon 1e climax screechfestijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 14:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg hier oprecht kippenvel van. Alleen dan wel omdat het zo tenenkrommend slecht is. Allejezus wat zijn die screeches kut, die melodie is fucking random en verschrikkelijk slecht afgewerkt. Ow man wat haat ik het dat er zoveel mensen dit bestempelen als 'hard' en 'chill'. Godverdomme wat kut.

Oja, heerlijk dat BPM op 185000, klinkt ook echt heerlijk zo thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoort niemand dat wolvengeluid door het eerste gedeelte..? Dat vind ik nog het slechtst
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lelijk die hoge screeches, bloed stroomt gewoon uit mn oren
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 19:36 
 
Hardtraxxer

Toevallig haat ook echt IEDEREEN Unresolved op Haattraxx :lol:

Eentje jankt om een wolf geluid aan het begin andere begint over ''slechte kwaliteit'.

Kom kom jongens dit is geen speeltuin he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IHanterI schreef:
Toevallig haat ook echt IEDEREEN Unresolved op Haattraxx :lol:

Eentje jankt om een wolf geluid aan het begin andere begint over ''slechte kwaliteit'.

Kom kom jongens dit is geen speeltuin he xd

Als dit een B-Front nummer was, waren de reacties wel iets minder erg, maar als je eerlijk oordeelt moet je toch echt concluderen dat dit geen geweldige kwaliteit is. En afgezien van de kwaliteit, vind ik het persoonlijk ook een vervelend nummer met die uitgemolken screeches en kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 21:57 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
IHanterI schreef:
Toevallig haat ook echt IEDEREEN Unresolved op Haattraxx :lol:

Eentje jankt om een wolf geluid aan het begin andere begint over ''slechte kwaliteit'.

Kom kom jongens dit is geen speeltuin he xd

Als dit een B-Front nummer was, waren de reacties wel iets minder erg, maar als je eerlijk oordeelt moet je toch echt concluderen dat dit geen geweldige kwaliteit is. En afgezien van de kwaliteit, vind ik het persoonlijk ook een vervelend nummer met die uitgemolken screeches en kick.


Maar iedereen geilt op B-Front (Ik ook) tot nu toe vindt ik elke track van hem goed.

Unresolved is ook een van de meer ''upcoming hardstyle producers'' Hij heeft 15.5k facebook likes, hij produceert heel veel en meeste van zijn tracks zijn ook om te ''rammen'', ik zelf zou niet begrijpen waarom echt veel mensen hierop deze track vooral niet goed vinden, goeie melodie/kick en dat screechfestijn is gewoon leuk? EN hij zet zelfs een climax in ze track wat hij normaal niet doet en 5 anti's erin pompt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 22:00 
 

er zijn ook mensen die anti's en screechfestijnen kut vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 22:02 
 
Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
er zijn ook mensen die anti's en screechfestijnen kut vinden


Ik zou dat wel begrijpen als je een track van iemand luistert met een goeie melodie en dan doet hij 2 anti's erin.

Maar alle laatste tracks van Unresolved hebben gewoon nu 1 anti en dan een climax, die jonge leert het wel.

En een anti is goed voor live op een festival (thuis ook maar live beter).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 22:05 
 

IHanterI schreef:
jeffrey2107 schreef:
er zijn ook mensen die anti's en screechfestijnen kut vinden


Ik zou dat wel begrijpen als je een track van iemand luistert met een goeie melodie en dan doet hij 2 anti's erin.

Maar alle laatste tracks van Unresolved hebben gewoon nu 1 anti en dan een climax, die jonge leert het wel.

En een anti is goed voor live op een festival (thuis ook maar live beter).



ook dan heb je mensen die geen anti willen, al zit er nog een 2e climax met melodie erin (of 1e climax melodie en 2e anti). bovendien komt de melodie er pas in als 3e climax

en wat er live en thuis beter is is niet voor iedereen gelijk (iets met smaak enzo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 22:07 
 
Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
IHanterI schreef:
jeffrey2107 schreef:
er zijn ook mensen die anti's en screechfestijnen kut vinden


Ik zou dat wel begrijpen als je een track van iemand luistert met een goeie melodie en dan doet hij 2 anti's erin.

Maar alle laatste tracks van Unresolved hebben gewoon nu 1 anti en dan een climax, die jonge leert het wel.

En een anti is goed voor live op een festival (thuis ook maar live beter).



ook dan heb je mensen die geen anti willen, al zit er nog een 2e climax met melodie erin (of 1e climax melodie en 2e anti)

en wat er live en thuis beter is is niet voor iedereen gelijk (iets met smaak enzo)


Wat vind je van deze dan?
https://soundcloud.com/gearbox-digital/ ... id-warfare
Geen anti maar gewoon climax. (Die melodie lijkt wel heel veel op Coone - Monstah) maar nog steeds hij komt wel met originele tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 22:59 
 
Hardtraxxer

IHanterI schreef:

Wat vind je van deze dan?
https://soundcloud.com/gearbox-digital/ ... id-warfare
Geen anti maar gewoon climax. (Die melodie lijkt wel heel veel op Coone - Monstah) maar nog steeds hij komt wel met originele tracks.
[/quote]



For this one I actually pushed Unresolved to create something different and unique, so it is interesting to hear peoples reactions to this track. Then again, the whole album was created to push all the artists out of their comfort zone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 23:50 
 
Hardtraxxer

Gearbox schreef:
For this one I actually pushed Unresolved to create something different and unique, so it is interesting to hear peoples reactions to this track. Then again, the whole album was created to push all the artists out of their comfort zone.

Everything I said about Unresolved was in a positive way, I'm a big fan of him and like every single track he makes, I'm just standing up for him here because apparently most people on here don't like his songs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat het met Unresolved denk ik is, of je nou want anticlimaxen of wat dan ook houdt, is dat de platen kwalitatief gewoon niet sterk zijn. Om een voorbeeld te noemen: de screeches. Alsof je met een set vlijmscherpe spijkers over een krijtbord loopt te krassen; hoe schel wil je het hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 00:11 
 
Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
Wat het met Unresolved denk ik is, of je nou want anticlimaxen of wat dan ook houdt, is dat de platen kwalitatief gewoon niet sterk zijn. Om een voorbeeld te noemen: de screeches. Alsof je met een set vlijmscherpe spijkers over een krijtbord loopt te krassen; hoe schel wil je het hebben.


Als hij echt ''lage kwaliteit tracks'' maakte dan denk ik niet dat hij 15.5k facebook likes zou hebben en non-stopt geboekt worden overal.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle