Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Thanks voor de reacties!!

Ik heb echt moeten knippen plakken en kiezen tussen de tracks haha! Ik vind dat ik niet zomaar een klein stukje kan laten horen omdat dan de kracht van de tracks weg zijn! (Opbouw etc)! Tuurlijk had ik wel wat meer tracks in de set willen doen! Alleen het paste voor mijn gevoel niet :)

Ik vind het goed om te zien dat je naast positieve reacties, ook altijd open staat voor kritiek (voor zover je dit echt kritiek kunt noemen). In plaats van de opmerkingen over dat het niet heel gevarieerd is/er wel een oudere plaat bij had gemogen te negeren en alleen op het positieve te reageren, geef jij een uitleg voor waarom je de keuze voor je tracklist hebt gemaakt (terwijl je die uitleg ons helemaal niet verschuldigd bent natuurlijk), petje af daarvoor :)

Over het setje zelf, het is inderdaad niet heel divers ten opzichte van bijv. Qlimax, maar vergeet niet dat Hard Bass en Qlimax de twee grootste indoorfeesten van het jaar zijn. Dat je dan vooral nieuwere en bekendere platen draait vind ik niet meer dan logisch. Daarnaast zijn platen als Beat The Darkness, Beyond Reality, Silent Scream, EVP en Pandemonium gewoon nog nieuw en niet vaak gedraaid dus dat hij die erbij pakt is niet meer dan logisch, dan heb je al meer dan 1/3 van de tracklist. Deepest Wave en Undiscovered zijn ook meer dan logisch dat ie die op Hard Bass draait. Verder wil je natuurlijk ook tracks draaien die het grote publiek graag wil horen dus het is logisch dat je dan kiest voor platen als Blackness, Lost, Dark Moon en Mysterias in plaats van oudere platen, ik ben er vrij zeker van dat het grootste deel van het publiek die platen namelijk liever hoort dan een Face The Truth/State Of Perfection/Neophobia o.i.d.
Natuurlijk had er best één zo'n plaatje tussen kunnen zitten, maar ik snap deze keus helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Thanks voor de reacties!!

Ik heb echt moeten knippen plakken en kiezen tussen de tracks haha! Ik vind dat ik niet zomaar een klein stukje kan laten horen omdat dan de kracht van de tracks weg zijn! (Opbouw etc)! Tuurlijk had ik wel wat meer tracks in de set willen doen! Alleen het paste voor mijn gevoel niet :)


Bedankt dat we are one in z'n geheel gedraaid is dan :love: Je collega's hebben nog wel eens de neiging hem na de eerste climax uit te mixen >.<

@Davey helemaal eens met je verhaal verder, maar dat heeft natuurlijk weinig met deze set te maken omdat dit B-Front live was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vergeet ook niet dat het B-Front LIVE was he haha. Op zo'n podium als Hard Bass zou ik ook dezelfde platenkeuze gedraaid hebben, zeker als je maar een half uur hebt én live staat! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 13:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Thanks voor de reacties!!

Ik heb echt moeten knippen plakken en kiezen tussen de tracks haha! Ik vind dat ik niet zomaar een klein stukje kan laten horen omdat dan de kracht van de tracks weg zijn! (Opbouw etc)! Tuurlijk had ik wel wat meer tracks in de set willen doen! Alleen het paste voor mijn gevoel niet :)


Kwaliteit boven kwantiteit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 13:34 
 
Hardtraxxer

tjakevladze schreef:
B-Front schreef:
Thanks voor de reacties!!

Ik heb echt moeten knippen plakken en kiezen tussen de tracks haha! Ik vind dat ik niet zomaar een klein stukje kan laten horen omdat dan de kracht van de tracks weg zijn! (Opbouw etc)! Tuurlijk had ik wel wat meer tracks in de set willen doen! Alleen het paste voor mijn gevoel niet :)


Kwaliteit boven kwantiteit :worship:


Inderdaad :P heb genoten Bob! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 13:59 
 
Artiest

Daveytl schreef:
B-Front schreef:
Thanks voor de reacties!!

Ik heb echt moeten knippen plakken en kiezen tussen de tracks haha! Ik vind dat ik niet zomaar een klein stukje kan laten horen omdat dan de kracht van de tracks weg zijn! (Opbouw etc)! Tuurlijk had ik wel wat meer tracks in de set willen doen! Alleen het paste voor mijn gevoel niet :)

Fijn dat je zelf ff uitleg komt geven ^^ Snap ook wel wat je bedoelt, maar ik vind het jammer dat het verrassingselement ver te zoeken is in de Hardstyle scene, vooral op grote feesten. Ik snap dat het commercieel aantrekkelijk is om je eigen nieuwe platen te draaien en ik denk dat je als artiest het gevoel hebt dat je 'moet' voldoen aan een bepaald verwachtingspatroon van mensen.

Helaas zie ik de scene een kant op bewegen waar elke artiest vrijwel alleen eigen (en ook nog vrijwel alleen maar nieuwe) platen draait, wat ervoor zorgt dat fans van tevoren 80% van de tracklists kunnen invullen. Voor mijn gevoel was dit een paar jaar terug toch anders, artiesten draaiden voor mijn gevoel toen vaker platen van andere artiesten wat ervoor zorgde dat de variatie in een set hoger was. De enige artiesten die ik dit nog zie doen, zijn de wat minder bekende artiesten.

Hoe kijk jij hier tegenaan? Als ik bijvoorbeeld jouw Defqon en qlimax sets bekijk, draai je 90% eigen nieuwere platen. Zoals eerder benoemd, commercieel gezien snap ik de keuze en ik neem je niks kwalijk (voor die paar sukkels die gigantisch uit hun plaat gaan als je Robin's Revenge/Samara en dat soort platen draait kun je het niet doen :P ), maar ben toch wel benieuwd hoe jij hierin staat en hoe jij er tegenaan kijkt.


Ik snap je punt! :thumbup: ik probeer toch altijd een ouder plaatje te draaien! :) ik heb veel nieuwe tracks en die wil ik ook laten horen! Ik zou zo een set kunnen vullen haha! Maar ik wil ook niet altijd me nieuwste platen draaien elke set voor de afwisseling (ik kijk echt wel waar en wanneer) Kijk dit zijn grote boekingen en ik vind dat ik daar juist kan laten horen wat nieuw is. Omdat deze zijn uitgezonden gaan mensen natuurlijk luisteren en zullen ze idd horen dat ik op zowel qlimax als hardbass deze nieuwe tracks heb gedraaid. Alleen je moet wel even kijken naar hoelang ik heb gedraaid: qlimax 45 min en hardbass 30 min. Daar zit gewoon weinig ruimte in voor net die oude klapper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met wat er boven gezegd wordt. Maximaal staan genieten tijdens deze set en een duidelijke uitleg Bob!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 15:28 
 
Hardtraxx Addict

B-Front schreef:
Thanks voor de reacties!!

Ik heb echt moeten knippen plakken en kiezen tussen de tracks haha! Ik vind dat ik niet zomaar een klein stukje kan laten horen omdat dan de kracht van de tracks weg zijn! (Opbouw etc)! Tuurlijk had ik wel wat meer tracks in de set willen doen! Alleen het paste voor mijn gevoel niet :)


Ja in 30 minuten kan je niet echt heel veel tracks doen maar je hebt wel de goeie uitgekozen hoor, ben wel blij dat je Mysterias gedraaid hebt, kwou weten hoe het is om het live te horen met al dat geschreeuw :clap:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle