Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 13:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Artiest: Negative A & Counterfeit

Track(s): Self-Acclaimed Criminals

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hele dikke plaat weer :woot: , deze 2 heren hebben me vrijwel nog nooit teleurgesteld en dat doen ze met deze plaat ook niet, erg vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 13:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niveautje Present Danger dit :cool: Niet zo aggressief of hard misschien, maar wel ontzettend lekker en wat meer richting de mainstream-kant op. Dope nummertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 17:14 
 

hele dikke track! :D meer richting de mainstream alleen nog niet helemaal mainstream,, Negative A doet het 'm weer hoor :woot:
Counterfeit ken ik niet goed dus weet niet wat zijn Synth is dus weet ook niet welke inbreng hij heeft gehad..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
hele dikke track! :D meer richting de mainstream alleen nog niet helemaal mainstream,, Negative A doet het 'm weer hoor :woot:
Counterfeit ken ik niet goed dus weet niet wat zijn Synth is dus weet ook niet welke inbreng hij heeft gehad..


Negative A & Counterfeit hebben meer platen samen dan individueel gemaakt volgens mij (figuurlijk), die twee voelen elkaar wel goed aan, zoals ook deze plaat bewijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 19:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Counterfeit heeft wel n zootje soloplaten liggen, stuk of 5 tot 10 ofzo.
Negative A heeft zelf wel veel meer soloplaten omdat ie als sinds 1995 al bezig is onder Z-Vago en Dj XD. en ook onder Vacorps en Catkiller en The D.O.C. released.

Brilliante plaat, had ook niks anders verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 19:35 
 

Negative A altijd goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 11:30 
 
Hardtraxxer

Lekker beuk plaatje weer :)
maar zeker niet zo goed als Present danger :worship:
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks