Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
KloneZ Vs Busho - Wreak Havoc (DINF025)

Label: Digitally Infected
WEB release: 20-01-2012

01 Wreak Havoc (Original Mix)
02 Wreak Havoc (Nish Dubstek Remix)
03 Wreak Havoc (Oyaebu D&B Remix)
04 Wreak Havoc (Stu Fusion Remix)



Is er al sinds december. :thumbup:

http://www.trackitdown.net/track/klonez ... 27422.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

De original is gewoon .. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 20:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
De original is gewoon .. :drool:


Oyaebu Remix is mijn favoriet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 12:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind ze allemaal wel vet, op die nish remix na. ^^

Edit: D-Teq denkt dat ik niet in staat ben dit te onderbouwen, dus vooruit:
Original Mix: Lekkere diepe kick die samen met de percussie zorgt voor een lekkere drive en een goede hoeveelheid energie. De (volgens mij is het) acid in de midintro vind ik altijd wel lekker, ben een groot fan van lage frequenties. :D Dan volgt een soort van drum'n'bass lead, vooral de op een aparte manier afgekapte synth geeft een apart tintje mee aan de track. Dat stuk op 2:14 geeft het geheel nog een extra dimensie, doordat de beat er nog een keer inklapt.

Nish Remix: Ben geen fan van de bassline, is net alsof een andere plaat er nog naast ligt. Verder is de synth erg dun, waardoor die net echt overkomt en vind ik het melodietje niet echt geschikt om het af te wisselen met een dubstep bassline. Het was al beter geweest als het halverwege afgekapt was. Verder is het best wel een goede track, maar niet vet, vandaar dus de uitzondering.

Oyaebu D&B Remix: Deze track barst van de energie, zo erg zelfs dat ik in eerste instantie "deze energie barst van de track" typte xd , wederom lekker lage synths die een beetje op zijn dubstep met elkaar spelen, maar wel met een energieke dnb beat eronder. Leuk ook hoe het melodietje in de track telkens door een ander samenspel van de verschillende synths gevormd wordt.

Stu Fusion Remix: De midintro is wel wat aan de lege kant, toch zijn de kicks een genot om naar te luisteren, vooral vergeleken met de kicks in de hedendaagse hardstyle. De break vind ik het vetste van deze plaat, beetje gameboy achtige geluidjes die ondersteunt worden door een simpele doch heerlijke beat. De climax combineert de sounds uit de midintro en break op een goede manier, wat zorgt voor veel samenhang in de track. Moet wel zeggen na een paar keer luisteren dat ik de eerste en derde remix nog wel een stukje vetter vind dan deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik vind ze allemaal wel vet, op die nish remix na. ^^


Vind dat Dubstek stijltje juist wel lekker, ook deze.
Forumoverzicht » Releases » Harddance