Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 02:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoogtepunten:
•Frequencerz & Bass Chazers - Renegades
•Psyko Punkz - Play The Drum
•Frequencerz - The Unknown **

Vooral Renegades. Wat een plaat zeg! :woot: :worship:
The Unknown is opzich leuk gedaan, maar heeft voor mij geen wow-factor.

Wat betreft de rest van de voorspelbare platen. Het is logisch dat ze ze draaien. Door het laatste album zijn ze gewoon enorm gegroeid, en daardoor ook gigantisch veel op de voorgrond geweest. 'Dagjesmensen' valt het niet op, de meeste mensen hier des te meer. Ondanks dat hadden ze toch op z'n minst 1 classic erin kunnen gooien. Zouden zij eigenlijk nog weten dat ze platen als Phaser, Night Colours Black en Rich MF hebben gemaakt? Of pak het bijv. het origineel van Freqolution..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Erg genoten van deze set op Qlimax. Jammer van een aantal platen die ik al 78x heb gehoord (Wolfpack, Uber Mashup, Menace en Getting Off) maar die neem ik voor lief kijkend naar de rest.
The Unknown & Renegades :loving:


Er is natuurlijk een kans dat hetzelfde met deze twee nummers gaat gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies wat hierboven staat. Iedereen zat altijd maar te bashen op Frontliner, maar in mijn ogen zijn de Frequencerz even erg. Ze hebben zoveel goede oudere platen. Erg jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Precies wat hierboven staat. Iedereen zat altijd maar te bashen op Frontliner, maar in mijn ogen zijn de Frequencerz even erg. Ze hebben zoveel goede oudere platen. Erg jammer.

Ze hebben toch 6 platen gedraaid die niet van zichzelf zijn, dat haalt Frontliner in 2 jaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Helicaze schreef:
Precies wat hierboven staat. Iedereen zat altijd maar te bashen op Frontliner, maar in mijn ogen zijn de Frequencerz even erg. Ze hebben zoveel goede oudere platen. Erg jammer.

Ze hebben toch 6 platen gedraaid die niet van zichzelf zijn, dat haalt Frontliner in 2 jaar xd

Klopt, maar we spreken hier wel over Qlimax. Dan verwacht ik wel wat nieuws. Op andere feesten draaien ze wel bijna altijd dezelfde set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Twanneke schreef:
Erg genoten van deze set op Qlimax. Jammer van een aantal platen die ik al 78x heb gehoord (Wolfpack, Uber Mashup, Menace en Getting Off) maar die neem ik voor lief kijkend naar de rest.
The Unknown & Renegades :loving:


Er is natuurlijk een kans dat hetzelfde met deze twee nummers gaat gebeuren.


Daar zeg je me wat, maar hier zou je zomaar gelijk in kunnen hebben :cry:

Er zit dus maar één ding op: minder hardstyle luisteren en minder naar feesten gaan. Echter, dit is geen realistische gedachte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Er is natuurlijk een kans dat hetzelfde met deze twee nummers gaat gebeuren.


Ik weet eigenlijk haast wel zeker dat dit gaat gebeuren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ze nummers als Wolfpack ed. blijven draaien is natuurlijk begrijpelijk, maar zo een platen als Uber Mash-up en Freqolution. Uber Mash-up was niet meer als een tooltje voor Decibel 2015 en ze draaien hem nog steeds, en best vaak ook, en Freqolution is een edit van een nummer uit 2012(?) waar al eens een remix van gemaakt is. Zeer onnodig in mijn ogen dus, draai dan gewoon het origineel.

Buiten dat heb ik me wel vermaakt op deze set, aangezien de drive wel aanwezig is, en de nieuwe nummers van Frequencerz me wel nog aanspreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk setje! Jammer dat ik er niet bij kon zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw wat is die anti in de torture (remix) kut zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Wauw wat is die anti in de torture (remix) kut zeg!

Yep...
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle