Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 04:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Team Green (Crypsis, The Pitcher, Technoboy) @ Hard Bass 2010:
http://www17.zippyshare.com/v/99751978/file.html
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-DNX8LXAO6IDJ.zip

01. ID (2 Best Enemies - Unify?)
02. Hardstyle Masterz feat. Max Enforcer - Rambo Is A Pussy
03. The Pitcher - Strange Love
04. The Pitcher - Serenity
05. Crypsis - Tuatara
06. Chain Reaction - Lellebel
07. TNT - Tritolo
08. Technoboy meets Ruffian - The Undersound
09. Zany - Mr. Monster
10. The Pitcher - Pump It Loud (Mashup?)
11. Crypsis vs. Dana - Transmission
12. Crypsis - Jealousy
13. The Hose - I Survived
14. ID (NIET Ivan Carsten - Freesound)
15. The Pitcher - Here For The Future
16. Donkey Rollers - 2012
17. Chain Reaction - Answers
18. Crypsis vs. Luna - Torture
19. Technoboy - Next Dimensional World (Qlimax 2008 Anthem)
20. Toneshifterz – Angels & Demons
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 10:13 
 
Hardtraxxer

http://uploading.com/files/727aa4ff/Tea ... B2010.mp3/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 Best Enemies - Unify :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

het mixwerk tussen

04. The Pitcher - Serenity
05. Crypsis - Tuatara


:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gek he als je crypsis een plaatje na the pitcher laat draaien. the pitcher draait de rustigste poppenkasthardstyle en crypsis de hardste hardstyle die er zon beetje is... dat valt amper met elkaar te mixen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en dan bijna aan het einde van de set nog even next dimensional world >.<
hoezo opbouw xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

met zn haardkoor staaaajl :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 16:50 
 

faking harde set! HEERLIJK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
13. The Hose - I Survived

:loving: :loving: Wat een held, dat die dit plaatje er weer is ingooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2012 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 20:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelovelijk dat hier 3 artiesten van dit kaliber staan. En dan vooral Technoboy en Crypsis. En toch krijgen ze het voor elkaar om 75% van de platen gewoon scheef te leggen.
Het is toch te gek voor woorden als je weet hoeveel ze hiervoor betaald krijgen, hoe lang ze al in de scene bezig zijn en dat ze ook nog eens voor een groot deel eigen tracks gebruiken en dan nog zulke slechte overgangen...

Ik ben een groot fan van TBY en Crypsis, maar dit was gewoon een drama :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Ongelovelijk dat hier 3 artiesten van dit kaliber staan. En dan vooral Technoboy en Crypsis. En toch krijgen ze het voor elkaar om 75% van de platen gewoon scheef te leggen.
Het is toch te gek voor woorden als je weet hoeveel ze hiervoor betaald krijgen, hoe lang ze al in de scene bezig zijn en dat ze ook nog eens voor een groot deel eigen tracks gebruiken en dan nog zulke slechte overgangen...

Ik ben een groot fan van TBY en Crypsis, maar dit was gewoon een drama :thumbdown:

Ik heb de set nog niet gehoord en ik draag alle 3 de artiesten om uiteenlopende redenen een warm hart toe, maar als ik de TL kijk had ik ook zoiets van: is dit het nou? Is het mixen dan echt zo slecht? Dat zou ik wel zonde vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Titatovenaar schreef:
Ongelovelijk dat hier 3 artiesten van dit kaliber staan. En dan vooral Technoboy en Crypsis. En toch krijgen ze het voor elkaar om 75% van de platen gewoon scheef te leggen.
Het is toch te gek voor woorden als je weet hoeveel ze hiervoor betaald krijgen, hoe lang ze al in de scene bezig zijn en dat ze ook nog eens voor een groot deel eigen tracks gebruiken en dan nog zulke slechte overgangen...

Ik ben een groot fan van TBY en Crypsis, maar dit was gewoon een drama :thumbdown:

Ik heb de set nog niet gehoord en ik draag alle 3 de artiesten om uiteenlopende redenen een warm hart toe, maar als ik de TL kijk had ik ook zoiets van: is dit het nou? Is het mixen dan echt zo slecht? Dat zou ik wel zonde vinden!


Ik heb niets van de mixfouten meegekregen, ik heb daar niet opgelet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ben nu halverwege en vind het niet slecht hoor, kan beter (altijd :P), maar voor zulke uiteenlopende nummers vind het ik wel prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 23:37 
 
Hardtraxxer

Crypsis heeft echt een dikke pluspunt er bij!! heerlijk gedraaid op hardbass, en zijn mix-cd van hardbass is ook echt de moeite waard :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was wel een leuk setje, vond het eerste nummer niet zo heel erg vet als ik eerlijk moet zijn, dus als dit de nieuwe 2 best enemies moest zijn is niet goed gelukt... Voor de rest knalde het wel lekker op Hard Bass! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unify :drool: maar hoe komen jullie daarbij? Ik kan die track echt nergens vinden :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Titatovenaar schreef:
Ongelovelijk dat hier 3 artiesten van dit kaliber staan. En dan vooral Technoboy en Crypsis. En toch krijgen ze het voor elkaar om 75% van de platen gewoon scheef te leggen.
Het is toch te gek voor woorden als je weet hoeveel ze hiervoor betaald krijgen, hoe lang ze al in de scene bezig zijn en dat ze ook nog eens voor een groot deel eigen tracks gebruiken en dan nog zulke slechte overgangen...

Ik ben een groot fan van TBY en Crypsis, maar dit was gewoon een drama :thumbdown:

Ik heb de set nog niet gehoord en ik draag alle 3 de artiesten om uiteenlopende redenen een warm hart toe, maar als ik de TL kijk had ik ook zoiets van: is dit het nou? Is het mixen dan echt zo slecht? Dat zou ik wel zonde vinden!


Ja was echt zo slecht, heel jammer inderdaad :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 00:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nieuwe 2 Best Enemies = :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nieuwe 2 Best Enemies = :sick:


Precies, al bronnen dat het echt de nieuwe 2 best enemies is? Ik kan 't me bijna niet voorstellen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 01:51 
 
Hardtraxx Veteran

the pithcer tracks zijn wel leuk om zo te luistren maar daar in het eggie voel je ze op een of andre manier gewoon NIET... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

14 is Niet ivan carsten - Freesound. Weer dus zo'n aanname. Hou hem even ID.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 12:36 
 
Hardtraxxer

Ik vond dit echt een boutset. Ik stond daar en ik dacht 'had net zo goed om 01.00 kunnen komen' :/ ..

Enige vette tracks:

TNT - Tritolo
Donkey Rollers - 2012
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vette set! :love:
Ook mooie combinatie trouwens, best apart, maar toch best vet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 16:01 
 
Hardtraxx Newbie

ID (2 Best Enemies - Unify?)

De gitaar solo die je in ieder gaval hoort in het nummer is "Eruption" van Eddie van Halen.
Waar in Brennan Heart - Van Halen Is A Rockstar (Qlimax DJ Tool) de gitaar van "Ain't Talkin' 'Bout Love" te horen is wat ook een nummer is van Van Halen.

Misschien een of andere mix van Brennen Heart weer?? lijkt me overigs wel raar want anders had hij hem wel zelf gedraait.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle