Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 15:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

Het is tijd voor een nieuwe Q&A hier op Hardtraxx. Hiervoor hebben we een van de succesvolste acts van 2014 te gast. Zowel qua optredens (DefQon.1, Decibel en hun eigen zaal op Thrillogy) als qua producties (zowel Psycho met B-Front als Men of Steel met E-Force in de top 10 van 2014) gaat het deze mannen voor de wind. Nu is de gelegenheid bij uitstek om al jullie vragen aan deze heren te kunnen stellen!

Het initiatief voor deze Q&A komt vanuit de heren zelf, wat aangeeft dat ook zij gretig zijn om jullie vragen goed te beantwoorden.

Hoe gaan we dit aanpakken?

De periode van deze Q&A zal vanwege het drukke schema van de heren ongeveer twee weken duren. De einddatum zal daarom op 25-01-2015 gezet worden. Gedurende deze periode bieden wij jullie de kans om goed in discussie te gaan met deze heren, maar om het topic overzichtelijk te houden, willen we wel enkele regels invoeren:

- Een inleidend verhaal bij je vraag is natuurlijk van harte welkom, maar voor de duidelijkheid willen we jullie vragen om de precieze vraag te beginnen met het woord "Vraag:" te beginnen en deze vraag daarnaast vergedrukt te maken. Bijvoorbeeld:

Citaat:
Vraag: Hoe bereiden jullie een gig voor?


- Als jullie meerdere vragen hebben kan dat natuurlijk, maar stel deze vragen graag allemaal in 1 bericht. Zo houden we het topic overzichtelijk! Dit is wel zo fijn voor iedereen die het wil terug lezen, maar ook voor de heren zelf als ze de vragen gaan beantwoorden.

- Als je een vraag hebt, lees graag de andere vragen ook alvast door om zo te voorkomen dat een vraag dubbel word gesteld.

Wij wensen jullie veel plezier met de Q&A. Niels en Pepijn: bedankt voor jullie medewerking en succes met antwoorden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey Niels & Peppijn,
leuk dat jullie dit willen doen!

Vraag: Hoe voelt het om 2x in de top 10 van 2014 te staan?
Vraag: Wat vinden jullie leuker, indoor of outdoor?
Vraag: Als jullie een anthem zouden mogen maken, maakt niet uit waarvoor, waar zouden jullie voor kiezen?
Vraag: Leukste festival/evenement waar jullie afgelopen jaar hebben mogen optreden?
Vraag: Ik heb echt genoten van bijna elke aflevering van where the freq are we. Er zou toch een aflevering vanuit australie komen toch? zo ja wat is hiermee gebeurd? Komen er nog wel gewoon afleveringen van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag: Hoe ontstaat nou zo'n live act als de B-Freqz? Komt het initiatief vanuit jullie, of juist vanuit B2S om een speciale act op Hardbass te kunnen presenteren?

Vraag: Ik vond Envy een opvallend leuke track (en ook 1 van de weinige cross-genre collabs die daadwerkelijk in een hardcore track eindigt), staan er nog meer collabs met hardcore artiesten op de planning? En wat is het verschil in het productieproces met een hardstyle track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:01 
 
Hardtraxxer

Hoi,

Nu komt mijn eerste vraag
Vraag: Hoe ziet jullie slaapritme er (grofweg) uit?

Nu komt mijn tweede vraag
Vraag: Wat is het meest bizarre dat jullie tijdens een optreden hebben meegemaakt?

Nu komt mijn derde vraag
Vraag: Wat vinden jullie van het feit dat een groot deel van de bezoekers van jullie optredens onder invloed is van drugs?

Nu komt mijn vierde vraag
Vraag: Wat hopen jullie nog te bereiken in de hardstyle (m.u.v. X-Qlusive)?

Nu komt mijn vijfde vraag
Vraag: Van welke muziek houden jullie buiten hardstyle?

Nu komt mijn zesde vraag
Vraag: Mag ik een ticket voor Hard Bass?
Edit: al geweest, flauw hoor. Wel een fijne set.

Nu komt mijn zevende vraag, deze vraag behoeft inleiding. Laatst deed Deetox in de shoutbox ook een soort Q&A. Daarin kwam naar voren dat er een groot verschil is tussen platen die technisch heel goed in elkaar zitten en platen die het 'op het gehoor' goed doen. Zo vond Deetox 'Black Magic' zelfs ietwat beschamend (ik weet niet meer of dat het woord is wat ze gebruikte), omdat deze niet goed in elkaar zou zitten. Zelf vind ik het je reinste onzin, ik vind dat een plaat het gewoon goed op de dansvloer moet doen zodat we lekker met z'n alle uit onze spreekwoordelijke plaat kunnen.
Vraag: Hoe denken jullie hierover? (technisch hoogstandje VS floorfiller)

Fijne zondag hé,

Youri!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel tof dat jullie dit doen en die free release is al helemaal top!


Vraag 1: Hoe kijken jullie (en andere artiesten) tegen Hardtraxx aan? Staat het onder de artiesten bekend als een zeikforum (of niet?) en wordt er onderling wel eens over gepraat?

Vraag 2: Is het bedrag wat een artiest met een optreden verdient erg gestegen nu Hardstyle steeds populairder wordt?

Vraag 3: Wat vinden jullie van de stijging in populariteit van (Raw) Hardstyle? Wat zijn hier de voor- en nadelen van naar jullie mening?

Vraag 4: Wat vinden jullie van de huidige Raw Hardstyle? Naar mijn mening wordt het alsmaar 'simpeler' en wordt er steeds minder aandacht besteed aan een goede sfeer. Steeds meer nummers bestaan vrijwel alleen maar uit een hardcore-achtige kick en een screech, weinig meer.

Vraag 5: Wat was voor jullie de top 10 van platen van 2014? Hoeft niet per sé Hardstyle te zijn.

Vraag 6: Welk feest willen jullie nog ontzettend graag een keer draaien?

Vraag 7: Hebben jullie wel eens een periode gehad waarin je Hardstyle ff helemaal zat was? Zo ja, wat doe je dan op zo'n moment?

Vraag 8: Wat is voor jullie de beste/vetste Hardstyle plaat ooit?

Veel succes en plezier weer dit jaar en ik hoop jullie dit jaar nog een aantal keren te kunnen zien draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk om te zien dat het initiatief hiervoor vanuit de artiesten zelf komt!

Vraag: De laatste tijd heerst van sommige artiesten het beeld dat ze alleen maar positief commentaar kunnen ontvangen, alle andere comments worden afgedaan als 'haat'. Wat is jullie visie hierover? :)

En dan nog een praktische vraag:
Vraag: Gaat er ooit nog iets gebeuren met Kingsman - The End Of The World (Frqncrz Remix)? :$

Andere vragen die me te binnen schoten zijn tijdens het tikken van dit bericht al gesteld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2 Stellingen:

1. Produceren of achter de draaitafels op een groot feest.
2. Een collab met Endymion of met Thyron en waarom.

Vraag:

Produceren jullie altijd samen of ook wel eens los van elkaar. Kan me voorstellen dat er wel eens verschillende ideeën zijn.

Thanks voor het mee doen en succes in 2015!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Top dat jullie dit doen, kan het altijd waarderen als artiesten dit doen.

Vraag: Wat vinden jullie zelf de beste track van jullie zelf? Dus niet omdat het een grote hit is geworden en jullie veel populariteit heeft opgeleverd, maar de track waar jullie zelf het meest trots op zijn.

Vraag: Zijn jullie in om Tijdmachine-achtige setjes te draaien, aangezien dat steeds populairder wordt op feesten?

Vraag: Jullie hebben door de jaren nou zoveel optredens gehad. Wat zou er nog verbeterd kunnen worden in jullie ogen? Kan alles zijn; organisatorisch, het publiek dat energieker moet zijn, de muziek die over een hele avond gedraaid wordt, etc...

Verder ben ik heel benieuwd naar de vraag die Daveytl stelde over hoe Hardtraxx er onder de artiesten voor staat? Ik denk dat het voor beide partijen heel boeiend en goed is als de desbetreffende artiest zich in een discussie mengt. Al een paar keer gebleken dat dat een hoop irritatie en verwarring weghaalt (Q&A met Headhunterz, Tijdmachine topic, etc).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet dat jullie dit doen :)
Vraag 1: Ik kom jullie heel vaak in het publiek/bij de eetgedeelten e.d. op feesten tegen maar ik zie jullie nóóit samen (buiten jullie setjes om dan). Zie ik dit fout of zijn jullie naast het draaien niet veel samen? en zo ja waarom?
Vraag 2: Hoe zijn jullie met E-Force op het idee gekomen om een voornamelijk euforische track the maken?
Vraag 3: Gaan jullie hier nog wat mee doen ooit?
https://www.youtube.com/watch?v=QLBIhO8fmwg (eerste track)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:33 
 
Hardtraxx Addict

Welke Hardstyle track(s) (liefst oud, mag ook nieuw) vinden jullie zwaar ondergewaardeerd :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Super dat jullie dit doen, Niels en Pepijn!

Vraag 1: Wat is voor jullie belangrijker aan een track: Dat jullie het zelf waarderen of dat zoveel mogelijk andere mensen het leuk vinden?

Vraag 2: Met welke artiest zouden jullie graag ooit nog samen willen werken?

Vraag 3: Aan het begin van 2014 las ik in een interview met jullie dat er in 2014 een nieuw Frequencerz-sound zou komen. In hoeverre kunnen we zoiets voor 2015 verwachten?

Vraag 4: Op welke manier bereiden jullie je live-acts voor? (ik vind deze namelijk altijd ontzettend vet, gave mash-ups etc.)

Vraag 5: Zijn er bepaalde tracks van jullie zelf waar jullie minder trots op zijn of waarvan jullie later dachten dat er meer uit te halen viel?

Vraag 6: Op welke manier kiezen jullie tracks uit voor jullie sets; In hoeverre weten jullie vantevoren al wat jullie gaan draaien?

Tot op Hardbass, en nog velen keren daarna!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jow Niels en Pepijn, heel vet dat jullie dit doen :)
Vraag 1: De eerste B-freqz boeking is al bekend maar verwachten jullie om ook dit jaar weer met Bob de studio in te duiken om voor deze act nieuwe tracks te maken? (Of zijn jullie al bezig :P )

Vraag 2: Hoe vaak zien jullie elkaar eigenlijk in een week?

Vraag 3: Staat ons nog iets speciaals te wachten op Hard Bass tijdens jullie live act? (Ik heb hier in ieder geval hoge verwachtingen bij :) )

Vraag 4: Wat vinden jullie het leukste feest/festival om mee te maken als bezoeker?

Vraag 5: Verwachten jullie ooit een album uit te brengen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag: wanneer wordt er informatie naar buiten gebracht over dat nieuwe label?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

Vraag: Wordt die gruwelijke intro van jullie van Bomfunk Freestyler(Frequencerz) keer wat meegedaan bijvoorbeeld een echte track van wordt gemaakt of blijft die intro zo en komt er free release ofso van dan? Heb die track 2x gehoord en vind hem fucking gruwelijk!

Vraag; Niels wat was je Engels cijfer op middelbare school? Als ik liveset freaqshow hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag: Waarom zijn er in de hedendaagse hardstyle geen aliassen meer?
Vraag: Wat was jullie alias voordat jullie Frequencerz werden of hebben jullie eerst nog apart geproduceert voordat jullie Frequencerz werden en zo ja wat was jullie individuele alias?


Verder erg gaaf dat jullie een Q&A willen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks dat jullie hier de tijd voor nemen! :thumbsup:

Vraag1: Hoe steekt jullie productieproces in elkaar? maken jullie alle onderdelen van een track samen of heeft ieder z'n eigen "rol" om het zo maar te zeggen.

Vraag2: Wat vinden jullie ervan dat het publiek toch een bepaalde soort stijl van jullie verwacht? Hebben jullie er niet af en toe zin in om bijvoorbeeld een euforische set/track te draaien/produceren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag: Wat is jullie grootste on-stage 'blunder', en wat is jullie grootste blunder in de studio?
Vraag: Welk nummer (niet (of wel) van jullie zelf geeft jullie het meeste kippenvel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 18:35 
 
Hardtraxxer

Vraag: Komen er meer tracks in het oude stijltje? zoals men of steel bedoel ik daarmee
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag(Niels): Hoe gaat het met Concordia?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vraag 1: Is de productie van een track een afgebakend en volledig zelfstandig project, of maken jullie gebruik van trackelementen dan wel tips/suggesties van bijvoorbeeld medeproducers gedurende de ontwikkeling en finetuning van een track? Indien ja, welke personen zijn voor jullie een vraagbaken?

Vraag 2: in hoeverre hechten jullie bij het maken van een nieuwe track waarde aan de opinie/reactie van 'het publiek' op andere (eerdere) tracks van jullie zelf of van mede producers? Is m.a.w. het grote succes van een track als Seven aanleiding om ook een track in die richting te produceren?

Vraag 3: In hoeverre is er in de dj wereld -bij zowel de keuze voor collabs als bij collegiale omgang tijdens optredens- sprake van groepsvorming? Op jullie gespecificeerd: Trekken jullie tijdens optredens vaak op met dezelfde collega's op, of is het onder alle dj's 'ons kent ons'. Indien jullie vaak met dezelfde collega's optrekken, in hoeverre is/was dat label gebonden en in welke mate is/was dat label overschrijdend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo Niels en Pepijn. Ik heb een aantal vragen voor jullie :) :

Vraag 1: Zijn jullie van plan om op korte termijn een collab te doen met Delete? Of lijkt dat jullie wat?

Vraag 2: Hoelang zijn jullie met E-Force bezig geweest met het produceren van de track 'Men of Steel'?

Vraag 3: Als jullie magische creaties konden zijn in plaats van mensen. Wat zouden jullie dan willen zijn?

Vraag 4: Met welke openingszin kan ik het beste een vrouw aanspreken?

Vraag 5: Wat zijn jullie favoriete artiesten buiten het hardstyle genre?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allereerst bedankt voor de gratis tracks! Ik had van sommigen gedacht dat ze voorgoed vergeten zouden worden.
Jullie zijn in vrij korte tijd een van de grotere namen binnen de hardstyle scene geworden. Ik weet nog goed dat jullie helemaal blij waren dat jullie als nieuw talent op de B-front area op Thrilogy mochten draaien in een TMS interview. Ook kan ik me jullie enthousiasme nog goed herinneren bij de kleinere festivals in 2011 waar ik heen was gegaan.
Vraag: Hoe kijken jullie nu tegen het maken van muziek aan ten opzichte van 3/4 jaar terug toen jullie begonnen door te breken?
Vraag: Welke dingen zijn er beter in jullie ogen in de hardstyle scene van nu t.o.v. 2010/11 en wat is er minder goed?
Vraag: wat zijn de drie beste artiesten albums in de hardstyle scene volgens jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top dat jullie dit doen :thumbsup:

Vraag: Vaak op feesten zie ik jullie gewoon tussen het publiek, zijn er nog meer feesten van een andere genre waar jullie graag heen gaan?

Vraag: Waar halen jullie de meeste inspiratie vandaan?

Vraag: Wat vinden jullie van hardtraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk dat jullie zelf met het voorstel komen om de q&a te doen.

Vraag: Hebben jullie plannen net zoals Frontliner elke week een track te releasen (The summer of Frontliner) of denken jullie dat dit niet ten goede gaat aan de tracks die jullie releasen?

Vraag: Zijn jullie al bezig of hebben jullie al ideeën voor remixen/mash-ups voor KnockOut! of besteden jullie daar niet zoveel tijd aan?

Vraag: Zullen jullie ooit solo gaan produceren?

Vraag: Zijn er plannen om een podcast te maken?

edit1
Vraag: Wat vinden jullie van de situatie laatst met B-Front en Thyron?

edit2:
Vraag: Wat heeft een agency voor voordeel? Je moet er volgens mij bij eentje aangesloten zitten wil je beetje professioneel doorbreken alleen neemt een agency niet enorm veel geld in beslag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Vraag: Wat is in jullie ogen de beste hardstyle track ooit gemaakt?

En nu een vrij brutale vraag, waarop ik waarschijnlijk geen antwoord krijg, maar het houdt me toch altijd wel bezig en niet geschoten is altijd mis :P:
Vraag: Hoeveel verdienen jullie? Stel, als voorbeeld: ik betaal als organisatie €2.000 om jullie te boeken, hoeveel % van dit bedrag is dan voor jullie?

Vraag: Wat deden jullie voor werk/opleiding voordat jullie full-time dj/producer werden, en hoe lang hebben jullie die 2 carrières naast elkaar gehouden?
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates