Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2009 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Teknizion schreef:
HardMasterz schreef:
Excuse me :$

Vind het jammer dat de nieuwe tracks van The Prophet er niet opstaan bijv. Morphed of Recession.

Vind ik ook.. Morphed is echt een lekkere plaat!


Ja Morphed is heerlijk, simpel maar toch echt een heerlijke kick


TOK TOK TOK TOK

Doet pijn aan me oren, dat nummer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2009 07:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Today is the day!!
Kan niet langer wachten. Weer een topper voor in de auto :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2009 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dirty (Headhunterz Remix) blijkt inderdaad een fout te zijn. De remix op de CD is van Wildstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 14:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
HardMasterz schreef:
Excuse me :$

Vind het jammer dat de nieuwe tracks van The Prophet er niet opstaan bijv. Morphed of Recession.

vind het zowieso maar vreemd, dus jij koopt pas een cd als er haast alleen maar promo's op staan?
de bedoeling van releasen is dat de consument(in dit geval de DJ) ze ook kan afspelen.
de bedoeling van een cd is dat het lekker weg luistert als je in de auto zit of op je kamer.
dan boeit het mij echt geen flikker als er geen nieuwe tracks op staan, als het maar een lekker beukende cd is!! en als ik zo de tracklist van deze cd bekijk is dat ook zo.


Hier ben ik het totaal niet mee eens, als er een cd uitkomt waarvan je alle nummers al hebt , en dus waarschijnlijk al vaak hebt geluisterd, raakt het knallende er veel eerder af. En wordt de cd ook minder verkocht. Natuurlijk is het belangrijk dat de cd lekker wegluistert maar als dat met oudere nummers moet die je al vaak gehoord hebt vind ik dat erg jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 19:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

03 Francesco Zeta – Acid Scream

is dit een nieuw nummer? , nog nooit van gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is een maandje geleden zoiets gereleased. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delice schreef:
03 Francesco Zeta – Acid Scream

is dit een nieuw nummer? , nog nooit van gehoord


Die stond op Activa 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delice schreef:

Hier ben ik het totaal niet mee eens, als er een cd uitkomt waarvan je alle nummers al hebt , en dus waarschijnlijk al vaak hebt geluisterd, raakt het knallende er veel eerder af. En wordt de cd ook minder verkocht. Natuurlijk is het belangrijk dat de cd lekker wegluistert maar als dat met oudere nummers moet die je al vaak gehoord hebt vind ik dat erg jammer


dat kan. maar dan heeft releasen toch geen zin, want het is altijd ''oud''.
en ik weet haast wel zeker dat een cd met ''oudere'' bekendere nummers eerder verkocht word dan eentje met enkel promo's, want het publiek die de cd's kopen zijn grotendeels (met alle respect) hardstyle-leken, en die zullen eerder een cd kopen waarvan ze nog wat kennen in plaats van een hoop promo's. waarom? je koopt haast nooit iets wat je niet kent, en al helemaal niet als het om een, in verhouding, hoge prijs gaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2009 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

standaard treklijst
-.-
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle