Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vazard & Delete - Zimmersion 2.0 / Formula VIP (SPOON100)

Label: Spoontech Records
WEB release: 27/02/2017

Tracks:
1. Vazard - Zimmersion 2.0
2. Delete - Formula VIP

Samples:



Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:cry: :cry: :cry: :cry:

Geen Vazard - TBA :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vergeleken met de originele Zimmersion vind ik 2.0 toch wel een heel stuk minder hoor. Kicks passen er totaal niet bij imo. Hopen dat ze vooral de gewone blijven draaien i.p.v. deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dag de andere drie releases hier niet op komen.
Maar hopelijk gebeurt daar snel iets anders mee. kuck album kuch
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de originele Zimmersion ook veel vetter. Wel tof dat er een VIP edit wordt uitgebracht, maar had meer Vazard (solo) tracks verwacht, enigzins teleurgesteld. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Vergeleken met de originele Zimmersion vind ik 2.0 toch wel een heel stuk minder hoor. Kicks passen er totaal niet bij imo. Hopen dat ze vooral de gewone blijven draaien i.p.v. deze.

De afgelopen tijd is eigenlijk alleen maar 2.0 gedraait. Dus kleine kans helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet eigenlijk niet welke ik vetter vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 13:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:love: . Ik vind 2.0 persoonlijk een stuk vetter dan het origineel en wacht er ook al een hele tijd op, dus ik ben hier erg blij mee. Jammer genoeg geen My Jam, Seeker of Fire en/of de TBA uit zijn Defqon set, maar je kunt niet altijd dubbel 6 gooien natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik de 2.0 versie lekkerder vind. Ik voel hem net wat meer. Maar toch heb ik echt het idee dat er veeel meer uit deze track gehaald kan worden. Ik mis uithalen in de melo die naar mijn mening perfect in deze track zouden passen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze zijn gewoon allebei episch. Ik vind het ook mooi dat die andere Vazard tracks niet op deze EP staan. Laat ze nog maar even exclusief. ^^

Edit: Wel vreemd dat Delete zijn VIP's gaat releasen. Haalt wat mij betreft een beetje het speciale er van af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik weet eigenlijk niet welke ik vetter vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd wat een feels. Belachelijk mooi :cry:

Weet neit zo goed welke ik beter vind, maar dat ze beide steengoed zijn kan ik wel zeggen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 13:42 
 
Hardtraxxer

Mooi nummer, lekkere kicks met een heerlijke sfeer, deze gaat thuis vaak op staan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het dorp carnavalsmaandag maar eens kennis laten maken met deze pareltjes. Lekker over de boxen van de wagen, of ze het nou leuk vinden of niet ^^

Sinds Loudness al helemaal verliefd op Zimmersion 2.0, afgelopen jaar op Defqon ook weer meters kippenvel, fantastisch dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net als het originele Zimmersion doet het mij vrij weinig. Niet helemaal mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 13:56 
 
Hardtraxx Crew

:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 13:57 
 
Hardtraxx Addict

Formula VIP laat ik voor wat het is. Gezien het hier gaat over een Zimmersion 2.0 heb ik echt even geen zin om daar aandacht aan te besteden :P

Gezien de originele Zimmersion een van mijn favoriete platen aller tijde is, was ik echt ontzettend benieuwd maar ook sceptisch toen ik deze topic titel las. "Laat het alsjeblieft net zo'n parel zijn als het origineel" is het enige dat ik kon denken. Na 1x luisteren beide verrast en teleurgesteld. Verrast in de zin dat het geen verkrachting is van het origineel, want het idee is leuk en vooral de laatste climax van de preview is erg goed uitgewerkt. Ik vind alleen de eerste 4 minuten té veel lijken op het origineel, met een minimale verandering in melodie en nieuwe kicks die teveel op de achtergrond staan. Ik hoop dat dat laatste door de streamkwaliteit van youtube komt en beter klinkt in de original mix. Ook mis ik de continue afwisseling van 2 verschillende kicks, zoals dat in het complete origineel gedurende de hele plaat gebeurt. Dat was toch wel echt een typerend aspect -voor mij persoonlijk- die het origineel tot ultra diamant heeft gebracht. Jammer dat ze daar niks mee gedaan hebben. Gelukkig heeft de laatste climax uit de preview wel een andere kick, dus wie weet dat de original mix meer te bieden heeft :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 14:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 14:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Vind de originele Zimmersion ook veel vetter. Had meer Vazard (solo) tracks verwacht, enigzins teleurgesteld. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
chas1n schreef:
Vind de originele Zimmersion ook veel vetter. Had meer Vazard (solo) tracks verwacht, enigzins teleurgesteld. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 14:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik vind persoonlijk het hele gevoel veel beter naar voren komen in Zimmersion 2.0, voor mij echt een van de beste platen ooit gemaakt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
:loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn voorkeur gaat ook uit naar het origineel. Bij de eerste versie, word ik op de één of andere manier veel meer mee gesleept in het verhaal van het nummer. + de herinneringen die het origineel voor mij mee brengt, zijn niet te overtreffen.

Aan de ene kant ook jammer dat het slechts om Zimmersion gaat vanuit Vazards kant, had My Jam, Seeker Of Fire & de tba ook graag gezien. Maar aan de andere kant ook wel met Helicaze eens:

Helicaze schreef:
Ik vind het ook mooi dat die andere Vazard tracks niet op deze EP staan. Laat ze nog maar even exclusief.


Als ze nu gereleased worden, is de lol er sneller van af. De reacties van het publiek als bijvoorbeeld Seeker Of Fire in gemixed wordt, vind ik ook prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Vind de originele Zimmersion ook veel vetter. Wel tof dat er een VIP edit wordt uitgebracht, maar had meer Vazard (solo) tracks verwacht, enigzins teleurgesteld. :(

Sluit me hierbij aan. Vind het echter wel een leuk idee om 2 echte Spoontech classics in een nieuw jasje te steken voor de 100ste release.

Achteraf gezien ook wel begrijpelijk dat Delete ook deel uitmaakt van de 100ste release natuurlijk, maar ik hoop toch echt dat die andere 3 nieuwe Vazard platen snel gaan volgen.

Helicaze schreef:
Wel vreemd dat Delete zijn VIP's gaat releasen. Haalt wat mij betreft een beetje het speciale er van af.

Voor deze gelegenheid vind ik juist het helemaal niet vreemd. Beide platen zijn in principe 'VIPs', alleen heeft Delete er toevallig een act aan hangen. Er ligt sowieso nog een heel arsenaal aan exclusieve VIPs klaar, dus vind het eerder vreemd dat de release van 1 VIP de exclusiviteit voor jou wegneemt. :P Al was Delete geloof ik wel van plan om een aantal VIPs te gaan releasen in de toekomst, maar hij kan ze toch niet allemaal (meer) in één set draaien.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle