Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ace Da Brain - Depths Of Doom (VENOM 007))

Label: Venom Germany
Vinyl release: 13/10/2005
WEB release: 17/10/2011

1. Ace Da Brain - Depths Of Doom

Samples:


Bron:
http://www.junodownload.com/products/depths-of-doom/1847295-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja GENIALE plaat dit. :worship: Vet dat hij nu digitaal te verkrijgen is! Heeft trouwens ook nog een b-kant op de vinyl (die een stuk minder is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 18:41 
 
Artiest

Edwinn schreef:
Ja GENIALE plaat dit. :worship: Vet dat hij nu digitaal te verkrijgen is!

Dat was ie allang hoor, heb m al in februari 2009 van Junodownload zie ik!

Maar idd, supervette track
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ok dez gaat mee want die klinkt wel heel nice :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoveel beter dan die houseachtige troep van tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 21:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

'Witness' vind ik toch even iets dikker nog. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een briljante track is dit :loving: Geniale melodie, heerlijke duistere sfeer en een prima drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 22:29 
 
Hardtraxx Newbie

Ik erger me bij deze plaat, helaas, want hij zit qua melodie en sounds echt super in elkaar, de tering aan die fx kicks die 2x te vaak per phrase (32 beats / 8 maten) komen en het tempo er royaal uithalen. Zoiets is af en toe leuk maar een track moet imho gewoon doorrammen en hooguit eens in de 8 maten / 16 maten door zo'n geintje worden onderbroken.

De b-side (van de vinyl waar deze track vanaf komt), Magic Waters daarentegen, is muzikale perfectie waar je U tegen zegt.

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 10:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Niet helemaal mee eens. Ik vind de frequente fx kicks juist een goede toevoeging. Zorgt voor een nette afwisseling in de 4x4. Bovendien loopt de sub bass in de een gewoon door. Vooral de intro zou heel leeg zijn als je de fx kicks om en om weglaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 16:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Amateur producers geleuter, het is gewoon een klassieker! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:58 
 
Hardtraxx Newbie

Amateurproducersgelul? WTF gast, houd je gemak, ik ga toch ook niet jou op de man aanvallen (iets dat lastig wordt als anoniempje zijnde maar dat terzijde) jezus, dit is geen Partyflock ofzo... :x

Ten eerste: ELKE hard trance producer is per definitie een amateur, OF een handz up producer, want er valt geen droog brood in de 'serieuze' kant van deze muziek te verdienen. Alleen mensen zoals Jan Wayne, Pulsedriver en Megara vs. DJ Lee kunnen ervan leven. Zij het in ruil voor enorme concessies t.a.v. hoe serieus je hun platen nog kan nemen.

Ten tweede: je hebt nogal lef om zo'n uitspraken te doen alleen omdat je het niet met iemand eens bent. Des temeer omdat ik helemaal niet negatief ben over deze plaat, maar gewoon glashelder aangeef wat ik er wel vet aan vind, en wat minder.

Ten derde: ik beschouw Ace da Brain als een muzikale god, maar dat doet niks af aan het feit dat ik deze plaat gewoon 1 mindere eigenschap vind hebben, die voor mij als dj en vinylliefhebber een breekpunt is, en de reden dat ik slechts de b-kant van deze release ooit draai.

Ben je het daar niet mee eens, oke, JOUW mening. Maar ga dan niet over die van iemand anders lopen etteren!

I rest my case.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Niet zoveel op uit doen, vond het wel fijn om een inhoudelijke reactie te lezen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SixthSenseDeeJay schreef:
I rest my case.


Gelukkig want wat kan jij een onzin typen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Niet zoveel op uit doen, vond het wel fijn om een inhoudelijke reactie te lezen ;)


Dat is altijd goed om te lezen, wanneer het inhoudelijk ook echt iets zegt.

Maar begrijp me niet verkeerd, het gaat niet om een mening wel of niet delen, ik vind alleen dat ontleden zo'n geklets. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Volgens mij begrijp je gewoon niet wat ie bedoelt. Hij vindt het vervelend dat de kicks niet doorlopen, maar dat ze te vaak door fx kicks onderbroken worden. Dat heeft vrij weinig met het ontleden om het ontleden te maken en is gewoon uitleggen waarom je iets niet goed vind. Dat is 100x inhoudelijker dan het is gewoon een klassieker. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 20:00 
 
Hardtraxx Newbie

hoebedoelje schreef:
SixthSenseDeeJay schreef:
I rest my case.


Gelukkig want wat kan jij een onzin typen. :/


Je leeft in een omgekeerde wereld. Als je geen zin hebt om inhoudelijk op iemand te reageren, prima, maar geef dat dan gewoon toe, of nog beter, zeg dan niets.

Ontleden van muziek is trouwens geen geklets, het is een vorm van wetenschap en wordt ook als zodanig behandeld, en onderwezen aan muziekstudenten over de hele wereld. Het verschil is dat jij blijkbaar onbewust dingen analyseert, en ik het bewust doe. Kwestie van aanleren.
Forumoverzicht » Releases » Harddance