Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 07:53 
 
Hardtraxxer

Download Noisecontrollers @ Qlimax 2009:
HQ: http://rs51.rapidshare.com/files/312115 ... x_2009.mp3
HQ: http://www23.zippyshare.com/v/6603509/file.html
NB: In de HQ Versie zijn de Noisecontrollers - ID en Pouding Senses Remix eruit gehaald!!

http://www.megaupload.com/?d=829Q7AEW
http://uploading.com/files/2a2e3df8/Noi ... oRanGo.mp3
http://livesets4you.com/modules/wfdownl ... 1&lid=5301


Tracklist:
01. Noisecontrollers - Qlimax Intro Tool (JDX feat. Sahra Maria - Live The Moment)
02. Noisecontrollers & Zany - Paranoid
03. Brennan Heart - One Blade (Noisecontrollers Remix)
04. Showtek - We Live For The Music (Noisecontrollers Remix)
05. Noisecontrollers - Crump (Remix)
06. Noisecontrollers - Shreek (Edit)
07. Brennan Heart - Just As Easy (Wildstylez vs. SMD Remix)
08. Noisecontrollers - Revolution Is Here
09. Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight (Break Edit)
10. Noisecontrollers - CTRL.ALT.DELETE (In Qontrol 2009 Anthem)
11. Noisecontrollers - ID
12. Noisecontrollers - Attack Again
13. Noisecontrollers - Yellow Minute
14. Southstylers - Pounding Senses (Zany vs. Noisecontrollers Edit)
15. Noisecontrollers - Samara
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 09:42 
 
Hardtraxxer

http://uploading.com/files/2a2e3df8/Noi ... RanGo.mp3/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou eerder 9 en 10 samenvoegen en een mashup noemen van de 2 tracks. Hebben ze ook bij headhunterz @ outland gedaan, intro van tonight (edit) en climax van c.a.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldige set! :bomb: Luistert heerlijk weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 12:46 
 
Donateur

Ook een keertje meenemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://livesets4you.com/modules/wfdownl ... 1&lid=5301
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

Kryptica schreef:
Ook een keertje meenemen :)


Dat dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 14:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

beetje een standaard tracklist
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 14:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TheNabster schreef:
beetje een standaard tracklist


Ben jij gek :P Dit was DE set van de avond!!! Ik was dat slappe gedoe wel een beetje zat, veel te veel breaks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paranoid wat een helden plaat zeg :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 16:30 
 

G-O-D-D-E-LIJKE set!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deze is echt wel geniaal, niet echt mixen maar gewoon hitje naar hitje en dat kan ook niet anders binnen een half uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

samara moet denk ik een qlimax edit zijn trouwens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik snap niet wat iedereen zo vet vindt aan die noisecontrollers liveacts. het is letterlijk al 5 weken achter elkaar hetzelfde. enige wat ze doen is achter de pc elke week 3 nummers eruit gooien en 3 andere nummers erin. en de volgorde een beetje anders. er wordt nergens een mix gemaakt, bij alle overgangen is het gewoon de crossfader in 1x de andere kant op. en ze hebben serieus al 5 weken achter elkaar dezelfde mix van tonight naar ctrl alt del. eerst op headhunterz @ outland, de week erna op thrillogy, de week erna op xxlerator en de week erna op fusion. en nu op qlimax weer. sorry maar ik vind het super zwak en totaa niet origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 17:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
ik snap niet wat iedereen zo vet vindt aan die noisecontrollers liveacts. het is letterlijk al 5 weken achter elkaar hetzelfde. enige wat ze doen is achter de pc elke week 3 nummers eruit gooien en 3 andere nummers erin. en de volgorde een beetje anders. er wordt nergens een mix gemaakt, bij alle overgangen is het gewoon de crossfader in 1x de andere kant op. en ze hebben serieus al 5 weken achter elkaar dezelfde mix van tonight naar ctrl alt del. eerst op headhunterz @ outland, de week erna op thrillogy, de week erna op xxlerator en de week erna op fusion. en nu op qlimax weer. sorry maar ik vind het super zwak en totaa niet origineel.


Volgens mij doet HHZ en DBST niet veel anders... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
Gangsterdwerg schreef:
ik snap niet wat iedereen zo vet vindt aan die noisecontrollers liveacts. het is letterlijk al 5 weken achter elkaar hetzelfde. enige wat ze doen is achter de pc elke week 3 nummers eruit gooien en 3 andere nummers erin. en de volgorde een beetje anders. er wordt nergens een mix gemaakt, bij alle overgangen is het gewoon de crossfader in 1x de andere kant op. en ze hebben serieus al 5 weken achter elkaar dezelfde mix van tonight naar ctrl alt del. eerst op headhunterz @ outland, de week erna op thrillogy, de week erna op xxlerator en de week erna op fusion. en nu op qlimax weer. sorry maar ik vind het super zwak en totaa niet origineel.


Volgens mij doet HHZ en DBST niet veel anders... :x


daar wordt tenminste gemixt. die live acts van de NC slaat nergens op ze staan zelf een half uur te klappen. dbstf vind ik zelf ook wel minder, produceren ook veel te veel waardoor kwaliteit minder wordt. maar kijk naar liveset van hhz op hardbass, die is toch 1000 keer beter dan alle liveacts van NC bij elkaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 17:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heerlijke die crump en shreek edits :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Stokbrood schreef:
Gangsterdwerg schreef:
ik snap niet wat iedereen zo vet vindt aan die noisecontrollers liveacts. het is letterlijk al 5 weken achter elkaar hetzelfde. enige wat ze doen is achter de pc elke week 3 nummers eruit gooien en 3 andere nummers erin. en de volgorde een beetje anders. er wordt nergens een mix gemaakt, bij alle overgangen is het gewoon de crossfader in 1x de andere kant op. en ze hebben serieus al 5 weken achter elkaar dezelfde mix van tonight naar ctrl alt del. eerst op headhunterz @ outland, de week erna op thrillogy, de week erna op xxlerator en de week erna op fusion. en nu op qlimax weer. sorry maar ik vind het super zwak en totaa niet origineel.


Volgens mij doet HHZ en DBST niet veel anders... :x


daar wordt tenminste gemixt. die live acts van de NC slaat nergens op ze staan zelf een half uur te klappen. dbstf vind ik zelf ook wel minder, produceren ook veel te veel waardoor kwaliteit minder wordt. maar kijk naar liveset van hhz op hardbass, die is toch 1000 keer beter dan alle liveacts van NC bij elkaar?

dat heet een mening :thumbup:
ik was bij de live-act van hardbass, vond het wel een van de betere live-acts die avond dat geef ik toe
maar geef mij maar liever noisecontrollers, geeft mij meer energie
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
ik snap niet wat iedereen zo vet vindt aan die noisecontrollers liveacts. het is letterlijk al 5 weken achter elkaar hetzelfde. enige wat ze doen is achter de pc elke week 3 nummers eruit gooien en 3 andere nummers erin. en de volgorde een beetje anders. er wordt nergens een mix gemaakt, bij alle overgangen is het gewoon de crossfader in 1x de andere kant op. en ze hebben serieus al 5 weken achter elkaar dezelfde mix van tonight naar ctrl alt del. eerst op headhunterz @ outland, de week erna op thrillogy, de week erna op xxlerator en de week erna op fusion. en nu op qlimax weer. sorry maar ik vind het super zwak en totaa niet origineel.

Ach, een liveact is nou eenmaal niet zo veranderlijk aangezien je over het algemeen eigen producties speelt en je niet iedere week een nieuwe track maakt. Maarja, normaliter draait NC ook gewoon veelal hetzelfde. Misschien komt het omdat NC Live niet zo "exclusief" is zeg maar?

Over Crossfadermixen: doen Noisecontrollers ook wel in een DJ set hoor, en zij zijn zeker niet de enige die zo mixen. Over het algemeen zijn producers nou eenmaal wat zwakker in mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 18:16 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
dat heet een mening :thumbup:
ik was bij de live-act van hardbass, vond het wel een van de betere live-acts die avond dat geef ik toe
maar geef mij maar liever noisecontrollers, geeft mij meer energie
klopt, mijn energie haal ik uit de diepe, harde hardstyle kicks van noisecontrollers :> vooral bij ctrl-alt-delete en tonight hoor je die, nouja eigenlijk bij al hun nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 18:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Erg lekkere set :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:
ik snap niet wat iedereen zo vet vindt aan die noisecontrollers liveacts. het is letterlijk al 5 weken achter elkaar hetzelfde. enige wat ze doen is achter de pc elke week 3 nummers eruit gooien en 3 andere nummers erin. en de volgorde een beetje anders. er wordt nergens een mix gemaakt, bij alle overgangen is het gewoon de crossfader in 1x de andere kant op. en ze hebben serieus al 5 weken achter elkaar dezelfde mix van tonight naar ctrl alt del. eerst op headhunterz @ outland, de week erna op thrillogy, de week erna op xxlerator en de week erna op fusion. en nu op qlimax weer. sorry maar ik vind het super zwak en totaa niet origineel.

Ach, een liveact is nou eenmaal niet zo veranderlijk aangezien je over het algemeen eigen producties speelt en je niet iedere week een nieuwe track maakt. Maarja, normaliter draait NC ook gewoon veelal hetzelfde. Misschien komt het omdat NC Live niet zo "exclusief" is zeg maar?

Over Crossfadermixen: doen Noisecontrollers ook wel in een DJ set hoor, en zij zijn zeker niet de enige die zo mixen. Over het algemeen zijn producers nou eenmaal wat zwakker in mixen.


ja oke the prophet bij voorbeeld doet het ook wel eens maar bij de noisecontrollers zijn het al 5 weken achter elkaar 5 liveacts met 15 nummers die allemaa met crossfader gemixt worden... sorry maar dat kan toch niet op grote feesten?

Ohja en dat over elke week een nieuwe track.. Dat is nog een probleem van de NC vind ik, dat ze dus WEL elke week een nieuwe track maken... veel platen vind ik maar zo-zo.. ze kunnen beter meer tijd in de nummer steken en in plaats van 15 leuke liedjes er 6 superdikke maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Achja... zo gaat het tegenwoordig... je hoeft niet meer te kunnen mixen dat zie je bij de meeste nu wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mol schreef:
TheNabster schreef:
beetje een standaard tracklist


Ben jij gek :P Dit was DE set van de avond!!! Ik was dat slappe gedoe wel een beetje zat, veel te veel breaks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 19:47 
 
Hardtraxxer

wat een set _0_

(L) nc :yay: :thumbsup:
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle