Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 18:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Na aanleiding van het commentaar van Khadber heb ik getracht een lange set in elkaar te zetten. De eerste mixjes waren maximaal 5 tracks. Nu eentje van 20. Wat nieuwe tracks en wat oude bekende.

Info:
Duur: 1:15:55
Kbps: 192
Groote: 104 MB

Tracklist:
01. Max Enforcer - Catching Up
02. Zushi - La La Song (Showtek Remix)
03. DJ Nightkiller - Skwert (A-Lusion Mix)
04. SMD - Just Like You
05. Project One - The Art Of Creation
06. Dutch Master - Floorspin
07. Headhunterz - Forever Az One
08. Technoboy - Ti Sento
09. A-Lusion - Veritas
10. Williams Syndrome - Thunder
11. Balistic & Zero Vision - Upgrade The Noize
12. The Prophet ft. Wildstylez - Alive!
13. Frontliner - Warphole
14. Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Mix)
15. Ivan Carsten - Amazing Combination (Original Mix)
16. Dozer - Phantom
17. Killer Clown - Silentium
18. Donkey Rollers - LMPSJNK
19. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
20. Southstylers - In De Strieel

Download link:
SndR - The MiX
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice! Leuk om te zien dat je wat met de comments doet! 20 is inderdaad lang zat hoor :).
Als ik zo naar de tracklist kijk vallen me een aantal dingen op..

Ten eerste openen met een harder nummer als Catching Up, dan wat zachter met Lala Song en dan meteen vol gas met Skwert.. Zeg maar de opbouw lijkt niet helemaal in orde, maar wie weet klinkt het. Hetzeldfe gevoel heb ik bijvoorbeeld met Silentium, die staat volgens mij wat te ver in de mix.. Ook In De Strieel als einde is misschien wel wat vaag, maar dat allemaal terzijde. Tot zover het gebitch op je tracklist haha.

Ik ben benieuwd of hij klinkt! Als ik tijd heb ga ik zeker even luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 18:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb bij de tracklist idd gekozen voor een knaller aan het begin, daarna de opbouw voornamelijk aan de hand van de BPM aan elkaar gemixt, daarnaast heb ik geprobeerd om afwisselend te mixen, soms kort, soms lang. In De Strieel vond ik een leuke afsluiter, lekker abrupt en als je de tracklist niet weet, onverwacht.

Ben benieuwd naar je verdere feedback, zoals je ziet doe ik er wat mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 16:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niemand heel toevallig nog wat commentaar er op, is lastig leren zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep! ik! Ik was hem helemaal vergeten!

Je hebt deze met PC en Virtual DJ neem ik aan :)? Wat me opvalt is dat het BPM netjes gelijk loopt en de platen netjes ingestart zijn. Waar je voor mijn gevoel heel erg aan kan werken is de 8x4 telling in een nummer. Zeker met een lastiger in te mixen nummer als Just Like You is het erg belangrijk dat je netjes uitkomt.

Begin maar eens met een full track te luisteren: Je kan elke keer een maat van 4 tellen maken, en na elke keer acht maten gebeurt er meestal wat (speciale breaks meestal niet included). Probeer precies op die maat-telling de intro en outtro over elkaar te mixen. Je merk bijvoorbeeld bij een overgang als Floorspin - Forever Az One hoeveel makkelijker het luistert en hoeveel beter het klinkt.

Voor de rest is het geen slechte mix of iets dergelijks. Misschien dat je nog lering kan trekken aan hetgene wat ik boven schreef.

Nog een tip: Probeer zoveel mogelijk outro-intro te mixen, dat is de makkelijkste manier.. Na Forever Az One pakt hij verrassend goed uit moet ik zeggen, maar meestal werkt het niet echt.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle