Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Eindshow @ Decibel Outdoor Festival 2010:
http://www49.zippyshare.com/v/90564898/file.html

Tracklist:
01. LA Style - James Brown is Dead (1992 Is 4 You!)
02. Hardstyle Masterz - Age Of The Reversed Bass (Technoboy's Rude Mix) (Remember)
03. Fenix & Lethal MG - Ballearic Nightmare (Up)
04. The Masochist - Killing Scum (Promo meets Shaolin Rmx) (Back2School)
05. B-front & Frontliner - Magic (Loudness)
06. ID (Refuse)
07. Mason - Exceeder (DJ Coone Remix) (Pussy Lounge)
08. Negative A & Counterfeit - Present Danger (Darkness4Life)
09. Max Enforcer - Gold (Euphoria)
10. Tommyknocker - Criminal (Hardcore4Life)
11. Noisecontrollers - Summer In The City (Decibel 2010 Anthem) (Mainstage)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit moet zeker een vette eindshow zijn geweest,
tracklist ziet er al 100x beter uit dan die van Defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 13:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuk dat deze is opgenomen! Was echt heerlijk!
Wil niks zeggen maar nummer 9 was Gold ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een feest!

heb mezelf nog nooit zo naar de klote geholpen!

volgend jaar gaan we weer
:bomb: :bomb:

DECIBELL! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 13:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
dit moet zeker een vette eindshow zijn geweest,
tracklist ziet er al 100x beter uit dan die van Defqon

nja t was wel vet, maar ze lieten maar kleine stukjes van die tracks horen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

hassan12 schreef:
Oxbow schreef:
dit moet zeker een vette eindshow zijn geweest,
tracklist ziet er al 100x beter uit dan die van Defqon

nja t was wel vet, maar ze lieten maar kleine stukjes van die tracks horen...


was vorig jaar ook al zo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 13:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sowieso betere afsluiter dan defqon, vuurwerk was ook stukke beter, alleen wel wat korter ma da maak nii uit ^^
alleen locatie defqon blijft chiller, maar voor de rest is defqon sowieso hard in ze kont genome door Decibel! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Sowieso betere afsluiter dan defqon, vuurwerk was ook stukke beter, alleen wel wat korter ma da maak nii uit ^^
defqon is sowieso hard in ze kont genome door Decibel! :worship:

Want? Wat vond jij het essentiele verschil tussen de 2? Ik vond ze namelijk nogal gelijkwaardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 13:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uh say what? Wat was er beter.... alles?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 13:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Wesz91 schreef:
Sowieso betere afsluiter dan defqon, vuurwerk was ook stukke beter, alleen wel wat korter ma da maak nii uit ^^
defqon is sowieso hard in ze kont genome door Decibel! :worship:

Want? Wat vond jij het essentiele verschil tussen de 2? Ik vond ze namelijk nogal gelijkwaardig.


mainstage was stuk beter opgezet, geluid was stukke beter (vooral bij de main dan) want bij defqon was t geluid bij de andere areas ook nii misselijk, t feit daje ff een waterfiets kon pakke en ff relaxen op t water, de indeling met de sluiproutes wat zorgde voor betere doorstroming, de pussy lounge met topless danserese, voegt ook wel wat toe al zegk t zelf :x maar tog t meeste te spreken over de main.. die van defqon was 6x nix vergeleke bij deze, qua looks en geluid en dat zijn tog wel belangrijke factoren
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Uh say what? Wat was er beter.... alles?

True that! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Uh say what? Wat was er beter.... alles?

Ik vond de barren bij Defqon ongeveer 6x zo goed geregeld. De muntverkoop had op defqon VEEL meer pin-mogelijkheden, wat rijen scheelt. Zo zijn er echt nog wel wat meer verbeterpunten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 13:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
dawasiknie schreef:
Uh say what? Wat was er beter.... alles?

Ik vond de barren bij Defqon ongeveer 6x zo goed geregeld. De muntverkoop had op defqon VEEL meer pin-mogelijkheden, wat rijen scheelt. Zo zijn er echt nog wel wat meer verbeterpunten.


geen probleem gehad met de barren, ging allemaal lkkr vlot, asje t maar juist aanpakt. en wat t pinnen betreft, je moet ook genoeg cash bij je hebbe zo simpel is 't, vriend van me moes ook telkes pinne, in de tijd dat hij muntjes haalde kon ik 4x agter aan sluiten en halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
dawasiknie schreef:
Uh say what? Wat was er beter.... alles?

Ik vond de barren bij Defqon ongeveer 6x zo goed geregeld. De muntverkoop had op defqon VEEL meer pin-mogelijkheden, wat rijen scheelt. Zo zijn er echt nog wel wat meer verbeterpunten.


Nou, Decibel is minder commercieel. Meer Hardstyle liefhebbers dan op Defqon. De infrastructuur rond het terrein van Decibel is wel dramatisch. Heenweg duurde anderhalf uur, terugweg 3 en half uur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Khadber schreef:
dawasiknie schreef:
Uh say what? Wat was er beter.... alles?

Ik vond de barren bij Defqon ongeveer 6x zo goed geregeld. De muntverkoop had op defqon VEEL meer pin-mogelijkheden, wat rijen scheelt. Zo zijn er echt nog wel wat meer verbeterpunten.


Nou, Decibel is minder commercieel. Meer Hardstyle liefhebbers dan op Defqon. De infrastructuur rond het terrein van Decibel is wel dramatisch. Heenweg duurde anderhalf uur, terugweg 3 en half uur!

Ik weet niet hoor, maar ik heb mensen meer zien bewegen op Defqon dan bij Decibel.. Dus dat is allemaal bullshit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik weet niet hoor, maar ik heb mensen meer zien bewegen op Defqon dan bij Decibel.. Dus dat is allemaal bullshit.

idd
op de main na was het zowat overal zo dat voorin iedereen losgaat, maar zodra je achterin komt is meteen de feeling weg omdat iedereen daar stil staat -.-

moet ook zeggen dat de bar in de euphoria tent echt slecht was, stonden 3 mensen over een bar vaneen metertje of 10/15, en ze werkten ook nog is door elkaar :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het feest zelf vond ik op Decibel beter dan op Defqon, maar de organisatie van de barren en de kluisjes was op Defqon 351× beter dan gisteren :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

beste feest van mn leven ken ik je zegge :love: :bomb: :thumbsup:
was super vet! knalle op het eind en vette eindshow :worship:

volgend jaar ZWZ weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 16:53 
 
Hardtraxxer

Kill The RMX = Killing Scum (Promo meets Shaolin Rmx)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Khadber schreef:
dawasiknie schreef:
Uh say what? Wat was er beter.... alles?

Ik vond de barren bij Defqon ongeveer 6x zo goed geregeld. De muntverkoop had op defqon VEEL meer pin-mogelijkheden, wat rijen scheelt. Zo zijn er echt nog wel wat meer verbeterpunten.


Nou, Decibel is minder commercieel. Meer Hardstyle liefhebbers dan op Defqon. De infrastructuur rond het terrein van Decibel is wel dramatisch. Heenweg duurde anderhalf uur, terugweg 3 en half uur!


Dat is achterhaald ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 19:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Commercieel is sowieso zo'n vreselijk misplaatste modeterm.
Als we het over de muziek op de mainstage hebben, die was alles behalve commercieel vergeleken met Defqon. En een publiek is niet commercieel. Meer liefhebbers dan op Defqon ook niet echt, misschien wel in de andere area's maar op de mainstage was het net als op Defqon zo dood als een bejaardentehuis.

En de infrastructuur rondom Decibel mag dan niet best zijn, maar op Defqon was het wegrijden met de bus nog 10 keer erger.

Voor een feest met enkel liefhebbers is met een publiek van 30.000 mensen ook geen sprake meer natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom allemaal die vergelijkingen vraag ik me af??

Het ene feestje is het andere niet.
Iedereen wordt steeds verwender en alles moet maar in hun straatje passen en anders is het al snel een kutfeest.

Vergelijk de feestjes maar eens met 15 jaar geleden,dan is het nu toch wel ff wat beter geregeld dan toen (al had dat zooitje ongeregeld ook wel wat 15 jaar geleden hoor!).

En btw, je moet het feestje toch wel een beetje zelf maken hoor.Wat mij idd ook opvalt,is dat mensen veel minder bewegen dan vroeger.
Toen stond echt de hele zaal of volk te dansen.

En respect voor de mensen die zo'n feest organiseren,waar het merendeel van zo'n organisatie uit vrijwilligers bestaat,denk aan barcrew,opzetten,afbreken enz..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 20:47 
 
Hardtraxx Newbie

Het viel mij inderdaad ook op hoe weinig mensen echt los gingen hoor..
Ik snap dat niet, ik kan echt geen moment stil staan als ik daar sta..
Die eindshow vond ik wel vet, en met dat vuurwerk dan, gewoon echt zo'n gouden regen leek het wel, heeel de lucht was gewoon goud :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mystic Dummy schreef:
Khadber schreef:
Ik weet niet hoor, maar ik heb mensen meer zien bewegen op Defqon dan bij Decibel.. Dus dat is allemaal bullshit.

idd
op de main na was het zowat overal zo dat voorin iedereen losgaat, maar zodra je achterin komt is meteen de feeling weg omdat iedereen daar stil staat -.-

moet ook zeggen dat de bar in de euphoria tent echt slecht was, stonden 3 mensen over een bar vaneen metertje of 10/15, en ze werkten ook nog is door elkaar :thumbdown:


Dat kwam door de warmte jo :P veel ste heet om echt los te gaan. Op Defqon was het aangenamer wat betreft de temperatuur :) . Nee jo dat is een excuus, maar wat het ook is ik blijf Decibel toch leuker vinden. Dat lopen op dat zand de hele tijd van tent naar tent op Defqon wordt ik ook moe van. Heb Defqon nu 8 keer meegemaakt en hoop dat ik het decennium ga halen ( wat kaarten verkoop betreft :P ) en mijn hart ligt daar in Almere sinds de eerste maar Decibel is voor mij echt de nummer 1. Elke zaal/tent heeft echt een naam Loudness, Euphoria etc... dat heeft een grotere betekenis dan zaal hardstyle en zaal hardcore zoals op Defqon. En de eindshow ja daar hebben we het over vind ik echt een echte "afsluiter". Je sluit af met het meest typerende nummer voor die zaal op dit moment en dan vuurwerk. Ja voor mij is Decibel de nummer 1 qua alles :worship:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle