Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 13:39 
 
Hardtraxxer



Tracklist:
1. TNT Aka Technoboy ‘N Tuneboy Vs Kutski - Sucksess
2. Zany – Thugs(Noisecontrollers remix)
3. The Pitcher – Little Bitch
4. Frontliner – Greenhouse
5. Zatox – Earfucking
6. B-front & Frontliner – Become the sky
7. Donkeyrollers – LMPSJNK
8. Crypsis – Torture
9. Phrantic & Deetox – Contact
10. The Pitcher & B-Front – Noctus Noa
11. Ran-D – Inner Child
12. Delete – Formula(2012 edit)

Heb door veel mid-intro te mixen het interessant proberen te houden, benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke tracklist. Ik ga hem luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 14:34 
 
Hardtraxxer

Ben benieuwd, mixwerk is zeker niet perfect maar vind het niet storend. Kritiek is welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over het algemeen een heerlijke set. Heb je deze voorbereid of zo uit de losse pols?
Hier nog wat kleine puntjes van kritiek:

Eerste overgang is een beetje raar. Komt niet lekker uit met de timing en klinkt dus wat raar.

2e overgang is wel erg lekker. Loopt lekker door en komt mooi uit :thumbsup:

Overgang naar Greenhouse is ook prima. Gaat wel lekker met die belletjes op die reversed bass.

Overgang naar Earfucking is wel ok. Beetje raar gespeeld met de volumes wel.

Naar Become the Sky klinkt tof. Wel een beetje chaotisch vanaf het 2e stuk van de mid, maar is nog wel acceptabel.

Naar LMPSJNK is wederom wel prima getimed en zo, maar dit is me iets te veel chaos gezien de opbouw van BTS naar de outro en het begin van de outro.

Naar Torture weer een prima overgng, maar die vocalen halen wel de drive uit de climax van LMPSJNK vind ik. Wel netjes getimed en gebeatmatched (hoe de fuck schrijf je dat woord xd ?).

Torture naar Contact, die platen passen zo briljant over elkaar :loving: Lekkere overgang man! Godver wat blijft Contact toch gruwelijk baas!

Leuke overgang ook wel naar Noctus Noa. Beetje abrupt allemaal maar het stoort mij niet.

Naar Inner Child ook wel prima. Volume van Inner Child had van mij iets zachter gemogen in de opbouw naar de mid.

Naar Formula toe vind ik ook goed klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 15:27 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Over het algemeen een heerlijke set. Heb je deze voorbereid of zo uit de losse pols?
Hier nog wat kleine puntjes van kritiek:

Eerste overgang is een beetje raar. Komt niet lekker uit met de timing en klinkt dus wat raar.

2e overgang is wel erg lekker. Loopt lekker door en komt mooi uit :thumbsup:

Overgang naar Greenhouse is ook prima. Gaat wel lekker met die belletjes op die reversed bass.

Overgang naar Earfucking is wel ok. Beetje raar gespeeld met de volumes wel.

Naar Become the Sky klinkt tof. Wel een beetje chaotisch vanaf het 2e stuk van de mid, maar is nog wel acceptabel.

Naar LMPSJNK is wederom wel prima getimed en zo, maar dit is me iets te veel chaos gezien de opbouw van BTS naar de outro en het begin van de outro.

Naar Torture weer een prima overgng, maar die vocalen halen wel de drive uit de climax van LMPSJNK vind ik. Wel netjes getimed en gebeatmatched (hoe de fuck schrijf je dat woord xd ?).

Torture naar Contact, die platen passen zo briljant over elkaar :loving: Lekkere overgang man! Godver wat blijft Contact toch gruwelijk baas!

Leuke overgang ook wel naar Noctus Noa. Beetje abrupt allemaal maar het stoort mij niet.

Naar Inner Child ook wel prima. Volume van Inner Child had van mij iets zachter gemogen in de opbouw naar de mid.

Naar Formula toe vind ik ook goed klinken.


Bedankt voor de uitgebreide feedback!
Ben het idd op veel punten met je eens; die volumeverschillen let ik eigenlijk te weinig op, ben vaak aan het nadenken hoe de plaat ingemixt moet worden.
Op de vraag of ik dit heb voorbereid heb moet ik toegeven dat ik overgang van Torture > Contact van Degos & Re-done heb afgeken en Earfucking > Become the sky van Clock kid. Verder zijn het voornamelijk platen die ik heel veel draai en daarom ook goed ken.
Wat je zegt over dat rare spelen met de volumes zou het kunnen dat dit door mijn mixer komt, deze is aan vervanging toe en kraakt, piept en hapert soms wat in het volume. Maar het zou ook kunnen dat ik het zelf heb gedaan hoor, zal het eens terugluisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 18:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb je Thugs > Little Bitch ook niet bij iemand afgekeken? :P Niet dat ik het erg vind hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 21:47 
 
Hardtraxxer

Haha ik heb even opgezocht wat je bedoelde, het zal nu vrij ongeloofwaardig klinken maar dat is niet het geval. Thugs remix en little bitch zijn wel twee van mijn favoriete platen, maar het is idd wel zeer toevallig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

Vond Contact - Noctus Noa ook erg lekker. Genoten van deze set, meer graag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 14:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hele mooi lijst inderdaad, staat nu aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 18:59 
 
Hardtraxxer

Thx!
Laat maar weten wat je er van vond
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle