Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 12:39 
 
Hardtraxx Newbie

Unknown Impressions - BPM Exclusive DJ Contest (Theracords Classics)
https://soundcloud.com/unknownimpressio ... dj-contest

Tracklist:
1. Geck-E - Parallel Worlds
2. DJ Thera - Serotonin (2017 Remaster)
3. Geck-E - Acid Impressions (DJ Thera Hardertrance Remix)
4. Geck-E - Soul Train (Short Mix)
5. Wavolizer & Geck-O - Dat Tape
6. DJ Thera & Geck-O - Ding Dong
7. T.C.C. - That Acid Tho
8. Geck-O - It's What We Are (Headhunterz Edit)
9. DJ Thera & Geck-O - Do The Happy Face
10. T.C.C. - Autumn Leaves
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag toevallig de contest, maar zijn dit niet vooral tracks die je al bij de andere namen in de line-up zal horen?

Hele vette TL hoor! Maar misschien handig om met zo'n contest te laten zien waarmee jij de line-up kan aanvullen ipv tracks te draaien van andere dj's in de line-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zag toevallig de contest, maar zijn dit niet vooral tracks die je al bij de andere namen in de line-up zal horen?

Hele vette TL hoor! Maar misschien handig om met zo'n contest te laten zien waarmee jij de line-up kan aanvullen ipv tracks te draaien van andere dj's in de line-up?


1 van de regels van deze contest was dat je een tc classic set moest draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja i know snap ik, maar als je naar de line-up kijkt kun je toch wel verwachten dat zoiets als dit al wel gedraaid zou worden door Thera ofzo?

Misschien zie ik het wel verkeerd hoor :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja i know snap ik, maar als je naar de line-up kijkt kun je toch wel verwachten dat zoiets als dit al wel gedraaid zou worden door Thera ofzo?

Misschien zie ik het wel verkeerd hoor :x

Ja daar gaat het nu toch niet om? Het is een pre- om een TC classic contest set te maken ongeacht je platen keuze voordat je de daadwerkelijke finale in komt. Vervolgens de winnaar daarvan sluit af bij BPM, dan is de track keuze sowieso anders omdat je niet meer gelimiteerd bent aan deze regel. Dus ja, je kan het verwachten van Thera rond 'die' tijd :P Maar je moet nu naar nu kijken :P Dus het maakt nu toch niet uit dat Thera dit mogelijk draait?

Anders kun je hetzelfde zeggen over mijn set :whistle:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle