Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 05:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik het ook mee eens. The Paradox is een erg goede plaat, maar nummers als Beat The Darkness, Lost, Dark Moon, Zero gravity pakken mij veel meer. Maar er zijn heel weinig nummers waar ik weinig mee heb van B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Maar er zijn heel weinig nummers waar ik weinig mee heb van B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net pas volledig gekeken, man man man man man wat vet zeg.

Villain snapte ook perfect dat hij even niet nodig was tijdens deze set, vlak voor het einde even het podium op voor de afkondiging en verder gewoon even van de mic afblijven. Daarom is hij de perfecte mc voor qlimax!

EVP :cry: :worship: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 20:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

"Just get into your own little comfortzone"

Vind ik ook wel treffend eigenlijk. Top MC
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BUMP!

Na de set van Qlimax 2019 heb ik deze ook weer eens geluisterd, net zo dik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nette bump domo ik vind dat b-front ook wel wat meer liefde verdient hier op het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
nette bump domo ik vind dat b-front ook wel wat meer liefde verdient hier op het forum.


Poh. Dit was echt grandioos :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me deze set nog goed herinneren van mijn Hardtraxx hersenspoeling destijds. Het lijkt allemaal op elkaar, maar dat komt omdat ik het toen zo vaak heb moeten luisteren. Blijft geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook grappig om te zien dat hij 3 jaar geleden vlak voor de hardcore act stond en 3 jaar later gewoon al midden op de avond. Tijden veranderen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Ook grappig om te zien dat hij 3 jaar geleden vlak voor de hardcore act stond en 3 jaar later gewoon al midden op de avond. Tijden veranderen. xd

Moet ook zeggen dat raw de overhand een beetje had dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Roebén schreef:
Ook grappig om te zien dat hij 3 jaar geleden vlak voor de hardcore act stond en 3 jaar later gewoon al midden op de avond. Tijden veranderen. xd

Moet ook zeggen dat raw de overhand een beetje had dit jaar


Dit baart mij wel zorgen overigens. Dat raw ineens de boventoon voerde, was ook de doodsteek voor Hard Bass, ben benieuwd hoe ze het volgend jaar gaan volgooien met artiesten, maar met de koop van aandelen van Most Wanted hou ik mijn hart vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ben misschien wat biased, omdat ik raw (lees: de wat hardere hardstyle) op het moment veel interessanter vind, maar wat mij betreft was de line-up juist prima. 5/11 euforisch (incl. The Qreator), 5/11 raw, 1/11 hardcore. Daarbij vind ik dat er nog een behoorlijk verschil zit tussen artiesten als B-Front, Ran-D en bijv. een Warface, Radical of Rebelion.
Ik maak me dan ook nog niet zozeer zorgen over het te 'raw' worden.

Vind het overigens wel typisch, jaren geleden klaagde men hier steen en been dat Qlimax een duister thema had, maar dat 3/4 van de avond gevuld werd met euforische hardstyle en dat er maar 1 of 2 raw acts stonden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Ben misschien wat biased, omdat ik raw (lees: de wat hardere hardstyle) op het moment veel interessanter vind, maar wat mij betreft was de line-up juist prima. 5/11 euforisch (incl. The Qreator), 5/11 raw, 1/11 hardcore. Daarbij vind ik dat er nog een behoorlijk verschil zit tussen artiesten als B-Front, Ran-D en bijv. een Warface, Radical of Rebelion.
Ik maak me dan ook nog niet zozeer zorgen over het te 'raw' worden.

Vind het overigens wel typisch, jaren geleden klaagde men hier steen en been dat Qlimax een duister thema had, maar dat 3/4 van de avond gevuld werd met euforische hardstyle en dat er maar 1 of 2 raw acts stonden. :P


Persoonlijk voor mij vind ik een B-Front of Ran-D de juiste 'raw' voor Qlimax als het gaat om atmospherische thema.
DBSTF is een perfect midden punt op zo'n feest, hard maar met een goed euphorisch tintje.

Als ik dan naar artiesten kijk zou voor mij dit de producers zijn met de Qlimax atmosfeer (om even als voorbeeld te noemen): Phuture Noize, SZP, B-Front, Aftershock, DBSTF, Keltek, moderne Degos & Re-Done, MYST etc, beetje in dit straatje.

Maar een Radical, Rejecta of D-Sturb (wat heel wisselvallig is wat voor platen hij maakt) of iets in die richting hoeft voor mij dan weer niet, is net een tikkie 'te' raw voor mijn smaak en heeft het vaak een 'harder & sneller is beter' mentaliteit waar ik bij Qlimax dus juist weer niet op zit te wachten. Zeker met die schelle kicks en hoge punches.

Qlimax draait bij mij echt om het mysterieuze en het energieke. En dat kan je ook met euforische producers bereiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2019 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Ben misschien wat biased, omdat ik raw (lees: de wat hardere hardstyle) op het moment veel interessanter vind, maar wat mij betreft was de line-up juist prima. 5/11 euforisch (incl. The Qreator), 5/11 raw, 1/11 hardcore. Daarbij vind ik dat er nog een behoorlijk verschil zit tussen artiesten als B-Front, Ran-D en bijv. een Warface, Radical of Rebelion.
Ik maak me dan ook nog niet zozeer zorgen over het te 'raw' worden.

Vind het overigens wel typisch, jaren geleden klaagde men hier steen en been dat Qlimax een duister thema had, maar dat 3/4 van de avond gevuld werd met euforische hardstyle en dat er maar 1 of 2 raw acts stonden. :P

Ik denk dat je de plank misslaat wat de laatste 3 DJ's hebben hardcore gedraaid. Ik vond er persoonlijk ook wel wat veel "raw"in zitten. Dat gezegd hebbende: de set van bijvoorbeeld DBSTF ging echt nergens over wat betreft drive, en ook dikke vette fijne, volle, ronde kicks. Zo kan hardstyle ook. Bij de laatste 3 HS DJ´s heb ik opvallend, zoals Monique (ja daar is ze weer, de beruchte vriendin van...) zei 'kassa-kicks' gehoord en dat was wel erg naar. Sound of the thunder, super vet! Eén of andere gare anti met zulke lelijke kicks dat ik het idee had dat ik op Kerstavond bij de Lidl stond xD
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle