Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een like word op de prijs gesteld :D
https://www.facebook.com/Nuracore-485618994806773/

Voor #20 wil ik iets bijzonders doen. Heb je een idee of een plaat die er in MOET? Roep maar :)

Download :
https://copy.com/jNPUusMA3DgfWgEA



Tracklist:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gaat in download
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat aan, lekker weer hor! :D

Deze setjes gaan standaard mee :D Ook al vind ik 2010 de grens voor mij qua zieke platen, je kiest vaak nog leuke tracks uit van daarna (als je verder gaat).


Ik heb twee ideetjes voor 20: (Proberen 'm voor Tijdmachine af te krijgen sowieso natuurlijk)

Een reverse-bass-only set. Met tracks van 2004-2010 ofzo.

Offf een oudeplatenmetziekeintro'senoutro's-episode. Er waren altijd best veel platen waarvan de climax in het niet viel ten opzichte van de rest van de track. Ik kan er zo even niet meer op komen welken allemaal, maar veel oude tracks van the r3bels kunnen erbij, die eerste twee van sjaak van 't geluid met die monsteroutro's (You're next en ghost story), dat soort platen. Je kan ervoor kiezen om er een soort megamix van te maken met alleen de intro's en outro's, of je mixt 'm gewoon aan elkaar met climaxes en al (maar omdat de intro's en outro's zo vet zijn worden dat misschien wat minder tracks in een set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Staat aan, lekker weer hor! :D

Deze setjes gaan standaard mee :D Ook al vind ik 2010 de grens voor mij qua zieke platen, je kiest vaak nog leuke tracks uit van daarna (als je verder gaat).


Ik heb twee ideetjes voor 20: (Proberen 'm voor Tijdmachine af te krijgen sowieso natuurlijk)

Een reverse-bass-only set. Met tracks van 2004-2010 ofzo.

Offf een oudeplatenmetziekeintro'senoutro's-episode. Er waren altijd best veel platen waarvan de climax in het niet viel ten opzichte van de rest van de track. Ik kan er zo even niet meer op komen welken allemaal, maar veel oude tracks van the r3bels kunnen erbij, die eerste twee van sjaak van 't geluid met die monsteroutro's (You're next en ghost story), dat soort platen. Je kan ervoor kiezen om er een soort megamix van te maken met alleen de intro's en outro's, of je mixt 'm gewoon aan elkaar met climaxes en al (maar omdat de intro's en outro's zo vet zijn worden dat misschien wat minder tracks in een set.



Goed idee voor zo'n mega mix! Ik zal het eens uitvogelen :)
Je reversed mix idee... heb ik een paar weken geleden al gedaan :$ Top 100 reversed
hardstyle/nuracore-hardtraxx-reversed-top-100-t52789.html

Voor Tijdmachine heb ik al wat gemaakt en staat binnen 20 minuten op Hardtraxx :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Goed idee voor zo'n mega mix! Ik zal het eens uitvogelen :)
Je reversed mix idee... heb ik een paar weken geleden al gedaan :$ Top 100 reversed
hardstyle/nuracore-hardtraxx-reversed-top-100-t52789.html

Voor Tijdmachine heb ik al wat gemaakt en staat binnen 20 minuten op Hardtraxx :P

Ah vet, die had ik gemist. Lijst ziet er lekker uit, gaat aan morgen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Nuracore schreef:
Goed idee voor zo'n mega mix! Ik zal het eens uitvogelen :)
Je reversed mix idee... heb ik een paar weken geleden al gedaan :$ Top 100 reversed
hardstyle/nuracore-hardtraxx-reversed-top-100-t52789.html

Voor Tijdmachine heb ik al wat gemaakt en staat binnen 20 minuten op Hardtraxx :P

Ah vet, die had ik gemist. Lijst ziet er lekker uit, gaat aan morgen :thumbsup:


Tijdmachine mix :P

hardstyle/nuracore-venerable-hardstyle-tijdmachine-editie-2006-2012-t53370.html
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle