Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wish come true bannar is gone bij mij :surrender:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 13:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Staat nog gewoon online :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 19:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mocht je nu per ongeluk naar ons .com domein verwezen worden; excuses! De knop die ik zaterdag om ga zetten had ik per ongeluk net even omgezet, dus kan zijn dat je browser nu naar een .com adres wilt ipv .nl . Dit is te fixen door je browser cache te legen. Dan kom je gewoon weer hier terecht. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zie geen avatars (plaatjes) meer van leden? Heb ik een mededeling gemist of is dit een bug?

Edit: Al gevonden
beta-f87/livegang-nieuwe-website-wat-gaat-er-29-april-gebeuren-t59295.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kreeg een virusmelding van hardtraxx omdat het door zou verwijzen naar localmoments.nl. Mijn verbinding is niet prive. Ligt dit aan mij of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 23:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Ik kreeg een virusmelding van hardtraxx omdat het door zou verwijzen naar localmoments.nl. Mijn verbinding is niet prive. Ligt dit aan mij of?


Heb je die melding bij iedere keer dat je het forum bezoekt?

localmoments.nl is een website van mij die niet meer in de lucht is. Onderaan het forum staat nog een link daar naartoe, dat is waarschijnlijk waar je de melding van krijgt.
Als je die link volgt krijg je de melding dat de verbinding niet veilig is. Dit is niets om je zorgen over te maken, er is gewoon geen "https" verbinding meer, omdat de website niet meer bestaat.

Kan je verzekeren dat het geen virus is! :)

edit: we hebben de link weggehaald, omdat de website toch niet meer online was
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2017 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op het moment dat ik naar een pagina onder Releases gaat wordt het Livesets ipv het Releases gedeelte uitgelicht in de balk bovenin
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2017 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha precies waarom ik hier ook kom. Maar Pannenkoek is me al voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 08:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

Wanneer ik mijn cursor precies onder samples zet en op de 'youtube' knop druk, verspringt alles naar een random plek. Dit probleem doet zich met alle kopjes voor (img, url, youtube etc.).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen bug report, maar een verbetering van het tekstje op de advertentie pagina waar ik me een beetje aan stoorde. :$

Dit staat er nu:

Citaat:
The Hardtraxx forum is a legacy part of our website and has a Dutch audience. The target audience of the forum are Dutch-speaking people between the ages 18-30.

More then 28.000 unique like-minded people visit the forum each month. Which, in total, is generate more then 2.000.000 pageviews each month.

Generally speaking our forum community consists of Music Lovers, Nightlife and Festival Enthusiasts. DJ's, producers and artists. Technology aware people who like a music festival or two.


Aantal grammaticale fouten en het loopt niet echt lekker, soms een beetje dubbelop. Ik stel daarom de volgende verbetering voor. De laatste (originele) zin voegt imo niet veel toe maar heb hem wel laten staan als dat is wat je ermee wil zeggen.

Citaat:
The Hardtraxx forum is a legacy part of our website and targets a Dutch audience within the range of 18-30 years old.

More than 28.000 unique like-minded people visit the forum each month. Which, in total, generates over 2.000.000 pageviews per month.

Our forum community mostly consists of music lovers, nightlife and festival enthusiasts, artists and people who are aware of technology.



Misschien is het wat gemierenneuk maar ik denk dat mensen/organisaties door een slecht geschreven introductietekst minder geneigd zijn om hun advertentie te laten plaatsen. Ik in ieder geval wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 10:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Thanks voor je verbetering Joey, altijd welkom!

Heb die dag een hele rits met teksten geschreven en dan wordt je op een gegeven moment een beetje knetter van alles, vooral omdat teksten schrijven niet een van m'n sterkste punten is :thumbsup:

Mocht je meer grammaticale verbeteringen hebben, neem dan even contact met mij op via: https://hardtraxx.com/contact
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Afbeelding

Wanneer ik mijn cursor precies onder samples zet en op de 'youtube' knop druk, verspringt alles naar een random plek. Dit probleem doet zich met alle kopjes voor (img, url, youtube etc.).

Doet zich nog steeds voor inderdaad.

En bij Hardtraxx.com > Artiesten > Scrollen tot ''More artists''':
More artists
More artists with populaire tracks at the moment. Follow your favorite artists to receive new track notifications.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2017 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het prima om advertenties te zien. Maar onderstaande hoef ik echt niet te zien:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 14:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Er wordt Google Adsense gebruikt, die selecteert op basis van wat mogelijk interessant voor je is een aantal advertenties uit. Ik heb daar zelf weinig controle over. Ik ga wel regelmatig de advertenties langs om dit soort advertenties eruit te filteren, maar deze had ik zelf nog niet gezien.

Ik weet dat sommige advertenties storend kunnen zijn, maar helaas is Google Adsense gebruiken de enige manier om de gehele website draaiende te houden zonder geld te vragen aan bezoekers. Een website in de lucht houden kost gewoon geld namelijk. Gelukkig zie je niet altijd dat soort vervelende advertenties :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 14:56 
 

zippyshare player is stuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Koen schreef:
ik heb hier bij hardtraxx ook last van, via men iPhone, computer/laptop niet.
Maar zoals Fekete aangeeft, als ik wissel tussen 4g & wifi logt hij me uit.
Dan moet ik zelf weer inloggen, bij andere websites heb ik dit niet. (En het is ook niet standaard, ene keer wel andere keer niet)


Dit is omdat er een controle op zit die controleert je IP adres valideert met je huidige inlog sessie. Als je switched tussen 4g en Wifi verandert je IP, dus dan word je uitgelogd. Het is best een stricte beveiliging die in tijden van "overal mobiel aanwezig zijn" niet meer helemaal handig is voor de eindgebruiker. Ik heb deze check daarom iets simpeler gemaakt.

Als het goed is hoor je niet meer uitgelogd te worden hierdoor.

Als je nog wel problemen hebt: onthou even de datum en tijd, dan kan ik in de logs checken of ik daar wat over kan vinden.


Het is nu weer heel erg, op iPhone 7, iOS 11 beta, telkens als ik safari sluit en opnieuw open op hardtraxx moet ik opnieuw inloggen. Dit telkens op WiFi, maar ook 4g.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik iets post in wjd topic krijg ik een sql error
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 14:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Als ik iets post in wjd topic krijg ik een sql error

Wat voor error krijg je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Leonidas schreef:
Als ik iets post in wjd topic krijg ik een sql error

Wat voor error krijg je?

Dit komt door die gekke Facebook emoji's. Heb het zelf ook al 2x aan de hand gehad, vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 09:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ah ja klopt! Zal het doorgeven. Kijken wat we eraan kunnen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 10:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Als je emoji's gebruikt komt het daar door. Oplossing is geen emoji's gebruiken in posts, helaas.

Om het probleem op te lossen moet het forum geupdate worden, wat nogal impact heeft en waar flink wat werk in zit. Daar heb ik voorlopig even geen tijd voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 16:58 
 

mensen quoten heeft maximaal struggles, soms klik ik op bevestig en dan plaat hij niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je snel op bevestig klikt is dat inderdaad zo, denk dat 'ie dan nog niet goed registreert dat er inderdaad tekst in het bericht staat. 2 seconde wachten en het werkt wel. Iets wat je sowieso doet als je normaal quote in plaats van alleen maar quoten en gelijk op bevestigen drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 14:46 
 

zelfs dan doet ie het soms niet, moet soms 3 keer proberen voordat er eindelijk wat gepost word
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 08:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
zelfs dan doet ie het soms niet, moet soms 3 keer proberen voordat er eindelijk wat gepost word

Dat ligt meer aan jou dan aan het forumsysteem, welke browser gebruik je? (Browser, versie, etc)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates