Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 03:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zatox @ Qountdown 2010/2011:
http://hotfile.com/dl/107680869/0783170/9.Zatox_-_Qountdown_-_Amsterdam_NL_31-12-2010-Razorator.mp3.html
http://www61.zippyshare.com/v/35624769/file.html

Tracklist:
01. Zatox - The Future
02. Zatox & Nikkita - Poltergeist
03. Zatox & Tatanka - Kickin Ass
04. Zatox - Gangchoirs
05. Zatox - The Supertool
06. Wild Motherfuckers - Hard Bass
07. Zatox & Nikkita - Rawstyle
08. Chris One - Psycho
09. Zatox - Irreplaceable
10. Zatox - Stand Up Headwave
11. D-Block & S-Te-Fan & Zatox - Madhouse
12. Zatox - A New Dimension
13. Zatox - Tanz Electrik (The R3bels Remix)
14. The R3bels - Pattern 2
15. Zatox & Tatanka - Loops And Things
16. Zany & Zatox - Oldskool
17. Zatox & Ran-D - Indoctrination
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 04:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vanaf psycho begint het ergens op te lijken maarja, zatox blijft zatox, dus van hard weer naar zacht :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 05:31 
 

Ik kan me gewoon geen een nummer meer herinneren van heel die avond dat is toch wel zeer slecht :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 05:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ik kann me oook echt totaal niks herinneren van deze set, alleen Psycho & irrreplaceble achet elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 14:09 
 

Pommer schreef:
ik kann me oook echt totaal niks herinneren van deze set, alleen Psycho & irrreplaceble achet elkaar

alleen dat ik em niet zo geweldig vond
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 14:10 
 

http://www61.zippyshare.com/v/35624769/file.html

en meer als zippy hebben we toch niet nodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
vanaf psycho begint het ergens op te lijken maarja, zatox blijft zatox, dus van hard weer naar zacht :(

Slaat nergens op. Het gros van de nummers is zeker harder dan gemiddeld. Volgens jou begint het "ergens op te lijken" bij 1 van de hardste platen ooit gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dj Skitzo schreef:
vanaf psycho begint het ergens op te lijken maarja, zatox blijft zatox, dus van hard weer naar zacht :(

Slaat nergens op. Het gros van de nummers is zeker harder dan gemiddeld. Volgens jou begint het "ergens op te lijken" bij 1 van de hardste platen ooit gemaakt.

ik vind het gewoon zonde dat de dj's veel tot alleen maar eigen werk draaien. hier alleen psycho en pattern 2, vind ik gewoon zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind niet dat je Zatox daar alleen op kan spreken. Dat doet zo goed als iedere DJ. Het is de lijn die al een hele tijd is ingezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 15:09 
 

Dj Skitzo schreef:
vanaf psycho begint het ergens op te lijken maarja, zatox blijft zatox, dus van hard weer naar zacht :(

mee eens :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dj Skitzo schreef:
vanaf psycho begint het ergens op te lijken maarja, zatox blijft zatox, dus van hard weer naar zacht :(

Slaat nergens op. Het gros van de nummers is zeker harder dan gemiddeld. Volgens jou begint het "ergens op te lijken" bij 1 van de hardste platen ooit gemaakt.

Het blijft gewoon een feit dat opbouw ver te zoeken is in deze set. Na the future en Psycho weer platen draaien met een lange break kan gewoon echt niet als je al zoveel ervaring hebt als Zatox. En dan vooral in een afsluitende set. De bedoeling va Hardstyle feesten is nog steeds knallen met zn allen... Elke keer de beuk er uit halen is gewoon dom imo.

En hij draait ook elke keer het zelfde. Dat gaat gewoon vervelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 18:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen enkele reden om dat wanstaltige gedrag van Zatox achter de draaitafels goed te praten. Een uur lang alleen maar eigen nummers doet behalve Frontliner (tegenwoordig ook steeds minder vaak) niemand meer. En de opbouw... net een geshuffelde Itunes-playlist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Geen enkele reden om dat wanstaltige gedrag van Zatox achter de draaitafels goed te praten. Een uur lang alleen maar eigen nummers doet behalve Frontliner (tegenwoordig ook steeds minder vaak) niemand meer. En de opbouw... net een geshuffelde Itunes-playlist.

Ik zie genoeg DJ's het nog doen, zeker vanuit de Italiaanse kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 18:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zie ook genoeg DJ's die wel een beetje nadenken en met gevoel een set draaien en daar hou ik van.
Dit soort lamlendigheid kan ik gewoon niet tegen, je wordt toch gvd dik betaald om achter zo'n draaitafel te staan? Doe er dan aub ook wat zinnigs mee :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live gaat deze set hard ze!
Maja ik ben blijkbaar enige:)
Respecteer jullie mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het absoluut niet erg dat een DJ hoofdzakelijk zijn eigen nummers draait. Bijna iedereen gaat naar feesten naargelang hoe de line-up eruit ziet. Als zatox dan bijna allemaal nummers van andere Dj's gaat draaien, vindt ik dat zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 22:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tracklists met bijna 100% eigen nummers zijn lam. Maakt feesten voorspelbaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 23:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Slechte afsluiting was dit :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bedoel het is neit erg dat hij alleen maar eigen platen draaid maar pak dan ook wat oudere plaatjes. de afgelopen 3/4 releasen zijn aan bod gekomen + de 2 free releases. geen enkel plaatje dat voor 2010 uitgekomen is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 23:55 
 
Hardtraxxer

dat gezeik over zatox altijd... zucht... :thumbdown:
als jullie het allemaal zoveel beter kunnen, waarom staan jullie er zelf dan niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 23:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

SvonD schreef:
dat gezeik over zatox altijd... zucht... :thumbdown:
als jullie het allemaal zoveel beter kunnen, waarom staan jullie er zelf dan niet :)


Je mag toch wel kritiek hebben op een opbouw of platenkeuze van een dj. Wil toch nie zeggen dat iedereen het beter kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 00:07 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
SvonD schreef:
dat gezeik over zatox altijd... zucht... :thumbdown:
als jullie het allemaal zoveel beter kunnen, waarom staan jullie er zelf dan niet :)


Je mag toch wel kritiek hebben op een opbouw of platenkeuze van een dj. Wil toch nie zeggen dat iedereen het beter kan.


zeg ook niet dat je geen kritiek mag hebben maar dat het altijd maar gezeik is over zatox de afgelopen maanden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 00:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

SvonD schreef:
wootum schreef:
SvonD schreef:
dat gezeik over zatox altijd... zucht... :thumbdown:
als jullie het allemaal zoveel beter kunnen, waarom staan jullie er zelf dan niet :)


Je mag toch wel kritiek hebben op een opbouw of platenkeuze van een dj. Wil toch nie zeggen dat iedereen het beter kan.


zeg ook niet dat je geen kritiek mag hebben maar dat het altijd maar gezeik is over zatox de afgelopen maanden..


Ik vind hem de laatste tijd toch ook echt minder hoor, kijk alleen al naar zn set bij The Magic Show. Openen met Psycho, en Pattern 2 en dan in het midden nog Till U Believe it en Faster N Further draaien. Dat kan gewoon niet. Als proffesionele DJ moet je gewoon een set op kunnen bouwen en niet maar wat nummers achter elkaar gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 00:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SvonD schreef:
dat gezeik over zatox altijd... zucht... :thumbdown:
als jullie het allemaal zoveel beter kunnen, waarom staan jullie er zelf dan niet :)

ach nou ja, heb hem 10x gezien, en 10x vrijwel het zelfde setje. Dan heb je dat he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 04:17 
 
Hardtraxxer

Klopt allemaal wel, hij draait veel van zichzelf, als die nou gewoon wat van andere Italian Hardstyle er in gooit.
Een Maxter track een Davide Sonar track, meer van The R3bels, dan klaag ik niet.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle