Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Qontinent - Rise Of The Restless | Frequencerz | Liveset (Audio Only)


Tracklist:
01. Frequencerz & E-Force - Gods
02. E-Force & Frequencerz - Men Of Steel
03. B-Freqz - Crew
04. Frequencerz - Die Hards Only (Q-Base 2016 anthem)
05. Frequencerz & Warface - Uber Mash-up
06. Frequencerz & Titan - Getting Off
07. Frequencerz - 12FU
08. Coone & Frequencerz - Breaking Mad
09. Frequencerz & Tartaros - Wolfpack
10. Frequencerz - Freqolution
11. Degos & Re-Done - Die Slowly
12. B-Freqz - In The Club
13. Frequencerz ft. MC Jeff - Shotgun
14. Alpha² & Ran-D - Blinded
14. Frequencerz & B-Front - Psycho (2016 Edit)
15. Frequencerz & In-Phase - Fight For Survival
16. Frequencerz - Rockstar
17. Frequencerz - Bitch (Crypsis Remix)
18. Frequencerz - I Need You
19. Ran-D - Dangerous Decibels
20. Frequencerz & Warface - Elevate
21. Warface & Frequencerz - Menace (D-Sturb Remix)
22. Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik deze tracklist zie weet ik niet of ik moet lachen of huilen. Ik vind hun album echt goed, en vond ze op dat moment ook een van de betere dj's die er op het moment zijn. Echter is het me daarna pas op gaan vallen dat ze overal, of dat nu de plaatselijke discotheek is, of op de mainstage van Defqon vrijwel dezelfde tracklist neerzetten. Eventueel aangevuld met nieuwe nummers, zoals op Qlimax, en soms 1 of 2 plaatjes die ze normaal niet draaien. Nee sorry, in een half jaar tijd is mijn respect voor deze mannen wel redelijk gedaald. Daarbij faden ze het volume altijd op precies dezelfde momenten uit in de nummers, en dit ook nog eens bij de eerste 5(?) nummers uit deze set. Waarom niet gewoon de originele melodie laten horen, ipv. duizenden mensen die de melodie meeblèren. Soms vind ik het wel van toegevoegde waarde, maar als het bij elk nummer gedaan wordt, vind ik het een beetje irritant worden, en ook niet fijn terug luisteren. Ik ben benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens. Frequencerz zijn al lang niet meer speciaal voor mij. Heb dit jaar ook heel weinig setjes van hun bijgewoond nu ik er zo over nadenk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frequencerz set = karaoke uurtje

variatie in set is altijd 0 en voorspelbaar, alhoewel het wel prima tracks zijn.
Laatst draaiden ze een 75 minuten set op Rebellion, pas toen gingen ze wat andere nummers draaien (One of a kind 2014 edit en crypsis - punish).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 18:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Als ik deze tracklist zie weet ik niet of ik moet lachen of huilen. Ik vind hun album echt goed, en vond ze op dat moment ook een van de betere dj's die er op het moment zijn. Echter is het me daarna pas op gaan vallen dat ze overal, of dat nu de plaatselijke discotheek is, of op de mainstage van Defqon vrijwel dezelfde tracklist neerzetten. Eventueel aangevuld met nieuwe nummers, zoals op Qlimax, en soms 1 of 2 plaatjes die ze normaal niet draaien. Nee sorry, in een half jaar tijd is mijn respect voor deze mannen wel redelijk gedaald. Daarbij faden ze het volume altijd op precies dezelfde momenten uit in de nummers, en dit ook nog eens bij de eerste 5(?) nummers uit deze set. Waarom niet gewoon de originele melodie laten horen, ipv. duizenden mensen die de melodie meeblèren. Soms vind ik het wel van toegevoegde waarde, maar als het bij elk nummer gedaan wordt, vind ik het een beetje irritant worden, en ook niet fijn terug luisteren. Ik ben benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken.


Ben het zeker wel met je eens over die fade en dat geschreeuw. Maar vergeet niet dat ze sets draaien voor het publiek daar, en niet om een fijn terugluister-setje neer te zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke dat klopt, maar vind het op een festival ook niet vet als die volume knop constant terug gedraaid wordt. Ik wil gewoon de melodie horen of de originele vocal horen, niet duizenden mensen die de goede noten toch niet kunnen raken. Enkele uitzonderingen daar gelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Oke dat klopt, maar vind het op een festival ook niet vet als die volume knop constant terug gedraaid wordt. Ik wil gewoon de melodie horen of de originele vocal horen, niet duizenden mensen die de goede noten toch niet kunnen raken. Enkele uitzonderingen daar gelaten.


Zo af en toe is het leuk maar als het continu word gedaan vind ik het ook irritant worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LPXX schreef:
Frequencerz set = karaoke uurtje

variatie in set is altijd 0 en voorspelbaar, alhoewel het wel prima tracks zijn.
Laatst draaiden ze een 75 minuten set op Rebellion, pas toen gingen ze wat andere nummers draaien (One of a kind 2014 edit en crypsis - punish).

Inderdaad, krijgen ze langer dan een uur dan gooien ze ineens de platen er in die ze eigenlijk in het normale setje moeten doen om zichzelf interessant te houden
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle