Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2008 23:50 
 
Hardtraxx Newbie

lengte: 48.48
128kbit

01 Headhunterz - Just say my name
02 Sylenth & Glitch - Music in You(scope dj remix)
03 Luna & Dutch Master - Copies Are Faking
04 Project 1 - Story Unfolds
05 Dark Oscillators - Stereophobia("TNT remix")
06 Dj Vortex - Killing Your Brain(Dj Schinkel Mix)
07 JDX - In Da Baze
08 Pradera vs Sasha F - Get Loose
09 Wildstylez - Truth
10 Project 1 - Numbers
11 Beat Providers - Silence
12 Mindkillerz - Make It Ruff(Brainkicker remix)


Link: http://www.megaupload.com/?d=D9MXGUHQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2008 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

01. = Bootleg.. laat maar zitten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2008 03:50 
 
Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
01. = Bootleg.. laat maar zitten..

durf je nog wel wat te zeggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2008 10:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker gejat van de Qlimax warm up cd, dus kut kwaliteit.
Nee ik laat deze voor wat het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2008 10:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Begrijp het niet? Het is toch een goede mix? Ik vind hem goed en kwaliteit is ook prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2008 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga zeker nog wel wat zeggen meneer..

Zoals ook gezegd op LSDB.. Ik weet niet of je weet wie DJ D is (dan heb ik het niet over jou).. Dat is een hardcore DJ die VEEL en VEEL goede platen heeft uitgebracht, nu nog steeds overigens. Dat je voorletters precies zo zijn maakt hem en mij totaal niet uit. Punt blijft gewoon hetzelfde. Het is gewoon een al gebruikte naam.
Je kan wel een beetje sacherijnig gaan lopen doen, maar dit en je bootlegs blijven gewoon staan.
Ongeschreven regel voor DJ's: Bootlegs is NIET goed. Je kan zeggen wat je wilt, maar 99% van de DJ's is het hier gewoon mee eens. Je naait een artiest, de geluidskwaliteit is regelmatig niet te pruimen en het valt vaak niet goed te mixen, simpelweg omdat het al gemixt is.

hardstyle-otterlo schreef:
Khadber schreef:
01. = Bootleg.. laat maar zitten..

durf je nog wel wat te zeggen...


Als je niet tegen kritiek kan ga je meteen zo beginnen? Wat wil je precies bereiken? Als je niet tegen kritiek kunt ga je maar snelwandelen ofzo, want kritiek zul je altijd blijven krijgen. En als je dan ook zo'n toon teruggeeft, zegt dat voor mij wel genoeg over hoe jij je gedraagt en misschien ook wel hoe oud je bent (in ieder geval hoe oud je doet).

Ik wil best naar een set luisteren, maar er zijn voor mij een aantal punten waar ik en vele anderen op afknap en ze ook gewoon niet ga luisteren. Ik heb ze zojuist genoemd. Alsjeblieft, doe wat met de kritiek ipv alleen maar een dreigende toon aan te slaan, want het slaat werkelijk nergens op!

edit-spelling
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2008 11:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AMEN!! :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2008 17:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik ga zeker nog wel wat zeggen meneer..

Zoals ook gezegd op LSDB.. Ik weet niet of je weet wie DJ D is (dan heb ik het niet over jou).. Dat is een hardcore DJ die VEEL en VEEL goede platen heeft uitgebracht, nu nog steeds overigens. Dat je voorletters precies zo zijn maakt hem en mij totaal niet uit. Punt blijft gewoon hetzelfde. Het is gewoon een al gebruikte naam.
Je kan wel een beetje sacherijnig gaan lopen doen, maar dit en je bootlegs blijven gewoon staan.
Ongeschreven regel voor DJ's: Bootlegs is NIET goed. Je kan zeggen wat je wilt, maar 99% van de DJ's is het hier gewoon mee eens. Je naait een artiest, de geluidskwaliteit is regelmatig niet te pruimen en het valt vaak niet goed te mixen, simpelweg omdat het al gemixt is.

hardstyle-otterlo schreef:
Khadber schreef:
01. = Bootleg.. laat maar zitten..

durf je nog wel wat te zeggen...


Als je niet tegen kritiek kan ga je meteen zo beginnen? Wat wil je precies bereiken? Als je niet tegen kritiek kunt ga je maar snelwandelen ofzo, want kritiek zul je altijd blijven krijgen. En als je dan ook zo'n toon teruggeeft, zegt dat voor mij wel genoeg over hoe jij je gedraagt en misschien ook wel hoe oud je bent (in ieder geval hoe oud je doet).

Ik wil best naar een set luisteren, maar er zijn voor mij een aantal punten waar ik en vele anderen op afknap en ze ook gewoon niet ga luisteren. Ik heb ze zojuist genoemd. Alsjeblieft, doe wat met de kritiek ipv alleen maar een dreigende toon aan te slaan, want het slaat werkelijk nergens op!

edit-spelling

Mee eens..!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2008 20:32 
 
Hardtraxx Veteran

OWNED
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle