Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Lol @ geduld is een schone zaak moraalridders. Er stond een andere artiest (die trouwens veel meer betrokken is met HT) klaar om een Q&A te gaan doen toen de Freqz ervoor gerusht moesten. Kan, maar zorg dan wel voor een vlotte afwikkeling. Niet netjes (ze hadden er immers ook prima na gekund) en wederom niet professioneel (van Hardtraxx). Dat zij het druk hebben snap ik ook nog wel.

Hard Invasion schreef:
MDesiqn schreef:
Het initiatief voor deze Q&A komt vanuit de heren zelf, wat aangeeft dat ook zij gretig zijn om jullie vragen goed te beantwoorden. :x


Goed is niet gelijk aan snel.

Geduld is een mooie deugd !

Ja dat andere woord met de G moet je hebben riddert. Bijna goed.


Gebrek aan aandacht ?
Dat een andere artiest klaarstond heeft toch weinig te maken met dat we even geduld (ja weer dat woord :o) moeten hebben.
Citaat:
Dat zij het druk hebben snap ik ook nog wel.

Je zegt het zelf dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 22:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lol oke Fekete. Je hebt jezelf weer een onmetelijke slachtofferrol aangemeten zie ik. Ik geef gewoon wat commentaar met een volgens mij gegronde reden (namelijk dat het redelijk lang duurt) en dat andere. In dat 'blijkbaar weet jij het allemaal toch zo goed' gebeuren heb ik helemaal geen zin trouwens. Ik zeg gewoon vorige was beter geregeld, en eerlijk gezegd zie ik niet veel reden om de freqz te rushen over een andere meer betrokken artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 22:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Het kan altijd beter. Maar het is niet echt aan ons om te bepalen of de heren van Frequencerz direct op vragen in gaan, of dat ze wachten zoals ze nu hebben gedaan. Maar goed, blijkbaar is altijd alles de schuld van Hardtraxx, en Hardtraxx is altijd onprofessioneel. Erg zonde dat men altijd gelijk zulke dingen roept zonder ook maar iets van de feiten te weten. Maar jij zult overal wel van op de hoogte zijn, niet? :thumbup:


Ga niet gelijk zielig een slachtoffer rolletje spelen, als je weet dat ze zelf een lange tijd er voor kunnen nemen, zet dat dan er bij en neem er dan niet zo´n strakke deadline er bij alsof ze direct na de tijd zullen gaan beginnen.
Of gaan we nu dezelfde taferelen als LYM bij de tijdmachine hebben, ja we hadden het kunnen doen maar dat deden we niet omdat jullie het zelf ook wel konden weten.

Is het een goed initiatief en mooi geregeld? Ja.
Maar als je iets regelt, doe het dan netjes.
Dat jullie geen grip op de agenda van Niels en Pepijn hebben klopt, maar er kon op z'n minst een update ergens tussen nu en een halve maand geleden komen of van te voren een aanduiding geven dat ze druk zijn in de komende periode.

Want blijkbaar zijn we volgens jouw niet ergens van op de hoogte, uit je laatste zin te zien.
Breng ons dan op de hoogte :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 22:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Gebrek aan aandacht ?

En wtf is dit man? Ik wijs is op hetgeen hij bedoelde. Jij quote het verkeerde gedeelte. Is jullie carnavalskostuum niet op tijd bezorgd ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 22:33 
 

Ik speel niks, al helemaal geen slachtoffer rolletje. Het moet gewoon eens tijd worden dat mensen ophouden met dat gezeik en dat negatieve gedoe. Jezus man het lijkt wel of mensen gewoon ongelukkig zijn in hun leven en dan hier even hun gal komen spuwen. Heb gewoon lekker geduld, de antwoorden komen vanzelf. Als het volgens jullie beter had gekund, prima, maar is niet mijn probleem, dat is toch echt je eigen probleem. En wees niet bang, ik trek mij niks persoonlijks aan, kan me echt niet schelen wat iemand over mij persoonlijk zegt. Maar hou aub gewoon op met dat eindeloze gezeik en gezeur man, heeft het zin? Niet echt, dus waarom doe je het dan? Tsja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 22:35 
 
Hardtraxxer

Waarom allemaal zo ongeduldig? Geef de mannen van Frequencerz toch een beetje tijd.Antwoorden komen vanzelf wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 22:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Ik speel niks, al helemaal geen slachtoffer rolletje. Het moet gewoon eens tijd worden dat mensen ophouden met dat gezeik en dat negatieve gedoe. Jezus man het lijkt wel of mensen gewoon ongelukkig zijn in hun leven en dan hier even hun gal komen spuwen. Heb gewoon lekker geduld, de antwoorden komen vanzelf. Als het volgens jullie beter had gekund, prima, maar is niet mijn probleem, dat is toch echt je eigen probleem. En wees niet bang, ik trek mij niks persoonlijks aan, kan me echt niet schelen wat iemand over mij persoonlijk zegt. Maar hou aub gewoon op met dat eindeloze gezeik en gezeur man, heeft het zin? Niet echt, dus waarom doe je het dan? Tsja.


Volgens mij bande je me laatst nog om een persoonlijke rede, maar ik bemoei niet.
En dat gezeik en gegal is met een gegronde rede. Als je even goed tussen de lijnen door leest van de gewone reageerdert zie je makkelijk dat het meer is dan alles kut enter. Het wachten duurt lang, dus mensen willen weten wat de stand van zaken is. En zou dus netjes zijn als een van de kampen even een update geeft, interplaats van dat ze gelijk moord en brand schreeuwen over dat ze in een hoekje geduwd worden.

Geven de Freqs geen indicatie van iets, dan zit het bij hun, als jullie het gevraagd hebben, kunnen jullie er ook niks aan doen.

Project Management 101, ga er van uit dat je publiek/doelgroep van niks weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn: Mensen waar gaat dit over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hard Invasion schreef:
Gebrek aan aandacht ?

En wtf is dit man? Ik wijs is op hetgeen hij bedoelde. Jij quote het verkeerde gedeelte. Is jullie carnavalskostuum niet op tijd bezorgd ofzo?


Ik quotte niet het verkeerde deel in mijn opzicht want ik wijs op het goed beantwoorden van vragen, ze zijn gretig om op de vragen te antwoorden en willen dit ook goed doen , om het goed te doen heb je ook meer als een kwartiertje vrije tijd nodig.

Maar goed , ik ga verder wachten tot de Freqz de vragen beantwoorden. :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar maken jullie je druk over. Hangt jullie leven er van af ofzo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 23:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
:corn: Mensen waar gaat dit over...


+1.
Ik snap dat Hardtraxx op de antwoorden geen grip heeft, ik heb ook niemand de vinger naar Hardtraxx zien wijzen behalve met organiseren of tenminste een punt dat er misschien een deadline aan de antwoorden kan komen te liggen.
2 weken wachten op antwoorden vind ik eigenlijk best lang, het kan best dat de mannen geen tijd hebben maar misschien was het inderdaad wel netter geweest om te zeggen wanneer de antwoorden ongeveer zouden kunnen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 13:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Agh agh agh, het leven is ook zo waar als je zolang moet wachten op de antwoorden -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ik alleen wil weten is heeft Frequencerz, nadat dit idee is opgezet, ooit nog iets van informatie doorgespeeld aan Hardtraxx (bijvoorbeeld wanneer ze het van plan zijn. Misschien zelfs een excuus waarom het zo lang duurt?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Wat ik alleen wil weten is heeft Frequencerz, nadat dit idee is opgezet, ooit nog iets van informatie doorgespeeld aan Hardtraxx (bijvoorbeeld wanneer ze het van plan zijn. Misschien zelfs een excuus waarom het zo lang duurt?)


Waarom, zij hoeven zich toch niet te verantwoorden naar ons ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Frenchkicks schreef:
Wat ik alleen wil weten is heeft Frequencerz, nadat dit idee is opgezet, ooit nog iets van informatie doorgespeeld aan Hardtraxx (bijvoorbeeld wanneer ze het van plan zijn. Misschien zelfs een excuus waarom het zo lang duurt?)


Waarom, zij hoeven zich toch niet te verantwoorden naar ons ?


Geen verantwoording, maar communicatie. Geen overbodige luxe als je zoiets start/met zoiets akkoord gaat of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 21:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Nuracore schreef:
Frenchkicks schreef:
Wat ik alleen wil weten is heeft Frequencerz, nadat dit idee is opgezet, ooit nog iets van informatie doorgespeeld aan Hardtraxx (bijvoorbeeld wanneer ze het van plan zijn. Misschien zelfs een excuus waarom het zo lang duurt?)


Waarom, zij hoeven zich toch niet te verantwoorden naar ons ?


Geen verantwoording, maar communicatie. Geen overbodige luxe als je zoiets start/met zoiets akkoord gaat of wel?


Vooraf is ook afgesproken, en aangegeven, dat ze de vragen zsm gingen beantwoorden. Maar ze kregen het iets drukker dan verwacht.

Ze lieten mij net weten dat ze de vragen erg interessant (en uitgebreid) vinden en dat ze die, zo snel als zij kunnen, gaan beantwoorden. Ze balen er zelf ook van dat ze de tijd er nog niet voor hebben kunnen vinden. Pepijn is nu ook op vakantie. Over ongeveer anderhalve week gaan ze de vragen beantwoorden.

Ik sluit het topic voor nu even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 23:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Inmiddels al 3 weken verder...

Bij deze is de Q&A eenzijdig beëindigt. Sorry Frequencerz, maar mijn geduld, en dat van de leden hier, is wel een beetje op. We gaan niet eindeloos wachten. We doen liever een Q&A met artiesten die hier wel tijd voor vrij willen maken.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates