Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grappig om te horen! Binnekort een nieuwe mix.. Ik heb wel wat ideetjes, maar het wil net niet lopen elke keer. (Plus de nieuwe Francesco Zeta (L). Graag die op WEB aub!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Grappig om te horen! Binnekort een nieuwe mix.. Ik heb wel wat ideetjes, maar het wil net niet lopen elke keer. (Plus de nieuwe Francesco Zeta (L). Graag die op WEB aub!)


wil je hem dan wel weer rustig laten beginnen heb ik weer een nieuwe wekker :P :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2009 01:07 
 
Hardtraxxer

heb je niet kunnen betrappen op platen die uit de maat liepen ;) Heel erg strak en netjes gemixt de hele set (behalve de laatste overgang, die was wat slordig)", misschien wel té strak! zoals ik al van een ander ook al gelezen is m'n tip om wat uitdagender te mixen. sneller naar t volgende nummer, en lekker experimenteren met de bassen van het ene nummer, onder de melodie van t andere nummer etc :)
download anders even mijn set: hardstyle/q-dominic-live-boshuis-t1278.html
hij is veel minder strak dan de jouwe gemixt met de nodige fouten maar zitten wel wat leuke dingetjes in die misschien inspiratie geven? let bijvoorbeeld op de overgang tussen home en alive ^^ (wil absoluut geen kritiek geven op je draaiwerk want je mixt veel netter dan ik!)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle