Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 18:40 
 
Hardtraxx Veteran

Download Zany @ Dance Valley 2010:
http://www38.zippyshare.com/v/45094382/file.html
http://www.megaupload.com/?d=TFZ7KTM3

Tracklist:
01. Jones & Stephenson - First Rebirth
02. Zany - Angel Of The Sun
03. A-Lusion – Veritas (Zany Remix)
04. B-Front & Frontliner – Godz Power!
05. Second Identity – Amplified (+ Rattlebrain Loop)
06. Donkey Rollers – The Sound Of The Beast (Edit)
07. Noisecontrollers – Yellow Minute (Alpha2 Remix)
08. Mike NRG – Lost In Dreams (Alpha2 Remix)
09. Zany & Beholder – Euphoria
10. Zany – Animated Audio
11. TBA – TBA
12. Donkey Rollers – 2012
13. Return Corps & Hollow – Wrong Frequency (Zany Remix)
14. Pavo – From Scratch
15. Max Enforcer – Fade To Black
16. Zany & Duro – Our Power
17. Tat & Zat – Gangsta
18. Zanza Labs - Industrial Bug
19. Zany & Brennan Heart – Bang The Bass
20. Digital Punk & Profyler – Dark Symphony
21. Donkey Rollers – Justice 4 All
22. Human Resource – Dominator (Slim Shore Remix)
23. Brennan Heart – Face The Enemy (Zany Remix)
24. B-Front & Slim Shore – Chemical
25. Zany & Beholder – Who Wants This
26. Zany & Beholder – Do You Want Heavy
27. Jones & Stephenson – First Rebirth
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 18:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fantastische tracklist (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Fantastische tracklist (L)


ofnietdan, als de kwaliteit ook maar goed is dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 18:57 
 
Hardtraxxer

Die rattlebrain loop in Amplified is maar gruwelijk irritant..

Edit:

Citaat:
08. Mike NRG – Lost In Dreams (Alpha2 Remix)


stelt niet echt veel voor.. En waarom moet iedereen zo nodig dat nummer remixen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Fantastische tracklist (L)

100% mee akkoord! Beetje raar om 2 maal First Rebirth te draaien. Zal waarschijnlijk wel in en outro zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kwaliteit van de set is dik in orde, aanwinst voor de ipod dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke set!
Simizle schreef:
Citaat:
08. Mike NRG – Lost In Dreams (Alpha2 Remix)


stelt niet echt veel voor.. En waarom moet iedereen zo nodig dat nummer remixen?


Vind het deze keer ook niet zo speciaal, ben wel benieuwd wat EA ervan bakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 19:31 
 
Hardtraxxer

Citaat:
19. Zany & Brennan Heart – Bang The Bass


:bomb:

Edit:

Fuck you, to all those that attack my flow
I come back so much harder, but they don't know

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Simizle schreef:
Die rattlebrain loop in Amplified is maar gruwelijk irritant..

stelt niet echt veel voor.. En waarom moet iedereen zo nodig dat nummer remixen?


vind de track er beter door worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zany & Brennan Heart – Bang The Bass !!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even luisteren.. Door 01. loopt trouwens ook Ombrella Maledetto..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 21:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kijk, zo heeft opnemen via Traktor eindelijk is echt goed nut :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Fantastische tracklist (L)


Dat wel, maar ik vindt het mixen maar niets vooral in het begin..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 00:13 
 
Hardtraxxer

Bang the bass!!! :woot: Ik vind hem echt geweldig :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 08:35 
 

VDJ tijdens een event. :yay:

Jarenlang lopen de slaapkamerdj's elkaar onderling zwart te maken dat VDJ nep is en dat hardware het echte mixen is.

Nu doet Zany een software mix op een feest, en iedereen gilt het uit van vreugd.

Wat zijn de hardstyle volkeren toch een groep hypocriete schapen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 09:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geweldige tracklist. Maar voor zover ik het kan horen voegt die Traktor-gear niks toe aan het mixwerk. Dit kan Zany met CD-spelers ook. Het maakt me verder niet zoveel uit, maar 't is wel een beetje zonde. Juist door dit soort dingen ook met CD's te kunnen onderscheid je je van de slaapkamer-DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 10:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg lekkere tracklist! Wat een held dat hij The First Rebirth draait!!! :worship: Verder: Sound of the Beast, Euphoria, Wrong Frequency, Our Power, Industrial Bug, Who Wants This.. Super! Hij laat maar weer eens zien dat je best tracks kan draaien die meer dan 3 maanden oud zijn! Ik hoop dat andere DJs daar wat van leren.

Verder vind ik het mixen.. appart. Het klinkt allemaal net wat anders dan met CD spelers (logisch). De Rattlebrain Loop in Amplified en de Whores in tha House Acapella in Animated Audio vond ik best geslaagd. Ik hou er wel van als de tracks speciaal worden gemaakt. Het mixen is verder soms wel iets te snel in mijn ogen. Ik hou ook altijd wel van wat nette overgangen waarbij je de ene track netjes in volgende over hoort lopen, voor een halve minuut bijvoorbeeld. Dat mis ik hier een beetje.
Misschien moet ik nog een beetje wennen aan dit (idee van) mixen met Traktor, maar ik ben nog niet overtuigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 10:55 
 

QonFuzion schreef:
Het mixen is verder soms wel iets te snel in mijn ogen. Ik hou ook altijd wel van wat nette overgangen waarbij je de ene track netjes in volgende over hoort lopen, voor een halve minuut bijvoorbeeld. Dat mis ik hier een beetje.


Niet alleen hier, dat zie je al bijna twee jaar nu zo ongeveer bij alle 'grote namen'.

Ze doen er geen enkele moeite meer voor omdat het publiek daar tegenwoordig geen waarde meer aan hecht.

Als er maar een 'promo' in zit is het al goed, mixen is onbelangrijk hedendaags.

Helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 11:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wut?!?! Nu snap ik het even niet meer. Juist dit mixwerk kan ik op prijs stellen!
Zany is een van de weinige DJ's die dit mixwerk ook op echte gear kan laten zien.
Dat ie het nu een keer met Traktor doet is wel grappig, maar maakt mij vrij weinig uit.

Nu wordt hier gepost dat je dit soort mixwerk vaker ziet tegenwoordig? wtf?
Ik ben dat intro-outro mixwerk zo godse zat! Bijna iedereen mixt zo tegenwoordig,
Zany is 1 van de weinige die er nog een meesterwerkje van maakt. Ben het met je eens
dat het mixwerk van de meeste DJ's ruk is, maar deze set is toch echt fantastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QonFuzion schreef:
Erg lekkere tracklist! Wat een held dat hij The First Rebirth draait!!! :worship: Verder: Sound of the Beast, Euphoria, Wrong Frequency, Our Power, Industrial Bug, Who Wants This.. Super! Hij laat maar weer eens zien dat je best tracks kan draaien die meer dan 3 maanden oud zijn! Ik hoop dat andere DJs daar wat van leren.

Verder vind ik het mixen.. appart. Het klinkt allemaal net wat anders dan met CD spelers (logisch). De Rattlebrain Loop in Amplified en de Whores in tha House Acapella in Animated Audio vond ik best geslaagd. Ik hou er wel van als de tracks speciaal worden gemaakt. Het mixen is verder soms wel iets te snel in mijn ogen. Ik hou ook altijd wel van wat nette overgangen waarbij je de ene track netjes in volgende over hoort lopen, voor een halve minuut bijvoorbeeld. Dat mis ik hier een beetje.
Misschien moet ik nog een beetje wennen aan dit (idee van) mixen met Traktor, maar ik ben nog niet overtuigd.


Dat vind ik altijd zo lekker, ik neem dit setje wel even mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 11:31 
 
Hardtraxxer

VET!!!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wtf ?
Second Identity – Amplified (+ Rattlebrain Loop)
die jengelt al zo lekker door, en dan ook nog een 'rattle loop'. dat zal wel wreed zijn ofniet xD
ff opzoeken ;p


+ intro outro mixwerk is standaard idd..
Ben het met diegene eens ( die dat zei )
Dat zany o.a 1 van de dj's is die op gevoel en vocals mixt xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Wut?!?! Nu snap ik het even niet meer. Juist dit mixwerk kan ik op prijs stellen!
Zany is een van de weinige DJ's die dit mixwerk ook op echte gear kan laten zien.
Dat ie het nu een keer met Traktor doet is wel grappig, maar maakt mij vrij weinig uit.

Nu wordt hier gepost dat je dit soort mixwerk vaker ziet tegenwoordig? wtf?
Ik ben dat intro-outro mixwerk zo godse zat! Bijna iedereen mixt zo tegenwoordig,
Zany is 1 van de weinige die er nog een meesterwerkje van maakt. Ben het met je eens
dat het mixwerk van de meeste DJ's ruk is, maar deze set is toch echt fantastisch.


Een goed voorbeeld van mixwerk wat ik echt erg goed vind is van Pavo @ Qlimax 2004. De overgang van Salamandra naar Not E-Nuff vind ik geweldig! Die throw-ins van "Pills, Coke, Mushrooms, Stop" vind ik heel erg vet. Dat soort dingen wil ik graag terug zien in een set (en probeer ik in mijn eigen mixjes ook te doen). Natuurlijk leent niet elke track zich daarvoor, maar als het kan vind ik het heel vet.
Het normale mixwerk van de meeste DJ's vind ik maar saai (Noisecontrollers, Frontliner: crossfader anyone?). Zany heeft degelijk mixwerk, en zoals je zegt niet doorsnee. Het is sneller (ook weer in zijn set van Defqon gezien). Dit hele snelle mixwerk vind ik (vanachter de laptop) niet fantastisch. Misschien dat het op een feest anders is, maar hier hou ik meer van een mooie overgang met inmixen in de climax of outro. Throw-ins maken het voor mij helemaal af.
Iets speciaals (bijv Throw-ins en Acepella's) in het mixwerk kan ik altijd wel waarderen (en vandaar dat ik de Whores in the House en Rattlebrain stukjes echt vet vind). Al met al is het mixen zeker niet slecht, maar (in mijn ogen) ook niet fantastisch. Degelijk, maar er zit meer in, denk ik.
(Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel. ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 13:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik begrijp zeker wat je bedoeld en ik kan er zeker inkomen. Maar toen ik deze set voor het eerst hoorde,
had ik spijt dat ik niet naar DV ben geweest. Alleen al voor deze set. Hoe hard zal het daar gegaan zijn omg.
Ik luister alle sets alsof ik ze op een feest hoor, zo is het toch bedoeld imo.
Plus ik vind dat Zany op echte gear sowieso beter mixt, alles klinkt niet helemaal authentiek.
En dat wordt verklaard door Traktor denk ik zo :P
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle