Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-BASE 2016 | Frequencerz



Tracklist:
1. Frequencerz - Die Hards Only (Q-Base Anthem 2016)
2. Frequencerz ft. MC Jeff - Shotgun
3. Frequencerz & Tartaros ft. MC Jeff - Wolfpack (Qlimax Edit)
4. Mike NRG - Lost in Dreams (Q-Base Anthem 2010)(Frequencerz Remix)
5. Frequencerz - 12FU
6. B-Freqz - Crew
7. Alpha² - Fragile
8. Coone & Frequencerz - Breaking Mad
9. ZaZaFront - Dikke Vette Bassplaat (Defqon 2016 Edit)
10. Frequencerz - Freqolution
11. Alpha² & Ran-D - Blinded
12. Frequencerz & Warface - Uber Mash Up / Bulldozer Project - Arise (Zany & Beholder Mix)
13. Philippe Rochard - The World (Frequencerz Remix)
14. Frequencerz - Tomorrow & Beyond (Lars Edit)
15. Frequencerz & E-Force - Gods
16. Hard Driver - The Cold Angel (Frequencerz Remix)
17. Frequencerz & Titan - Getting Off
18. Bass Modulators & Frequencerz - Bring Back The Funk
19. Frequencerz & E-Force - Men of Steel
20. Gunz For Hire - Executioner Style
21. Frequencerz - I Need You
22. Warface - Mashup 3.0
23. Frequencerz - Rockstar (Sub Zero Project Remix)
24. Crypsis - Strike
25. Frequencerz & Warface - Elevate
26. Crypsis & Luna - Torture (Frequencerz Remix)
27. Degos & Re-Done - Die Slowly
28. Headhunterz - Headshot
29. Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix)
30. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix)
31. Frequencerz - Nuclear
32. Frequencerz & Warface - Menace (D-Sturb Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb m'n best gedaan met de tracklist. Track #15 ben ik vergeten, ik ken hem wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 18:05 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke pluspunt voor Fragile
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

14 en 15 zijn Philippe Rochard - The World (Frequencerz Remix) en Frequencerz - Tomorrow & Beyond (Lars Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
14 en 15 zijn Philippe Rochard - The World (Frequencerz Remix) en Frequencerz - Tomorrow & Beyond (Lars Edit)

En dat zijn eigenlijk 13 en 14, want Arise is onderdeel van de Uber Mashup

23 (eigenlijk 22) is Warface - Mashup 5.0

28 (eigenlijk 27) is Degos & Re-Done - Die Slowly
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Daveytl schreef:
14 en 15 zijn Philippe Rochard - The World (Frequencerz Remix) en Frequencerz - Tomorrow & Beyond (Lars Edit)

En dat zijn eigenlijk 13 en 14, want Arise is onderdeel van de Uber Mashup

23 (eigenlijk 22) is Warface - Mashup 5.0

28 (eigenlijk 27) is Degos & Re-Done - Die Slowly


Thanks, heb het aangepast :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
11. Alpha² & Ran-D - Blinded


Wat blijf ik deze plaat elke keer toch :loving: vinden!!

Lekkere lijst!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: Frontliner lijstjes dit.. Bijna alle platen die ik in deze tracklist zie had ik verwacht. Ik ga Frequencerz afschrijven, en dat is dood en doodzone :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
:lol: :lol: Frontliner lijstjes dit.. Bijna alle platen die ik in deze tracklist zie had ik verwacht. Ik ga Frequencerz afschrijven, en dat is dood en doodzone :cry:


Redelijk voorspelbaar wel, maar vind het toch een vette set :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 20:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo zie je dus dat je met 1,5 uur setjes je veel meer kans heb op onverwachte plaatjes, zoals Tonight, Strike, Fragile, Bring Back the Funk en Headshot ^^

Verder hebben ze van Warface Mash-Up 3.0 gedraaid, niet 5.0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 23:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Toch wel vet dat ze Fragile draaien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 11:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Zo zie je dus dat je met 1,5 uur setjes je veel meer kans heb op onverwachte plaatjes, zoals Tonight, Strike, Fragile, Bring Back the Funk en Headshot ^^


Precies!!
Vind dit gewoon echt een vette set, hun eigen recente werk afgewisseld met tracks die je toch amper meer hoort tegenwoordig. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
kevin-field schreef:
Zo zie je dus dat je met 1,5 uur setjes je veel meer kans heb op onverwachte plaatjes, zoals Tonight, Strike, Fragile, Bring Back the Funk en Headshot ^^


Precies!!
Vind dit gewoon echt een vette set, hun eigen recente werk afgewisseld met tracks die je toch amper meer hoort tegenwoordig. :thumbup:


32 tracks en 5 hele tracks die je bijna niet meer hoort.. WTF. Strike hoor je nog geregeld, en Tonight al helemaal wat 't aantal terug brengt op 3. En dat naast die 29 voorspelbare tracks vind ik dit gewoon puur keihard de plank mis slaan. En nogmaals, dat is dood en dood zonde want Frequencerz waren altijd wel interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 01:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Luister naar DV8 op 5:00 - 5:20 min. Knap om in 20 seconden zo veel onzin uit kramen. A happy...Q-Base, motherfucking, new year motherfuckers! En daana Fanatics on the left...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 07:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Vitality schreef:
kevin-field schreef:
Zo zie je dus dat je met 1,5 uur setjes je veel meer kans heb op onverwachte plaatjes, zoals Tonight, Strike, Fragile, Bring Back the Funk en Headshot ^^


Precies!!
Vind dit gewoon echt een vette set, hun eigen recente werk afgewisseld met tracks die je toch amper meer hoort tegenwoordig. :thumbup:


32 tracks en 5 hele tracks die je bijna niet meer hoort.. WTF. Strike hoor je nog geregeld, en Tonight al helemaal wat 't aantal terug brengt op 3. En dat naast die 29 voorspelbare tracks vind ik dit gewoon puur keihard de plank mis slaan. En nogmaals, dat is dood en dood zonde want Frequencerz waren altijd wel interessant.


Het zit je wel diep de laatste tijd niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat dieper zit, mijn negatieve kijk op de gedraaide setjes tegenwoordig of t feit dat t niemand geen reet interesseert of t niet wil zien.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik weet niet wat dieper zit, mijn negatieve kijk op de gedraaide setjes tegenwoordig of t feit dat t niemand geen reet interesseert of t niet wil zien.. xd


Ik vind Frequencerz de laatste tijd ook voorspelbare en vrij saaie sets draaien, maar deze vind ik dan weer een uitzondering. Genoeg vergeten plaatjes en variatie. Natuurlijk moeten ze ook hun nieuwste hitjes draaien, want daar komt 90% van het publiek voor, maar de afwisseling is in deze set goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Genoeg vergeten plaatjes en variatie. Natuurlijk moeten ze ook hun nieuwste hitjes draaien, want daar komt 90% van het publiek voor, maar de afwisseling is in deze set goed.


Volgens mij typ ik Chinees.. Waar zie jij de vergeten plaatjes (op die 3/5 die ik hierboven heb benoemd na) en variatie?

En draai dan 5 van die hitjes, is iedereen blij. Kan je de rest mooi opvullen met creativiteit en originaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Chroman schreef:
Genoeg vergeten plaatjes en variatie. Natuurlijk moeten ze ook hun nieuwste hitjes draaien, want daar komt 90% van het publiek voor, maar de afwisseling is in deze set goed.


Volgens mij typ ik Chinees.. Waar zie jij de vergeten plaatjes (op die 3/5 die ik hierboven heb benoemd na) en variatie?

En draai dan 5 van die hitjes, is iedereen blij. Kan je de rest mooi opvullen met creativiteit en originaliteit.


Volgens mij verschilt de term 'vergeten plaatjes' ook nog per persoon. Fragile, The World (Frequencerz Remix), Tomorrow & Beyond, The Cold Angel (Frequencerz Remix), Bring Back The Funk en Headshot hoor je echt nauwelijks meer. Strike, Octavius Augustus en Tonight nog wel af en toe, maar die vallen ook niet onder platen die ze standaard draaien.

En 5 hitjes draaien en de rest opvullen met originaliteit kom je niet mee weg op een mainstage van Q-Base. Ik zie het liever ook anders, maar dat is gewoon niet meer realistisch tegenwoordig. Dit is gewoon een goede balans tussen creativiteit en 'wat het grote publiek wil horen'
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor je uitleg, maar ben 't hier niet mee eens. Frequencerz kunnen veel beter, en deden veel beter. Jammer dat 't zo moet ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Bedankt voor je uitleg, maar ben 't hier niet mee eens. Frequencerz kunnen veel beter, en deden veel beter. Jammer dat 't zo moet ..


Het ligt er aan wat jouw referentie is. Als je de sets van Freqz van de afgelopen jaren bekijkt, is deze vrij verschillend. Als je de sets qua variatie vergelijkt met sets van pak 'm beet Prefix en Density of Phuture Noize, zijn Freqz vrij standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 19:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
4. Mike NRG - Lost in Dreams (Q-Base Anthem 2010)(Frequencerz Remix)

Y u do dis :cry: gooi dan lekker het origineel erin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 10:35 
 
Hardtraxxer

Lekkere set hoor! En ik denk als je daar eenmaal staat je alsnog wel helemaal los gaat. Ben benieuwd hoe ze op Qlimax gaan draaien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 11:32 
 
Hardtraxxer

Spitta schreef:
klapstoel schreef:
11. Alpha² & Ran-D - Blinded

Wat blijf ik deze plaat elke keer toch :loving: vinden!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Spitta schreef:
klapstoel schreef:
11. Alpha² & Ran-D - Blinded

Wat blijf ik deze plaat elke keer toch :loving: vinden!!

Laat ik dan degene zijn die dit eens niet vindt en het een verschrikkelijk nummer vindt. Vind die melodie zo naar dat m'n teelballen terug gaan naar boven.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle