Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 19:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Warface - The Remix Project (EOL025)

Label: End Of Line
WEB release: 18/04/2016

Tracks:
01. Warface & Frequencerz - Menace (D-Sturb Remix)
02. Warface & N-Vitral - Fuck The Drum Machine (Destructive Tendencies Remix)
03. Warface & Titan - Chainsaw (Delete Remix)
04. Warface - Leviathan (Requiem Remix)

Samples:








Bron:
Afbeelding
http://hardstyle-releases.com/warface-eol025/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 20:23 
 
Hardtraxxer

Menace (D-Sturb Remix) :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 20:24 
 
Hardtraxxer

Leviathan (Requiem Remix) :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chainsaw (Delete Remix) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appl3juic3 schreef:
Chainsaw (Delete Remix) :drool:


Die is in ieder geval al dik! Rest luister ik wel wanneer er officiële previews zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appl3juic3 schreef:
Chainsaw (Delete Remix) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Appl3juic3 schreef:
Chainsaw (Delete Remix) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck The Drum Machine Remix lijkt wel een RawPitcher edit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete/D-Sturb/Requiem remix :drool: :drool:

Gewoon een hele vette EP :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 09:25 
 
Hardtraxx Crew

Backstabber schreef:
Menace (D-Sturb Remix) :bomb:

Appl3juic3 schreef:
Chainsaw (Delete Remix) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Fuck The Drum Machine Remix lijkt wel een RawPitcher edit :lol:


Haha precies dit, wat een meuk. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Chroman schreef:
Fuck The Drum Machine Remix lijkt wel een RawPitcher edit :lol:


Haha precies dit, wat een meuk. :lol:

Dit dus ja.. Gelukkig maakt de Chainsaw remix veel goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Leviathan (Requiem Remix) :/

Origineel vind ik lekkerder idd. Die vocalen komen daarin veel meer tot hun recht.

Benieuwd naar de EP in HQ, behalve de Destructive Tendencies Remix. Dat vind ik echt verschrikkelijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 21:17 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Snitch_MP schreef:
Leviathan (Requiem Remix) :/

Origineel vind ik lekkerder idd. Die vocalen komen daarin veel meer tot hun recht.

Benieuwd naar de EP in HQ, behalve de Destructive Tendencies Remix. Dat vind ik echt verschrikkelijk. :P


Vind het echt een dramatische remix. MQ wat in de openingspost staat is al vrij oud, misschien heeft ie er wat aan gesleuteld.. Laten we het hopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 21:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Menace en Chainsaw :thumbup: . En die sounds in de break van de Chainsaw remix :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Parvuz schreef:
Snitch_MP schreef:
Leviathan (Requiem Remix) :/

Origineel vind ik lekkerder idd. Die vocalen komen daarin veel meer tot hun recht.

Benieuwd naar de EP in HQ, behalve de Destructive Tendencies Remix. Dat vind ik echt verschrikkelijk. :P


Vind het echt een dramatische remix. MQ wat in de openingspost staat is al vrij oud, misschien heeft ie er wat aan gesleuteld.. Laten we het hopen


Is een duo, en staat nou niet bekend om hoogstaande kwaliteit xd alleen hoogstaand tempo. Verder is het, nou ja...dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Is een duo, en staat nou niet bekend om hoogstaande kwaliteit xd alleen hoogstaand tempo. Verder is het, nou ja...dit.

Een trio zelfs toch? En de HQ versie zit in de DefQon Black mix. Gewoon het BPM opgeschrlefd, dat noemen ze tegenwoordig blijkbaar een remix xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is een trio*
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Appl3juic3 schreef:
Chainsaw (Delete Remix) :drool:


& Die D-Sturb Remix is ook best wel prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Godverdomme had deze week Leviathan nog opstaan en was aan het denken: goed dat ik al lang niks meer van die remix heb gehoord.

Komt die nog uit ook. Wat is die plaat verneukt, zo jammer dat het origineel de komende maanden dus niet voorbij zal komen :thumbdown: :thumbdown:

Menace vind ik ook geen zak aan, ook omdat ik het origineel een vette plaat vind.
Chainsaw is wel gelukt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoorde Fuck the Drum Machine Remix op Masters of Hardcore en dacht inderdaad serieus dat ze het origineel gewoon hadden versneld :P Kan Destructive Tendencies meestal wel waarderen, maar dit valt tegen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Leviathan remix is eigenlijk vooral ontzettend saai. Echt een van de meest nietszeggende platen die ik in tijden heb gehoord, en na het beluisteren ervan is er dan ook helemaal niets blijven hangen. Werkelijk geen één element is boeiend en het ontbreekt volledig aan drive. Nee, dit voegt wat mij betreft echt helemaal niets toe.

Daarnaast de tweede toevoegingsloze plaat op deze EP: de remix van Fuck the Drummachine. Het idee alleen al om een van de meest uitgemolken platen van het afgelopen festivalseizoen te remixen zegt eigenlijk al genoeg. Naast dat deze plaat geen toevoeging heeft, is het ook nog eens ontzettend slecht geproduceerd. Ik sta er oprecht versteld van dat dit gereleased wordt.
De veranderingen zijn eigenlijk minimaal, waarbij de grootste verandering eigenlijk nog het verschil in tempo en de kick is. Het origineel is voor het grootste gedeelte nog gewoon intact gelaten, met wat extra BPM erbij getikt. Deze plaat symboliseert verder alles wat ik op dit moment verschrikkelijk vind in de hardcore scene, dus tot zover lijkt dit me wel voldoende.

De remix van Menace klinkt wat mij betreft als iedere andere D-Sturb plaat: een track die is opgevuld met een dosis willekeurige kicksrolls, met een break die compleet los staat van de rest van de plaat. Het origineel vind ik een van de betere platen op het eerste album van Warface, en die hoor ik dan ook veel liever weer eens. D-Sturb probeert zich vooral te onderscheiden van de andere upcoming raw producers door zoveel mogelijk willekeurige pingpongerige kicksrolls in zijn tracks te verwerken, een stijl waar ik absoluut totaal niks mee heb en totaal niks mee kan. Deze track kan me daarom ook op geen enkele manier interesseren. Next.

Dan uiteindelijk de laatste en wat mij betreft enige interessante remix van deze EP: Chainsaw. Zelf heb ik het gevoel alsof er nog wat ontbreekt om dit echt een ontzettend gave en typische Delete-track te maken, wat ik bijvoorbeeld wel vond bij de Bring It To Them Raw remix (de climax van Chainsaw bijv. klinkt wat leeg), maar over het algemeen kan ik de Delete twist die aan deze plaat is gegeven erg waarderen. De kicks zijn zoals gewoonlijk ook weer dik in orde. Gelukkig dan nog 1 interessante remix op deze EP om naar uit te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 19:39 
 
Hardtraxxer

pim0412 schreef:
Die Leviathan remix is eigenlijk vooral ontzettend saai. Echt een van de meest nietszeggende platen die ik in tijden heb gehoord, en na het beluisteren ervan is er dan ook helemaal niets blijven hangen. Werkelijk geen één element is boeiend en het ontbreekt volledig aan drive. Nee, dit voegt wat mij betreft echt helemaal niets toe.


Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 19:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
verhaal


Nagel op de kop slaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 19:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Ik hoorde Fuck the Drum Machine Remix op Masters of Hardcore en dacht inderdaad serieus dat ze het origineel gewoon hadden versneld :P Kan Destructive Tendencies meestal wel waarderen, maar dit valt tegen..

Ja daar lijkt het heel erg op. Niet boeiend, next.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle