Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 09:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ga je nou in 1 van de weinige topics die nog de moeite waard zijn ook al beginnen? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 11:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Ga je nou in 1 van de weinige topics die nog de moeite waard zijn ook al beginnen? :whistle:

Hardtraxx anno 2016
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Ga je nou in 1 van de weinige topics die nog de moeite waard zijn ook al beginnen? :whistle:


Hoezo beginnen? Was gewoon blij dat er een teken van leven was. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Bouke schreef:
Ga je nou in 1 van de weinige topics die nog de moeite waard zijn ook al beginnen? :whistle:


Hoezo beginnen? Was gewoon blij dat er een teken van leven was. :(


Haha held
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is er een reden waarom facebook video's niet embedded kunnen worden met bbCode?
Waarom willen jullie niet responsive maken? Er zijn vast wat gebruikers die front-end wat aanpassingen willen doen om te helpen (ikzelf bijvoorbeeld).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 01:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Is er een reden waarom facebook video's niet embedded kunnen worden met bbCode?
Waarom willen jullie niet responsive maken? Er zijn vast wat gebruikers die front-end wat aanpassingen willen doen om te helpen (ikzelf bijvoorbeeld).


Thanks voor je suggestie en aanbod! Hoe goed zijn je frontend skills?

En om je vraag te beantwoorden: er is geen reden voor. Deze Facebook embed mogelijkheid is mij ontgaan als eventuele wens hier op het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
tjakevladze schreef:
Is er een reden waarom facebook video's niet embedded kunnen worden met bbCode?
Waarom willen jullie niet responsive maken? Er zijn vast wat gebruikers die front-end wat aanpassingen willen doen om te helpen (ikzelf bijvoorbeeld).


Thanks voor je suggestie en aanbod! Hoe goed zijn je frontend skills?

En om je vraag te beantwoorden: er is geen reden voor. Deze Facebook embed mogelijkheid is mij ontgaan als eventuele wens hier op het forum.


Het is vrij makkelijk om een custom bbCode aan te maken in phpBB. Je zou dit ook met instagram kunnen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan ik makkelijk reageren ergens op een topic zodat ik die snel weer terug kan vinden?
Hoe kan ik in 1 keer naar berichten die ik nog niet gelezen heb in een topic? Nu moet ik het telkens opzoeken aan de hand van datum en tijd. Nogal irritant en vergeet soms de helft. Zijn hier al opties voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 15:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Hoe kan ik makkelijk reageren ergens op een topic zodat ik die snel weer terug kan vinden?
Hoe kan ik in 1 keer naar berichten die ik nog niet gelezen heb in een topic? Nu moet ik het telkens opzoeken aan de hand van datum en tijd. Nogal irritant en vergeet soms de helft. Zijn hier al opties voor?

Afbeelding
Door op dat kleine blaadje te drukken, dan ga je naar de berichten die sinds je laatste bezoek aan dat topic zijn geplaatst ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Hoe kan ik makkelijk reageren ergens op een topic zodat ik die snel weer terug kan vinden?
Hoe kan ik in 1 keer naar berichten die ik nog niet gelezen heb in een topic? Nu moet ik het telkens opzoeken aan de hand van datum en tijd. Nogal irritant en vergeet soms de helft. Zijn hier al opties voor?

Afbeelding
Door op dat kleine blaadje te drukken, dan ga je naar de berichten die sinds je laatste bezoek aan dat topic zijn geplaatst ;)


Top, dankjewel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik gebruik zelf deze link newposts.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
ik gebruik zelf deze link newposts.html


Ook handig. Dankjewel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom wordt er op Hardtraxx een evenement pagina gesloten omdat er te weinig over bekend is, terwijl er op Facebook wel al een officiële event page is?

Bovendien zijn de locatie, datum, en tijdstippen al bekend dus er kan toch al over gepraat worden?

Heb het over Loudfest.

@Magnetron (En waarom hebben we geen fijne tag functie :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Waarom wordt er op Hardtraxx een evenement pagina gesloten omdat er te weinig over bekend is, terwijl er op Facebook wel al een officiële event page is?

Bovendien zijn de locatie, datum, en tijdstippen al bekend dus er kan toch al over gepraat worden?

Heb het over Loudfest.

@Magnetron (En waarom hebben we geen fijne tag functie :P )

Meestal zakken die topa's vrij snel weg naar pagina 2 en vergeten mensen dat er al een topic voor was. Zodra dan de line-up bekend word dan maakt iemand weer een onnodig nieuw dubnel topic aan.

Zoiets was de reden vgm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 15:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Waarom wordt er op Hardtraxx een evenement pagina gesloten omdat er te weinig over bekend is, terwijl er op Facebook wel al een officiële event page is?

Bovendien zijn de locatie, datum, en tijdstippen al bekend dus er kan toch al over gepraat worden?

Heb het over Loudfest.

@Magnetron (En waarom hebben we geen fijne tag functie :P )


Omdat je dan topics kan blijven maken. Veel grote festivals maken de dag na het festival al de datum van volgend jaar bekend. maar heb je natuurlijk helemaal niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 15:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Maak pas een topic aan voor een nieuw feest wanneer er daadwerkelijk iets bekend is, niet al een jaar vantevoren wanneer er alleen een datum bekend is, of zelfs dat niet eens.

Valt immers nog niks te discussiëren nu. Het is bekend waar het feest is en wanneer, that's it ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Afbeelding
Door op dat kleine blaadje te drukken, dan ga je naar de berichten die sinds je laatste bezoek aan dat topic zijn geplaatst ;)


Mijn leven is vanaf het moment dat ik dit bericht las een stuk eenvoudiger geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo een knop zit hier dus wel op het forum. :x Ik dank u zeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wisten jullie dat oprecht niet? :huh: Dacht dat die knop algemeen bekend was haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Wisten jullie dat oprecht niet? :huh: Dacht dat die knop algemeen bekend was haha


Ik wist het ook niet en dacht dat ik de enige was die dit niet wist maar blijkbaar is dit dus niet zo. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
SVB schreef:
- Mods hoeven en eigen moeten imo niet met andere leden gaan bepraten wie er allemaal meld

Is niet zo netjes nee :yes:

Afbeelding

Blijft moeilijk om meldingen gewoon binnen jullie mod team te houden hé.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 17:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Bouke schreef:
SVB schreef:
- Mods hoeven en eigen moeten imo niet met andere leden gaan bepraten wie er allemaal meld

Is niet zo netjes nee :yes:

Blijft moeilijk om meldingen gewoon binnen jullie mod team te houden hé.


Zal niet meer voorkomen vanaf nu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 17:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Misschien wanneer het iets serieus is, maar zoals al is uitgelegd, is dit niet echt een issue.

Citaat:
Terwijl het een openbare profielfoto van partyflock is


Eveneens staan er ook meerdere foto's van hem op dit forum van eerder.

Wanneer je zo losgaat op social media's dan lijkt het me niet dat je zoveel waarde daaraan hecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 21:03 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Misschien wanneer het iets serieus is, maar zoals al is uitgelegd, is dit niet echt een issue.

Citaat:
Terwijl het een openbare profielfoto van partyflock is


Eveneens staan er ook meerdere foto's van hem op dit forum van eerder.

Wanneer je zo losgaat op social media's dan lijkt het me niet dat je zoveel waarde daaraan hecht.

Dan nog is het (naar mijn mening) echt alles behalve netjes als je zomaar in het openbaar gaat vertellen wie iets gemeld heeft, doe dit dan gewoon via privé contact zodat hij niet publiekelijk belachelijk hoeft te worden gemaakt, dat is echt alles behalve professioneel. En aangezien het al eerder bij hem is geflikt dan heeft Sander imo volkomen gelijk om dit opnieuw aan te kaarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 21:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Man man man. Waar gaat dit over.

Andere kant van het verhaal is dat wij de laatste tijd bergen "onzin reports" krijgen. Dus meldingen op berichten waar we niks mee kunnen. Ook wij hebben wel wat beters te doen dan politie agentje spelen.

Dat het daarna een beetje escaleerde was natuurlijk niemand z'n bedoeling, maar gewoon ongelukkig.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates