Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unsenses ft. Thom - Lose My Ground (DWX-332)

Label: Dirty Workz
WEB release: 27/06/2016

Tracks:
Unsenses ft. Thom - Lose My Ground

Samples:


Bron: YT

Vind de reactie van Dirty Workz op iemand die commentaar geeft op de track wel grappig hierop:

Dirty Workz schreef:
Uit welke statistieken haal je deze onzin? Je neemt als voorbeeld een (eerste) track van een talent die net komt kijken, waarvan de track wel degelijk een bepaald niveau heeft en waar wij hem alle ruimte van de wereld geven om zich te ontplooien. Neem daarbij dat hij de regie van deze clip in eigen handen heeft genomen (geen makkelijke taak), eigen artwork en ook een straffe (en unieke) vocalist heeft kunnen strikken, wat natuurlijk ook niet vanzelfsprekend is, vinden wij dat dit zeker geen reden is waarom in jouw ogen de "euphoric afzakt".

Het bewijst alleen dat de lat voor talenten zo hoog gelegd wordt door de luisteraar, dat talenten zich ineens in de voetsporen van de wereldtop moeten lopen. Een wereldtop die minimaal 10 jaar ervaring heeft gehad om zich te bevinden waar ze nu staan. Dus jouw instelling lijkt ons niet de juiste en zeker niet het eerlijkst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 14:14 
 

Wel eens met de reactie van DW :thumbup:

OT: dit is niet de euforische hardstyle die ik graag luister
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 16:20 
 

Lekker plaatje hoor! Goede eerste release op DWX :)
Benieuwd naar wat hij in de toekomst gaat brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bleghh, die vocals.. :sick:
Lekker melodietje, maar de vocals zijn wel echt cringe-worthy. Zal hem daardoor niet vaker meer opzetten.
Verder ben ik het ook niet eens met de reactie van Dirty Workz. Euphoric hardstyle vind ik wel degelijk afzakken. Ik vind dit nou ook niet een hele originele plaat ofzo. Kent gewoon de standaard Euphoric hardstyle elementen die ik zo langzamerhand ook wel een beetje zat wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe die vocal door 't eerste stukje van de climaxes heengaat :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het helemaal niet verkeerd. Het is allemaal nog wel wat dun
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 18:27 
 
Hardtraxx Newbie

Totaal niet release waardig voor op dwx deze plaat ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 17:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unsenses draait vaak in de buurt hier. Ben geen fan van zijn setjes. Meestal een gigantische hitjesparade.
Vind deze plaat ook maar saai. Random melodie en die gast zen stem past voor geen meter in de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 23:45 
 
Hardtraxx Newbie

Spijtig dat ze de oude versie niet hebben gereleased, om eerlijk te zijn klinkt deze stukken beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 08:44 
 
Hardtraxxer

Leuke opbouw en melodie, maar die kicks :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

manglormusic schreef:
Spijtig dat ze de oude versie niet hebben gereleased, om eerlijk te zijn klinkt deze stukken beter


Eens, deze klinkt zeker stukken beter
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle