Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Tracklist:
1. B-Front - Deepest Wave (Official Hard Bass 2017 anthem)
2. B-Front - Blackness
3. B-Front - We Are One
4. B-Front & Alpha2 - Lost
5. B-Front - Dream World
6. B-Front & Andy SVGE - Beat the Darkness
7. B-Front - Undiscovered
8. B-Front - Beyond Reality
9. B-Front - Silent Scream
10. B-Front - Dark Moon
11. B-Front - EVP
12. B-Front - Mysterias
13. B-Front & Warface - Pandemonium
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de platen vrijwel allemaal geweldig, maar vind het toch een beetje simpel. Jammer dat ie weinig verrassende platen heeft gedraaid.

Had me hier overigens op het feest wel gruwelijk op vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Vind de platen vrijwel allemaal geweldig, maar vind het toch een beetje simpel. Jammer dat ie weinig verrassende platen heeft gedraaid.

Had me hier overigens op het feest wel gruwelijk op vermaakt.

Hier ben ik t mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was genieten. Hele set staan springen met twee heren, een tweeling overigens, die alle nummers/kickrolls perfect kenden. Ze zeiden dat ze ook wel eens mee lazen op dit forum, dus hulde aan jullie :)

Verder niet heel verassend, maar ik heb me hier retegoed op vermaakt, dus ik klaag niet.
Dit was toch wel één van de hoogtepunten voor de avond voor mij. Beyond reality bezorgde me meters kippenvel, en die gated kick van EVP, wat moet ik daar nog over zeggen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had het geweldig gevonden om er bij te zijn, maar het mocht iets origineler.
4, waarvan het anthem, andere nummers dan Qlimax.
Hier wel Pandemonium :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

25:43 EVP you're welcome.

Precies wat ik had verwacht en gehoopt deze set. Nog meer nieuwe tracks af hebben had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Anthem is dan nog wel vrij nieuw + pandemonium. 13 tracks in een half uur ook prima.

Maargoed denk uberhaupt niet dat iemand verwacht had dat ik commentaar zou hebben op mijn roodharige broeder :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chill dat die We Are One wel weer een keer gedraaid heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 08:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die mid-intro van het anthem door die toko :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 09:25 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Vind de platen vrijwel allemaal geweldig, maar vind het toch een beetje simpel. Jammer dat ie weinig verrassende platen heeft gedraaid.

Had me hier overigens op het feest wel gruwelijk op vermaakt.


Denk ook dat na al die reacties op zijn Qlimax set je nu niet ineens heel gevarieerd gaat draaien. Dit aangezien deze set en die van Qlimax zo'n heerlijke drive heeft. Als je wat 'oudere' nummers gaat draaien haal je denk ik iets meer het tempo eruit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks het bijna z'n zelfde set als Qlimax is, zou ik hier erg graag bij geweest zijn. Wat ontzettend goed weer! EVP! :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was take it all bij digital punk al gedraaid ? anders sund
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 12:29 
 
Hardtraxxer

Zeker niet verrassend, maar dat hoeft bij B-Front ook niet. Zijn nummers zijn gewoon goud :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jan schreef:
Daveytl schreef:
Vind de platen vrijwel allemaal geweldig, maar vind het toch een beetje simpel. Jammer dat ie weinig verrassende platen heeft gedraaid.

Had me hier overigens op het feest wel gruwelijk op vermaakt.


Denk ook dat na al die reacties op zijn Qlimax set je nu niet ineens heel gevarieerd gaat draaien. Dit aangezien deze set en die van Qlimax zo'n heerlijke drive heeft. Als je wat 'oudere' nummers gaat draaien haal je denk ik iets meer het tempo eruit..

Niet mee eens. Platen als Virus/Distorted/Face the Truth passen hier prima tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 13:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel beter dat ie nu eindelijk klaar is met Magic etc. Die had hier dus zo erg in misstaan en vooral op 165bpm
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magic heb ik al lang niet meer gehoord. Meeschreeuwen met Mysterias ken ik nu wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Meeschreeuwen met Mysterias ken ik nu wel.


Track die in mijn top 3 beste hardstyle nummers aller tijden zit, maar ook ik heb hem nu wel erg vaak gehoord :x

Bij Qlimax had ik hem absoluut niet willen missen, maar als hij nu Virus ipv Mysterias had gepakt had je mij niet horen klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 16:31 
 
Hardtraxx Newbie

Toch snap ik niet waarom hij niet die collab met harddriver draait. Had ik graag willen horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Vind de platen vrijwel allemaal geweldig, maar vind het toch een beetje simpel. Jammer dat ie weinig verrassende platen heeft gedraaid.

Had me hier overigens op het feest wel gruwelijk op vermaakt.


Vind ik niet zo heel gek, als je kijkt naar de grote van het evenement. Veel bezoekers verwachten wel de grootste platen. Ben het overigens wel met je eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Daveytl schreef:
Vind de platen vrijwel allemaal geweldig, maar vind het toch een beetje simpel. Jammer dat ie weinig verrassende platen heeft gedraaid.

Had me hier overigens op het feest wel gruwelijk op vermaakt.


Vind ik niet zo heel gek, als je kijkt naar de grote van het evenement. Veel bezoekers verwachten wel de grootste platen. Ben het overigens wel met je eens.


Jup, de groep die Mysterias wel heel graag zou willen horen, is een stuk groter dan "de groep die hem al te vaak gehoord hebben". Is eigenlijk wel bij heel veel setjes het geval, maar begrijpelijk vind ik het zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geldt hetzelfde niet voor Brennan Heart met Wake Up en Imaginary?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ondanks dat al deze tracks stuk voor stuk heerlijk zijn, vind ik dit toch een beetje tegenvallen...
Had hier eigenlijk nog zeker 1 of 2 oudere tracks bij verwacht (al dan niet in een 2017 edit).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 22:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Ondanks dat al deze tracks stuk voor stuk heerlijk zijn, vind ik dit toch een beetje tegenvallen...
Had hier eigenlijk nog zeker 1 of 2 oudere tracks bij verwacht (al dan niet in een 2017 edit).

Eens, had stiekem ook wel op een beetje variatie gehoopt. Desondanks wel prima op zit setje vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 00:42 
 
Artiest

Thanks voor de reacties!!

Ik heb echt moeten knippen plakken en kiezen tussen de tracks haha! Ik vind dat ik niet zomaar een klein stukje kan laten horen omdat dan de kracht van de tracks weg zijn! (Opbouw etc)! Tuurlijk had ik wel wat meer tracks in de set willen doen! Alleen het paste voor mijn gevoel niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 10:06 
 
Hardtraxxer

B-Front schreef:
Thanks voor de reacties!!

Ik heb echt moeten knippen plakken en kiezen tussen de tracks haha! Ik vind dat ik niet zomaar een klein stukje kan laten horen omdat dan de kracht van de tracks weg zijn! (Opbouw etc)! Tuurlijk had ik wel wat meer tracks in de set willen doen! Alleen het paste voor mijn gevoel niet :)

Ook nog reageren, je bent echt een baas. Was er niet bij helaas, maar deze set ziet er goed uit! Platen keuze vind ik ook dikke prima (L) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
Thanks voor de reacties!!

Ik heb echt moeten knippen plakken en kiezen tussen de tracks haha! Ik vind dat ik niet zomaar een klein stukje kan laten horen omdat dan de kracht van de tracks weg zijn! (Opbouw etc)! Tuurlijk had ik wel wat meer tracks in de set willen doen! Alleen het paste voor mijn gevoel niet :)

Fijn dat je zelf ff uitleg komt geven ^^ Snap ook wel wat je bedoelt, maar ik vind het jammer dat het verrassingselement ver te zoeken is in de Hardstyle scene, vooral op grote feesten. Ik snap dat het commercieel aantrekkelijk is om je eigen nieuwe platen te draaien en ik denk dat je als artiest het gevoel hebt dat je 'moet' voldoen aan een bepaald verwachtingspatroon van mensen.

Helaas zie ik de scene een kant op bewegen waar elke artiest vrijwel alleen eigen (en ook nog vrijwel alleen maar nieuwe) platen draait, wat ervoor zorgt dat fans van tevoren 80% van de tracklists kunnen invullen. Voor mijn gevoel was dit een paar jaar terug toch anders, artiesten draaiden voor mijn gevoel toen vaker platen van andere artiesten wat ervoor zorgde dat de variatie in een set hoger was. De enige artiesten die ik dit nog zie doen, zijn de wat minder bekende artiesten.

Hoe kijk jij hier tegenaan? Als ik bijvoorbeeld jouw Defqon en qlimax sets bekijk, draai je 90% eigen nieuwere platen. Zoals eerder benoemd, commercieel gezien snap ik de keuze en ik neem je niks kwalijk (voor die paar sukkels die gigantisch uit hun plaat gaan als je Robin's Revenge/Samara en dat soort platen draait kun je het niet doen :P ), maar ben toch wel benieuwd hoe jij hierin staat en hoe jij er tegenaan kijkt.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle