Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Tracklist:
00:00 | Intro
00:56 | Devin Wild & Sub Zero Project - Meltdown
04:00 | Audiofreq - Stingray
07:01 | Ran-D & Alpha² - Blinded
11:40 | Hard Driver - Welcome
15:04 | Digital Punk & Endymion - Stand Up & Fight
18:12 | Ran-D - MF Summertime
20:53 | B-Freqz - Techno
23:46 | Nightfall - The Darkside
27:05 | Deluzion - FCKN CRMNL
29:57 | EZG - Rellen In De Hel (Adaro Remix)
33:56 | Notorious Two - F.E.A.R. (Official Shockerz Anthem)
37:20 | Jack Of Sound - Surprise MF
40:14 | Kronos & Outbreak - Drum
42:50 | Digital Punk - Raw To The Core
45:46 | MYST - Man Bear Pig
49:25 | Crypsis - Smacking Heads
51:46 | Delete - Genocide
54:41 | X-Pander - Rampage
58:14 | High Voltage & Titan - Death Is Coming (Degos & Re-Done Remix)
01:01:14 | Crypsis - Torture (Frequencerz Remix)
01:05:12 | Adje Van Het Padje & Punk Van De Petteflet - Laat Die Fucking Kick Rollen
01:08:32 | Digital Punk Ft. MC Nolz - Adapt Or Die (Furyan Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genociiiiiiiiiiiiiiiiiiiiideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. :cry: :cry: :worship: Punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete zit niet meer bij Theracords. Je mag nu ophouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blinded :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Sowieso de eerste 3 tracks (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 20:27 
 
Hardtraxxer

Deze podcast wordt met de week pijnlijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Deze podcast wordt met de week pijnlijker.


Wat vind je precies pijnlijk dan? Hoe kan een verzameling nieuwe tracks die super vaak beluisterd wordt en precies weet wat zijn publiek wil horen in godsnaam pijnlijk zijn?

Het is pas pijnlijk als je gaat lopen janken over een podcast die al jaren hetzelfde doet. Terwijl je blijkbaar al lang en breed wist dat deze podcast neit voor jou is en je hem toch blijft luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het huidige niveau van (de meeste) nieuwe platen wordt steeds pijnlijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Het huidige niveau van (de meeste) nieuwe platen wordt steeds pijnlijker.

Mee eens. In de raw hardstyle scene lijkt het een wedstrijd te zijn wie de gekste kickrolls, 'hardste' kicks en smerigste screeches kan maken. Het begint een parodie op zichzelf te worden. Die nieuwe Jack of Sound plaat bijvoorbeeld, daar lusten de honden toch geen brood van?

Waarom ze elkaar allemaal volgen met die gekke trends zoals de veel te overdreven kickrolls, kan ik ook met de kop niet bij. Klinkt mijns inziens helemaal nergens naar, maar blijkbaar vinden producers en andere fans het wel leuk.

Ik mis variatie, originaliteit, kwaliteit, creativiteit, goeie melodieën, goeie kicks en sfeer in de huidige raw hardstyle :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 13:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wel leuk dat DP dit vannacht in de Q&A zei en vervolgens telkens het tegenovergestelde doet in z'n podcast:

djdigitalpunk schreef:
Het is echt heel belangrijk om gelijk een eigen geluid te hebben. Ik hoor heel vaak nieuwe jongens zeggen 'Het lukt me niet om die sound na te maken of te krijgen'. Dat is imo een grote reden dat mensen die dat niet doen en echt hun eigen sound maken sneller doorbreken dan mensen die een bepaalde sound proberen te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 19:39 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Snitch_MP schreef:
Deze podcast wordt met de week pijnlijker.


Wat vind je precies pijnlijk dan? Hoe kan een verzameling nieuwe tracks die super vaak beluisterd wordt en precies weet wat zijn publiek wil horen in godsnaam pijnlijk zijn?

Het is pas pijnlijk als je gaat lopen janken over een podcast die al jaren hetzelfde doet. Terwijl je blijkbaar al lang en breed wist dat deze podcast neit voor jou is en je hem toch blijft luisteren.


Gast? Ga je nou zeggen dat ik aan het janken ben en dat ik deze podcast niks vindt? Waar baseer je dat op? En hoe weet jij dat ik deze episode heb geluisterd (tracklist was niet interessant, dus heb ik hem ook niet aangezet). En spreek ik voor het '''publiek''? Nee, ik spreek namens mijzelf en geef mijn mening. Wat een debiele reactie van je zeg.

Ik heb het eerste jaar ZEKER WEL met plezier naar vele episodes van deze podcast geluisterd ;). Als je de episodes van nu vergelijkt met die uit bijv. het eerste jaar vind ik dat het niveau van deze podcast pijnlijk is gedaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gast? hoe kun je nou zeggen dat de podcast pijnlijk is als je hem niet eens geluisterd hebt, zoveel nieuwe tracks en jij baseert je mening op het feit dat de tracklist er niet interessant uit ziet :P

Ik hoef hier echt niet de raw te defenden als een soldier, ben het regelmatig eens met de kritiek. Maar luister het op z'n minst dan even denk ik dan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 20:41 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Gast? hoe kun je nou zeggen dat de podcast pijnlijk is als je hem niet eens geluisterd hebt, zoveel nieuwe tracks en jij baseert je mening op het feit dat de tracklist er niet interessant uit ziet :P

Ik hoef hier echt niet de raw te defenden als een soldier, ben het regelmatig eens met de kritiek. Maar luister het op z'n minst dan even denk ik dan >.<


Omdat er maar een paar promo's tussen zit? 80% van de tracks heb ik al geluisterd voor deze podcast? Beetje logisch nadenken.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

@Snitch: Dus het wordt pijnlijker omdat er voor jou niet genoeg promo's inzitten en je 80% al hebt beluisterd en dus niet vernieuwend voor jou is, zeg ik dat zo goed?

Toevallig heb ik maar 3 nummers uit deze podcast eerder beluisterd en dus is het voor mij juist top en dus geheel niet pijnlijk.

Ja je mening geven moet kunnen maar jou bericht, Deze podcast wordt met de week pijnlijker, breng je al een feit (ook nog een niet onderbouwd) en niet als zijnde een mening

OT: Dus erg genoten van deze episode, veel nieuws voor mij en dus gaat deze zeker deze week nog een paar keer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Chroman schreef:
Het huidige niveau van (de meeste) nieuwe platen wordt steeds pijnlijker.

Mee eens. In de raw hardstyle scene lijkt het een wedstrijd te zijn wie de gekste kickrolls, 'hardste' kicks en smerigste screeches kan maken. Het begint een parodie op zichzelf te worden. Die nieuwe Jack of Sound plaat bijvoorbeeld, daar lusten de honden toch geen brood van?

Waarom ze elkaar allemaal volgen met die gekke trends zoals de veel te overdreven kickrolls, kan ik ook met de kop niet bij. Klinkt mijns inziens helemaal nergens naar, maar blijkbaar vinden producers en andere fans het wel leuk.

Ik mis variatie, originaliteit, kwaliteit, creativiteit, goeie melodieën, goeie kicks en sfeer in de huidige raw hardstyle :(

Sad, but true: amen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Chroman schreef:
Het huidige niveau van (de meeste) nieuwe platen wordt steeds pijnlijker.

Mee eens. In de raw hardstyle scene lijkt het een wedstrijd te zijn wie de gekste kickrolls, 'hardste' kicks en smerigste screeches kan maken. Het begint een parodie op zichzelf te worden. Die nieuwe Jack of Sound plaat bijvoorbeeld, daar lusten de honden toch geen brood van?

Waarom ze elkaar allemaal volgen met die gekke trends zoals de veel te overdreven kickrolls, kan ik ook met de kop niet bij. Klinkt mijns inziens helemaal nergens naar, maar blijkbaar vinden producers en andere fans het wel leuk.

Ik mis variatie, originaliteit, kwaliteit, creativiteit, goeie melodieën, goeie kicks en sfeer in de huidige raw hardstyle :(


Je hebt gewoon gelijk, zo is het helaas tegenwoordig. Om nog even op dat laatste in te haken, plus hetgeen wat DP zelf gezegd heeft en hierboven ergens gequote is. Een naam die er voor mij echt bovenuit springt is Phuture Noize. Deze gozer heeft al die dingen die jij net opnoemt. Hij is uniek en hij maakt echt rauwe maar sfeervolle plaatjes met zijn eigen sound. Als DP zelf zegt dat hij het belangrijk vindt als producers een eigen sound hebben, waarom zie ik dan geen enkele plaat van Phuture Noize in deze podcast? Waarom support hij nog steeds die kneus Kronos die echt aan creativiteit, goede kicks en kwaliteit nu niet echt veel waarde hecht. Wat doen platen als Hard Driver - Welcome, EZG - Rellen In De Hel (Adaro Remix) en Jack Of Sound - Surprise MF in deze podcast. Deze gasten produceren de laatste tijd echt gewoon bizar slechte platen. Het mogen dan goede vrienden zijn of misschien iemand die samenwerkt met je, maar deze platen voldoen echt niet aan de strekking die DP claimt m.b.t. zijn podcast.

Waar zijn Phuture Noize, Regain, Artifact, Requiem, Project Exile, D-Sturb? Misschien nog best meer namen, maar dit zijn, in mijn ogen, toch wel namen die je niet kan en mag missen als je even kijkt naar welke eisen DP zelf stelt. Niet dat je deze dan elke week mee moet nemen, maar ik vind wel dat ze echt te weinig voorkomen terwijl dit groeiende namen zijn qua 'raw' hardstyle. Te vaak weer die troep van Kronos, een zaadplaat van Zatox, inspiratieloze meuk van JoS, Hard Driver of Adaro en eigenlijk ook DP's eigen platen, maargoed, dat is niet raar dat je die promote in je eigen podcast.. In ieder geval mag hij in mijn ogen best een keertje wat van die namen meenemen om de variatie wat groter te maken, daarmee ook de podcast wat interessanter te maken en ook de kwaliteit omhoog te brengen.

Wat al eerder gezegd is, er zitten altijd wel wat goede platen tussen. Maar ik ben op den duur echt niet meer uit gaan kijken zoals ik dat het 1e jaar deed. Puur omdat ik die 2-3 goede tracks die hij er nog in duwt wel ergens anders kan horen zonder tenenkrommende vocalen, kutkicks en saaie rawhardstylekickrollboystyle te moeten luisteren tussendoor.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle