Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2016 18:36 
 

The Venator schreef:
Koen schreef:
(Als ik in het mod-lijstje kijk, zijn er toch snel al 7-8 inactieve mods die niet bijdragen aan hun taak )
Freddyadu8; member/freddyadu8/posts/
G1LL; member/G1LL/posts/
Mr Lellebel; member/Mr%20Lellebel/posts/


Freddyadu8 is al sinds 2011/2012 niet meer actief als mod. G1LL heeft gezegd dat hij niet meer als politieagentje gaat spelen op dit forum en Mr Lellebel is nooit een echte mod geweest, hij deed altijd de reviews/interviews.


hier wil ik even wat over zeggen.
Als de mods niet meer actief zijn als of er geen zin meer in hebben moet je ze gewoon hun modstatus wegnemen, ht gaat er niet dood van want ze doen al niks als mod meer.
en de reviews/inteviews is ook al tijden dood.
dus haal dan gewoon die status weg en/of vervang ze dan door andere mensen (een keer iets nieuws, eng ik weet het >.< )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2016 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Dit alles in mijn achterhoofd zal ik toch wel gek zijn zoveel van mij eigen tijd in het forum te steken mits daar iets tegenover staat?

Dus ja voor de dingen die ik wil gaan doen moet wel iets tegenover staan anders is het voor mij 0,0 aantrekkelijk om te doen.

En ik denk dat het hier al 'fout' gaat. Als het zonder 'bonus' 0,0 aantrekkelijk is, dan is de motivatie niet de juiste. Je moet het in de eerste plaats zelf willen en leuk vinden. Als je niet bereid bent om er een X aantal uren in te steken zonder tegenprestatie dan is dat jouw goed recht, maar dan doe je het dus niet omdat je het zelf wil of er veel zin in hebt. Ik ben hier zelf ook heel lang 'gewoon' lid geweest, en als Kees of Jor-D morgen mijn extra rechten weer weghaalt, so be it, dat zal mij niet stoppen met whatever ik mee bezig ben.

SVB schreef:
Vandaar dat ik het nu op de omgekeerde manier wil bewandelen.

Zie het als wanneer er een plekje vrijkomt op je werk en je promotie kunt maken. Je stapt naar de directie en zegt 'Ik werk nu misschien maar 20 van de 40 uur echt hard, maar als ik die promotie krijg zal ik 60 uur per week keihard werken'. Dan zal de directie je vriendelijk bedanken voor je interesse en aangeven dat je dan eerst in je huidige positie maar eens moet bewijzen dat je in staat en bereid bent om die 60 uur te halen, en dat als je dat succesvol doet, je weer in aanmerking komt voor een hogere positie (inclusief de bijbehorende verantwoordelijkheden). En als de directie in jouw ogen toch al bepaald heeft dat je niet serieus in aanmerking komt voor die promotie, heeft het ook weinig zin om ze een omgekeerde gang van zaken voor te stellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2016 21:05 
 

Dat eerste stukje klopt niet. In de eerste plaats zou ik die dingen voor ht willen doen omdat ik ht als website echt een super leuke plek vind! Als hardstyle liefhebber is dat forum echt ideaal. Ik zou het zelf leuk vinden om iets meer met muziek te gaan doen en dingen regelen voor ht hoort daar imo ook bij omdat ht muzikaal gericht is.

Echter heb ik het op het forum helemaal niet naar mijn zin door die dingen die ik ook al eerder genoemd heb. Het forum opknappen doe ik dus ook niet voor de leden maar puur omdat ik het zelf leuk zou vinden. Dit maakt ook een beetje mijn eigen 2 strijd of ik nu wel of niet dingen voor het forum wil doen. Het is denk ik vrij menselijk om te denken 'ik ga niet de boel opknappen waar ook alle leden van mee profiteren die nooit iets anders doen dan mij afzeiken'.
Als mijn positie binnen het forum normaal was geweest zoals bijvoorbeeld die van jou en dat van een gemiddeld lid dan had ik zelf ook geen reden gezien om het niet te doen. Op het ogenblik zie ik evenveel plus als min punten om het wel te doen. Dat extra 'bonusje' zoals jij het noemt haha trekt mij dan over de streep.

Hoop dat je een klein beetje snapt wat ik bedoel want dit heeft ook voor een groot deel er gevoel te maken en dat is niet altijd even makkelijk te omschrijven of uit te drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 14:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
The Venator schreef:
Koen schreef:
(Als ik in het mod-lijstje kijk, zijn er toch snel al 7-8 inactieve mods die niet bijdragen aan hun taak )
Freddyadu8; member/freddyadu8/posts/
G1LL; member/G1LL/posts/
Mr Lellebel; member/Mr%20Lellebel/posts/


Freddyadu8 is al sinds 2011/2012 niet meer actief als mod. G1LL heeft gezegd dat hij niet meer als politieagentje gaat spelen op dit forum en Mr Lellebel is nooit een echte mod geweest, hij deed altijd de reviews/interviews.

of vervang ze dan door andere mensen (een keer iets nieuws, eng ik weet het >.< )

Wij hebben weken lang leden gevolgd op het forum, om te kijken of zij geschikt waren voor Moderator. Er zijn simpelweg 1. geen tot weinig mensen die er zin in hebben en 2. gewoon niet geschikt zijn (teveel trollen, teveel zeiken, etc).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 14:58 
 

The Venator schreef:
jeffrey2107 schreef:
The Venator schreef:
Freddyadu8 is al sinds 2011/2012 niet meer actief als mod. G1LL heeft gezegd dat hij niet meer als politieagentje gaat spelen op dit forum en Mr Lellebel is nooit een echte mod geweest, hij deed altijd de reviews/interviews.

of vervang ze dan door andere mensen (een keer iets nieuws, eng ik weet het >.< )

Wij hebben weken lang leden gevolgd op het forum, om te kijken of zij geschikt waren voor Moderator. Er zijn simpelweg 1. geen tot weinig mensen die er zin in hebben en 2. gewoon niet geschikt zijn (teveel trollen, teveel zeiken, etc).

dat heeft hier nisk mee te maken, als ze niet meer mod willen zijn haal je hun rechten weg, of er nu nieuwe zijn of niet
ze doen al niks, dus als je hun rechten weghaald veranderd er voor ht zelf niks, aleen voor hun veranderd het
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met Jeffrey eigenlijk wel.
Overigens dat te veel zeiken en trollen vind ik eerlijk gezegd ook niet bepaald een geldige reden. Je kunt mensen natuurlijk ook een kans geven dat ze zich dan ineens veel netter en serieuzer gaan gedragen. Ik heb zelf op genoeg fora rondgelopen waar ik jaren zat, waar trollende of zeikende mensen hun rol prima konden invullen. Zij moeten het alleen willen en je moet ze de kans durven geven zich van een andere kant te laten zien, maar ik denk dat jullie hier te conservatief voor zijn. Bekijk dat laatste zinnetje trouwens niet als een aanval op het huidige team.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffrey dat was mijn punt ook, het heeft geen nut dat ze hun mod-status/rechten nog hebben als ze toch niets meer doen.

Unknown schreef:
Overigens dat te veel zeiken en trollen vind ik eerlijk gezegd ook niet bepaald een geldige reden. Je kunt mensen natuurlijk ook een kans geven dat ze zich dan ineens veel netter en serieuzer gaan gedragen.Zij moeten het alleen willen en je moet ze de kans durven geven zich van een andere kant te laten zien, maar ik denk dat jullie hier te conservatief voor zijn. Bekijk dat laatste zinnetje trouwens niet als een aanval op het huidige team.


Vooral dat, maar dat is mijn mening, word er bij voorbaat al gekozen om mensen de kans niet te gunnen aangezien jullie denken dat er niet goeds van terecht komt zoals de quote hieronder van Kees.

The Venator schreef:
Wij hebben weken lang leden gevolgd op het forum, om te kijken of zij geschikt waren voor Moderator. Er zijn simpelweg 1. geen tot weinig mensen die er zin in hebben en 2. gewoon niet geschikt zijn (teveel trollen, teveel zeiken, etc).


Ik denk dat je niet alleen mensen moet volgen om te kijken hoe ze op het forum zijn. Je zou denk ik eerder de wel geschikte of denkbare personen een kans moeten geven, een soort "trial-run" om dan zichzelf echt te bewijzen, kunnen ze dit niet dan worden ze geen mod.

Vind punt 1 misschien wel te simpel bedacht, aangezien veel mensen er niet mee bezig zijn om een mod te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog even op dat conservatieve terug te komen, dit gebeurt op meer fora waar ik zit/heb gezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 17:14 
 

Koen schreef:
Jeffrey dat was mijn punt ook, het heeft geen nut dat ze hun mod-status/rechten nog hebben als ze toch niets meer doen.

klopt snap ik, alleen denk ik dat de mods het niet begrijpen en wilde ik het eens anders uitleggen( of het proberen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Dit kan je flauw, kinderachtig vinden (wat ik eigenlijk zelf ook nog wel kan begrijpen) maar dat ik niet nu al begin met die extra inzet maar dat heb je te danken aan een bijvoorbeeld Pim*postcode* en unknown die andermans ideeën wel afzeiken

Stop hier nou eens mee. Wat mij betreft was mijn inbreng afgelopen na mijn laatste reactie op Patrickjeb, maar schijnbaar sta je er op om mij tot 2x toe daarna nog in deze discussie te betrekken zonder dat daar eigenlijk aanleiding toe is. Daarnaast is 0412 natuurlijk geen postcode maar een netnummer, weet je dat ook weer.

Maar wat is jouw ''idee'' dan precies wat ik heb afgezeken? Volgens mij is het enige wat je hebt voorgesteld om (nogmaals, want ik blijf mezelf herhalen in deze discussie) meer inspraak te krijgen, bij overleg rondom Hardtraxx betrokken te worden en dat je mening gehoord wordt door het beheer. Schijnbaar krijg je pas motivatie om daadwerkelijk iets voor Hardtraxx te gaan betekenen als aan die vorige voorwaarden is voldaan. Niet ieder ''idee'' is nu eenmaal even goed, dus dan krijg je wel eens kritiek te verduren (welkom in de grotemensenwereld). Al is er in dit geval überhaupt niet eens sprake van een idee, enkel van een willekeurig verzoek van inspraak.
Het heeft er trouwens totaal niks mee te maken met dat jij dit hebt voorgesteld, want als lid A of lid B dit had voorgesteld met dezelfde voorwaarden als jij eraan hebt verbonden, had ik precies hetzelfde gereageerd. Het slaat namelijk compleet nergens op.

SVB schreef:
maar zelf met niks aankomen zetten.

Hier wil ik ook nog wel even op reageren.
-Track of the Year Hardcore 2015
-Hardcore releases

Wat je allemaal wel niet kan zonder extra rechten / inspraak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 19:02 
 

Dat ik jou nog aanhaalde heeft te maken met Boukes vraag. Als jij onderdeel bent in iets van mijn 'gevoel' kan ik je naam maar moeilijk mijden.

Verder ben ik ook wel klaar met deze goed verlopende discussie. Bedankt dat iedereen hier wel zo met tijd en aandacht op in gegaan is :thumbsup:. We zien wel wat de toekomst gaat brengen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 09:07 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Koen schreef:
The Venator schreef:
Wij hebben weken lang leden gevolgd op het forum, om te kijken of zij geschikt waren voor Moderator. Er zijn simpelweg 1. geen tot weinig mensen die er zin in hebben en 2. gewoon niet geschikt zijn (teveel trollen, teveel zeiken, etc).


Ik denk dat je niet alleen mensen moet volgen om te kijken hoe ze op het forum zijn. Je zou denk ik eerder de wel geschikte of denkbare personen een kans moeten geven, een soort "trial-run" om dan zichzelf echt te bewijzen, kunnen ze dit niet dan worden ze geen mod.

Vind punt 1 misschien wel te simpel bedacht, aangezien veel mensen er niet mee bezig zijn om een mod te worden.

We hebben 4 leden een pb gestuurd, maar zij wilden simpelweg niet meewerken als moderator, die keuze respecteren we natuurlijk, maar het is wel zonde. Daarna hebben we besloten dat het voorlopig wel goed ging. We hebben nog geen nieuwe leden op het oog.

pim0412 schreef:
Wat je allemaal wel niet kan zonder extra rechten / inspraak.


Helemaal goed dit! Dit is precies wat Bouke ook bedoelde in zijn verhaal.

Bij een status als Moderator komt veel meer kijken dan alleen 'een beetje opruimen, topics openen/sluiten en ideeën aanhoren/inbrengen. Je hebt een vrij grote verantwoordelijkheid, omdat jij het aanspreekpunt bent als er iets fout/anders gaat. Wij hebben als team dus verschillende mensen aangesproken die ons geschikt leken. We doen binnenkort wel weer een ronde, en kijken nu iets minder kritisch om leden die wel willen toch een kans te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het hoeven toch ook niet per se global moderators te zijn? Kan toch ook met submoderators werken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 10:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Het hoeven toch ook niet per se global moderators te zijn? Kan toch ook met submoderators werken?


Ik weet niet of ik de rechten heb (of dat het kan) om een lid rechten voor een bepaalde sectie/forum te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nja het kan een best grote uitkomst bieden, aangezien een global moderator toch veel meer in de gaten (als je er zo over wilt spreken :/) moet houden, zou dat hen wat in hun "werk" kunnen verlichten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kun je dan niet gewoon mod rechten geven en dan onderling overleggen dat ze echt tot 1 sectie blijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 11:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Kun je dan niet gewoon mod rechten geven en dan onderling overleggen dat ze echt tot 1 sectie blijven?


Net met Jordy gesproken en het is mogelijk om rechten te geven voor bepaalde fora, dit lijkt mij dus de beste manier, mods kunnen wellicht later globaal gaan modereren als het goed loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel handig om als er keuzes gemaakt zijn dit ook duidelijk te communiceren. Ipv mensen gewoon benoemen zonder enige verdere informatie met de eventuele motivatie waarom jullie voor die mensen gekozen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 17:49 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Wel handig om als er keuzes gemaakt zijn dit ook duidelijk te communiceren. Ipv mensen gewoon benoemen zonder enige verdere informatie met de eventuele motivatie waarom jullie voor die mensen gekozen hebben.


We zijn nog lang niet tot het punt dat er daadwerkelijk nieuwe mods bijkomen, zodara dit zover is hoor je dat via een aankondiging topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Het hoeven toch ook niet per se global moderators te zijn? Kan toch ook met submoderators werken?

Zoals gezegd heb ik hier geen ervaring mee, maar wat is/zijn de voordelen hiervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Unknown schreef:
Het hoeven toch ook niet per se global moderators te zijn? Kan toch ook met submoderators werken?

Zoals gezegd heb ik hier geen ervaring mee, maar wat is/zijn de voordelen hiervan?


Nja voordelen van sub moderators is dat het bijvoorbeeld de global moderators het werk verlichten kan. Ook is het voordeel imo dat je als sub moderator niet per se van alles op de hoogte hoeft te zijn. Imo hoort een global moderator van alles wat redelijk wat kennis te hebben, terwijl een sub moderator bv heel veel weet wat er in dit geval in de harddance scene afspeelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt het een beetje zien zoals wat Magnetron doet met releases. Hij houd alles van releases bij en verplaatst waar nodig etc.
Dit zou je ook kunnen doen bijv. in livesets, een submod die daar alles netjes houd. Mensen maken een topic zorgen voor een tracklist of beginnen hieraan, submod houd deze schoon, zorgt dat de tracklist in de op komt met een werkende link zodat de op up-to-date blijft etc. etc.

Zo kan je dit ook in het feest subforum doen, aanvullingen in de op als iemand dit zelf niet bijhoud (wat best vaak gebeurd). Maar ook bepaalde dingen doorverwijst, zoals een gearbox discussie naar het gearbox topic. Of doorverwijzen naar het feest/stage opbouw topic als er fotos komen etc. etc.

En dat je dan globable moderators hebt die warns/bans uitdelen, waar nodig inspringen bij hevige discussies etc. (ik weet niet of het duidelijk is waar ik op doel, maar dat is mijn gedachte gang hierover)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 10:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

We denken er nog even over. Aangezien we maar met 4 actieve mensen zijn nu willen we kijken of we wel nieuwe global moderators kunnen vragen, maar die dan wel op een bepaald subforum zetten.
Ook ben ik van mening dat zelfs een submod moet weten wat er speelt achter de schermen en op HT. Ze worden er dan volledig bij betrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ Koen duidelijk en goed punt, maar ik zie dan persoonlijk liever een constructie waarbij de meldknop meer gebruikt wordt voor zulke dingen. Dan heb je waarschijnlijk wel extra (globale) mods nodig om alles te verwerken. En dan kun je eventueel onderling nog een bepaalde focus afspreken (zoals Magnetron bij releases).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
@ Koen duidelijk en goed punt, maar ik zie dan persoonlijk liever een constructie waarbij de meldknop meer gebruikt wordt voor zulke dingen. Dan heb je waarschijnlijk wel extra (globale) mods nodig om alles te verwerken. En dan kun je eventueel onderling nog een bepaalde focus afspreken (zoals Magnetron bij releases).


Ik ben er sowieso mee eens dat mensen eerder dingen moeten melden dan dat een mod het maar moet fixen. Maar volgens mij zit daar weer het stukje in dat veel mensen de report knop niet gebruiken?

(Ik denk persoonlijk ook dat wanneer je submods hebt, je hetzelfde moet werken als met Mangetron nu, wel alles in een specifiek subforum regelt, maar natuurlijk ook als globale mod alles weet en eventueel kan regelen)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates