Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2008 17:17 
 
Hardtraxx Newbie

leuk feestje. show zelf was eentonig, de groene lasers waren zeker in de uitverkoop.
Kon by far niet tippen aan Black 2008 :thumbdown: Muziek was wel beter als bij black, maar geef mij toch maar black. daar stond je telkens om je heen te kijken wat voor moois er allemaal was, hier had je het naar 2 sets wel weer gezien. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2008 22:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

LOWrider_NL schreef:
leuk feestje. show zelf was eentonig, de groene lasers waren zeker in de uitverkoop.
Kon by far niet tippen aan Black 2008 :thumbdown: Muziek was wel beter als bij black, maar geef mij toch maar black. daar stond je telkens om je heen te kijken wat voor moois er allemaal was, hier had je het naar 2 sets wel weer gezien. :x


he-le-maal mee eens! Black 2008 :worship: :worship: :worship: feest van het jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2008 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt!

IK had me ontzettend verheugd op Qlimax!
Toen ik binnenkwam was net showtek bezig met zijn laaste nr!

Toen Headhunterz kwam en het vuurwerk had ik zoiets van jaaa nu gaan we stampen!
Indeed.
Project one kwam met een paar leuke edits zoals rate reducer ik vond hem vet klinken in ieder geval!

Toen daarna D-Block & S-te-Fan kwam heb ik ook genoten.
Maar het geluid was te zacht!
De bass drong niet tot me door, beetje jammer!

Ik hoop dat Qountdown & X-Qlusive me beter bevallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2008 00:34 
 
Hardtraxxer

HardMasterz schreef:
Ik hoop dat Qountdown & X-Qlusive me beter bevallen


Dat zal vast wel in de HmH ;) in ieder geval zit het geluid daar wel snor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2008 01:42 
 
Hardtraxx Newbie

Jor-D schreef:
LOWrider_NL schreef:
leuk feestje. show zelf was eentonig, de groene lasers waren zeker in de uitverkoop.
Kon by far niet tippen aan Black 2008 :thumbdown: Muziek was wel beter als bij black, maar geef mij toch maar black. daar stond je telkens om je heen te kijken wat voor moois er allemaal was, hier had je het naar 2 sets wel weer gezien. :x


he-le-maal mee eens! Black 2008 :worship: :worship: :worship: feest van het jaar


Kan wel janken dat ze dan de stekker er uit trekken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2008 09:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu toch weer niet dacht ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2008 12:30 
 
Hardtraxxer

Is niet zo...

Dat ging er alleen over dat ID&T wilde gaan uitbreiden met Sensation White en dat met Black niet gaat doen..
Black blijft in Nederland en Belgie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2008 01:07 
 
Hardtraxx Newbie

Tekk schreef:
Is niet zo...

Dat ging er alleen over dat ID&T wilde gaan uitbreiden met Sensation White en dat met Black niet gaat doen..
Black blijft in Nederland en Belgie ;)



Wauw! :o Bron ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2008 00:36 
 
Hardtraxxer

Pfft, dat zou ik zo even niet meer weten, heb in ieder geval dit wel ergens gelezen!
Kan zelf ook eigenlijk niet geloven dat Black zou stoppen.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2008 15:50 
 
Hardtraxx Newbie

INFO QLIMAX 2008 LIVESETS

Martijn (01-12-08 @ 00:15)
dat hangt allemaal af aan Q-Dance zelf af, zoals vorige week is bekend gemaakt dat vanaf zondag 23 november van 20.00 tot +/- 23.30 uur Q-Dance livesets uit gaan zenden, nu zijn ze vollop bezig met Defqon.1 2008, wanneer daar de beste en/of populairste uit zijn gezonden, dan gaan ze volgens mij verder met Q-Base en daarna misschien Qlimax, tenzij ze dan alweer gestopt zijn met uitzenden van livesets, eerder zullen we jou daar niet bij kunnen helpen.

_____________________

Matta (01-12-08 @ 00:54)
Die van Qlimax komen de eerste 3 maanden echt niet. Op Qlimax zijn wel zoveel promo’s gedraait. Die laten ze nou echt nog niet op fatsoenlijke kwaliteit horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2008 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zijn geruchten, maar op sich allemaal logische.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2008 20:02 
 
Hardtraxxer

Tegen die tijd hoef ik die sets al niet eens meer... :(

Pfft, gewoon vrijgeven die dingen, waarom ook niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2008 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals gezegd, de waarschijnlijke rede is de hoeveelheid promo's EN de contracten die zijn opgesteld met de artiesten.
Sets kwamen er vorig jaar al nauwelijks, ik denk dat er eerder weer sets van feesten loskomen die niet snel uitverkopen. InQontrol is een voorbeeld hiervan: een paar dagen voor het feest pas uitverkocht, en meteen kwam er een stream en ALLE sets kwamen los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2008 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou wel chill zijn als de sets van Q Base ook nog n keer beschikbaar worden, zaten wel n paar pareltjes tussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2008 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Base gaan 90% zeker vrijkomen.
Het feest was niet snel uitverkocht, er waren zeer veel artiesten en sets van 2 uur worden nou eenmaal gewaardeerd!
Ik denk na de verzameling DefQon van komende weken bijv in Januari-Februari Q-Base. Dat zijn toch 11 area's.

Overigens vind ik de Q-dance Radio stream met de week beter worden. Eerst Mark Sherry en Fausto. Nu ook Thunderdome Radio weer terug (leuk voor de liefhebber), en dus op zondag nieuwe live-sets!
Enige nadeeltje is de betrouwbaarheidsfactor van de stream.. Hij laat het regelmatig afweten, met name als ze extern gaan.
Oja ze hebben ook een Australische Show, leuk voor het internationale tintje..
BRING BACK Q-Dance radio please! (was elke woensdag van 8 tot 10 op ID&T Radio, heet nu slam FM)
Nog betere zet: Koop Hardhouse Generation terug! :D Lekker eigenwijs weer op de plek waar het hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2008 00:15 
 
Hardtraxx Newbie

Tekk schreef:
Tegen die tijd hoef ik die sets al niet eens meer... :(

Pfft, gewoon vrijgeven die dingen, waarom ook niet?


Waarom niej, het is tog juist veel chiller om na een tijdje de sound van je feest terug te horen. Kan je het nog een keer beleven. Als ze maar komen, die livesets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2008 17:22 
 
Hardtraxx Newbie

Komen de live sets van 2008 nog eigenlijk, Isaac at Qlimax 2005 is lekker trouwes. :thumbsup:

groetjes Myron
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2008 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de 5e keer.. Nee nog niet.

Ze komen als ze komen en niet eerder. Verwacht eerder een lading DefQon en Q-Base sets.
Lees aub even terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2008 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ja man geef het gwn tijd, zullen wel zien eerst worden livesets gedraaid van eerdere feesten en dan die van Qlimax Misschien ! K zou er niet te veel op hopen hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2008 13:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo goed waren de sets van dit jaar ook weer niet vond ik, maar wil ze toch nog graag hebben ofcourse :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2008 01:28 
 
Hardtraxx Newbie

Oke, op de site van zany's fusion of sound staat dus de eerste liveset van qlimax 2008 van zany en vince. Is deze al te downloaden ergens? Hij klinkt wel gruwelijk btw :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2008 12:55 
 
Hardtraxx Newbie

Zany & Vince HQ


Omdat ik jullie zo lief vind :love: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2008 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat al onder livesets, zal hem derbij zetten.. Overigens HQ valt reuze mee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2008 15:48 
 
Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Staat al onder livesets, zal hem derbij zetten.. Overigens HQ valt reuze mee..



voor een live set toch wel redelijk HQ hoor. Als ik af en toe hoor wat er op het net verschijnt. of bass veel te hard, of alleen tweaters...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2008 16:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zal wel weer gefilterd zijn ipv echt HQ... komt gewoon van Zany z'n site natuurlijk ;)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle