Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 01:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011:
http://www.megaupload.com/?d=IHVHVKQX
http://hotfile.com/dl/100486469/36143aa/2.D-Block_and_S-te-Fan_-_X-Qlusive_-_Amsterdam_NL_22-01-2011-Razorator.mp3.html

Tracklist:
01. D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict (Live vocals)
02. D-Block & S-Te-Fan - Stronger
03. D-Block & S-Te-Fan - Guilty
04. D-Block & S-Te-Fan & MC Villain - Keep It Coming
05. Luna & Thilo - Existence (D-Block & S-Te-Fan Remix)
06. D-Block & S-te-Fan - U Will Be Dancing
07. D-Block & Tha Bazz Pimpz - Freak On It
08. Coone - Words From The Gang (D-Block & S-Te-Fan Remix)
09. D-Block & S-Te-Fan & MC Villain - Part Of The Hard
10. D-Block & S-Te-Fan - Alone
11. D-Block & S-Te-Fan - Letz Dance
12. D-Block & S-Te-Fan - Revelation (Qlimax Edit)
13. D-Block & S-Te-Fan - Evolutionz (2011 Refix)
14. D-Block & S-Te-Fan - Loopmachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 02:36 
 

wootum schreef:
D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011:
http://www.megaupload.com/?d=IHVHVKQX
http://hotfile.com/dl/100486469/36143aa/2.D-Block_and_S-te-Fan_-_X-Qlusive_-_Amsterdam_NL_22-01-2011-Razorator.mp3.html

Tracklist:
02. D-Block & S-Te-Fan - Stronger
03. D-Block & S-Te-Fan - Guilty
04. D-Block & S-Te-Fan & MC Villain - Keep It Coming
05. Luna & Thilo - Existence (D-Block & S-Te-Fan Remix)
07. D-Block & Tha Bazz Pimpz - Freak On It
09. D-Block & S-Te-Fan & MC Villain - Part Of The Hard
10. D-Block & S-Te-Fan - Alone
14. D-Block & S-Te-Fan - Loopmachine

:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 06:59 
 
Hardtraxxer

excuses.. maar eh.. kut setje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 10:10 
 
Hardtraxx Newbie

My god hou op zeg met je kut setje! Wat een geweldige set was dit zeg aan het begin van de avond! :bomb: Misschien nog wel veel beter dan een van de andere die daarna kwamen. Misschien valt het je tegen omdat er oude nummers bij zijn, maar juist die waren heerlijk om snoeihard te horen in de HMH! :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 12:51 
 
Hardtraxx Addict

nees schreef:
My god hou op zeg met je kut setje! Wat een geweldige set was dit zeg aan het begin van de avond! :bomb: Misschien nog wel veel beter dan een van de andere die daarna kwamen. Misschien valt het je tegen omdat er oude nummers bij zijn, maar juist die waren heerlijk om snoeihard te horen in de HMH! :bomb: :bomb: :bomb:

Serieus, dit is gewoon een kut set! X-qlusive heeft mijn verwachtingen over troffen als ik alle tl zie, als meest bagger feest van 2011! Ik was er dan niet bij, en zag alle reacties dat het een goed feest was, maar ik zou het niks aan hebben gevonden! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 12:59 
 
Donateur

track 6 is D-Block & S-te-Fan - U Will Be Dancing
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
nees schreef:
My god hou op zeg met je kut setje! Wat een geweldige set was dit zeg aan het begin van de avond! :bomb: Misschien nog wel veel beter dan een van de andere die daarna kwamen. Misschien valt het je tegen omdat er oude nummers bij zijn, maar juist die waren heerlijk om snoeihard te horen in de HMH! :bomb: :bomb: :bomb:

Serieus, dit is gewoon een kut set! X-qlusive heeft mijn verwachtingen over troffen als ik alle tl zie, als meest bagger feest van 2011! Ik was er dan niet bij, en zag alle reacties dat het een goed feest was, maar ik zou het niks aan hebben gevonden! :/



ik vind de tl wel goed, maar het geluid was minimaal op dbstf..
;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
nees schreef:
My god hou op zeg met je kut setje! Wat een geweldige set was dit zeg aan het begin van de avond! :bomb: Misschien nog wel veel beter dan een van de andere die daarna kwamen. Misschien valt het je tegen omdat er oude nummers bij zijn, maar juist die waren heerlijk om snoeihard te horen in de HMH! :bomb: :bomb: :bomb:

Serieus, dit is gewoon een kut set! X-qlusive heeft mijn verwachtingen over troffen als ik alle tl zie, als meest bagger feest van 2011! Ik was er dan niet bij, en zag alle reacties dat het een goed feest was, maar ik zou het niks aan hebben gevonden! :/





/failer.. wat vind je wel goed dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ik ben het er wel mee eens dat dit geen goeie set is voor je solo-uurtje op je X-Qlusive. Van de oudere tracks die ze draaiden zijn alleen Keep it Coming, Existence en Part of The Hard vet. Vanaf track 10 is het sowieso een matige lijst. Als je op je X-Qlusive 1 uur solo mag draaien dan moet je laten zien wat je kunt en de lijst die ze neergezet hebben vind ik erg zwak. Je moet een lijstje neerzetten met je oudste tracks, opbouwend naar nieuwere tracks. Nu gaan ze van Part of The Hard naar Alone en slaan ze alles wat ze daartussenin gemaakt hebben over. Zoals het hele album. (Alleen Let's Dance zit er in maar das dan ook zo ongeveer hun slechtste nummer. Draai dan tracks als Total Eclipz of We Be Kickin' Bass en een paar leuke nummers van je album. Vind dit geen goeie afspiegeling van de carriere van DBSTF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 15:58 
 

Wat was het toch een fucking vet feest :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:07 
 

QnalQut schreef:
WZY schreef:
nees schreef:
My god hou op zeg met je kut setje! Wat een geweldige set was dit zeg aan het begin van de avond! :bomb: Misschien nog wel veel beter dan een van de andere die daarna kwamen. Misschien valt het je tegen omdat er oude nummers bij zijn, maar juist die waren heerlijk om snoeihard te horen in de HMH! :bomb: :bomb: :bomb:

Serieus, dit is gewoon een kut set! X-qlusive heeft mijn verwachtingen over troffen als ik alle tl zie, als meest bagger feest van 2011! Ik was er dan niet bij, en zag alle reacties dat het een goed feest was, maar ik zou het niks aan hebben gevonden! :/



ik vind de tl wel goed, maar het geluid was minimaal op dbstf..
;)


Minimaal! Was je er ook met QD? voor 12 uur was het geluid idd minimaal maar na de opening van DBST
Drie dagen daarna nog steeds met een piep in me oor gelopen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

06. D-Block & S-te-Fan - U Will Be Dancing

Die heb ik al een poosje niet meer gehoord :woot:

Edit: laatste keer was bij DJ Pinas (Titan) @ defqon 2008 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ben een poosje niet meer online geweest hier op het forum, Maar verbaas me er wel over hoe zielig veel mensen nog steeds zijn.

Wel moeilijk hé om iets positiever in het leven te staan!!!

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ga jij lekker positief lopen doen over iets wat je niet mooi vind :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WZY schreef:
nees schreef:
My god hou op zeg met je kut setje! Wat een geweldige set was dit zeg aan het begin van de avond! :bomb: Misschien nog wel veel beter dan een van de andere die daarna kwamen. Misschien valt het je tegen omdat er oude nummers bij zijn, maar juist die waren heerlijk om snoeihard te horen in de HMH! :bomb: :bomb: :bomb:

Serieus, dit is gewoon een kut set! X-qlusive heeft mijn verwachtingen over troffen als ik alle tl zie, als meest bagger feest van 2011! Ik was er dan niet bij, en zag alle reacties dat het een goed feest was, maar ik zou het niks aan hebben gevonden! :/


hier heb ik niets aan toe te voegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:49 
 
Hardtraxx Newbie

Lekker huilie huilie doen allemaal ;) Ben blij dat jullie er niet bijgeweest zijn dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 20:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Paar oude nummertjes is altijd lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:49 
 
Hardtraxx Addict

Ik zal mijn mening wat meer toelichten, want als ik een reactie krijg zoals 'failer' terwijl ik mijn mening geef :')
Naar aanleiding vn de vele geweldige reacties op deze X-QLUSIVE was ik toch benieuwd naar de setjes. Ik wou zien of deze mijn verwachtingen zouden overtroffen, dat is zeker gebeurt in negatieve zin! Als ik de setjes zie is er volgens mij geen 1 collab gemaakt met een artiest (madhouse is al een tijdje oud) wat ik wel bij X-QLUSIVE een beetje verwacht, is er 0,0 nagedacht over de tracks die men draait aangezien mijn broek afzakt van de opbouw van de setjes. Ik dacht gelezen te hebben dat hhz hard draaide met dbstf (weet niet zeker of dit bij X-QLUSIVE was of dit gezegd is). Ik ben nog steeds opzoeken naar de hardere tracks :huh: de sfeer van een feest kan wel zo goed zijn, maar als de tracks die worden gedraaid dat niet zijn houdt het al op. En dit wilt niet zeggen dat ik alleen van de hardere hardstyle hou, of dat ik deze artiesten bash, dit is gewoon mijn mening ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 00:27 
 
Hardtraxx Newbie

Lekker belangrijk allemaal, het gaat erom hoe het echt was! Hoe het op dat feest was! Nou dat was gewoon geweldig! Die livesets zijn gewoon om nog een keertje na te genieten van de geweldige avond die er is geweest. En ja als je er niet bij bent geweest en gaat zitten klagen over een tegenvallende tracklist, had ik jou wel willen horen als je er wel bij was geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook een beetje onzin om het feest af te kraken als er geen B-Front of Chris One gedraaid wordt want dat weet je van te voren. DBSTF zijn melodieus. Het is mij erg meegevallen want op het eind is er wel gas gegeven en ook DBSTe-pack ging best hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 12:05 
 
Hardtraxx Addict

nees schreef:
Lekker belangrijk allemaal, het gaat erom hoe het echt was! Hoe het op dat feest was! Nou dat was gewoon geweldig! Die livesets zijn gewoon om nog een keertje na te genieten van de geweldige avond die er is geweest. En ja als je er niet bij bent geweest en gaat zitten klagen over een tegenvallende tracklist, had ik jou wel willen horen als je er wel bij was geweest!

Er is vast een reden waarom ik hier niet ben heen gegaan ;) Ook als ik er wel was zou ik t belachelijk vinden :yes: Live maakt t voor mij niet gelijk goed :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Paar oude nummertjes is altijd lekker!


Dat dus! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 16:09 
 
Artiest

Mooi setje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:05 
 
Hardtraxx Newbie

WZY schreef:
nees schreef:
Lekker belangrijk allemaal, het gaat erom hoe het echt was! Hoe het op dat feest was! Nou dat was gewoon geweldig! Die livesets zijn gewoon om nog een keertje na te genieten van de geweldige avond die er is geweest. En ja als je er niet bij bent geweest en gaat zitten klagen over een tegenvallende tracklist, had ik jou wel willen horen als je er wel bij was geweest!

Er is vast een reden waarom ik hier niet ben heen gegaan ;) Ook als ik er wel was zou ik t belachelijk vinden :yes: Live maakt t voor mij niet gelijk goed :list:


Kerel alstanblieft! Wat de mensen voor mij al zeiden: Jij bent een typische 'Alles kut, enter' ...

Serieus, je bent NIET geweest, je bekijkt de tracks en concludeert vervolgens alsof je de nieuwe Einstein bent dat het een kutset was... Vervolgens weet je als summit-kers op de ambachtelijke slagroomtaart ook nog hoe het dan WEL had gemoeten!

Man, reageer dan gewoon niet... :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RJBanthum schreef:
WZY schreef:
nees schreef:
Lekker belangrijk allemaal, het gaat erom hoe het echt was! Hoe het op dat feest was! Nou dat was gewoon geweldig! Die livesets zijn gewoon om nog een keertje na te genieten van de geweldige avond die er is geweest. En ja als je er niet bij bent geweest en gaat zitten klagen over een tegenvallende tracklist, had ik jou wel willen horen als je er wel bij was geweest!

Er is vast een reden waarom ik hier niet ben heen gegaan ;) Ook als ik er wel was zou ik t belachelijk vinden :yes: Live maakt t voor mij niet gelijk goed :list:


Kerel alstanblieft! Wat de mensen voor mij al zeiden: Jij bent een typische 'Alles kut, enter' ...

Serieus, je bent NIET geweest, je bekijkt de tracks en concludeert vervolgens alsof je de nieuwe Einstein bent dat het een kutset was... Vervolgens weet je als summit-kers op de ambachtelijke slagroomtaart ook nog hoe het dan WEL had gemoeten!

Man, reageer dan gewoon niet... :nono:


Hulde voor deze post! Dit was gewoon een heerlijk setje om mee in te komen. Ik heb me dan ook goed vermaakt op deze avond. De setjes zal ik inderdaad niet zo snel terug opzetten als ik thuis ben, maar voor dit feest was het prima. Als je erheen bent geweest, dan weet je wat je kon verwachten en dat was dit. Ik wist dit en ik vond het gruwelijk vet. Je moet ook niet verwachten dat DBSTF Crypsis of Theracords style ging draaien.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle