Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Neophyte & Tha Playah

Track(s): Trasher

Sample/video:



- To be released on the forthcoming Neophyte album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:47 
 
Hardtraxx Addict

Ook al een neophyte album! Chillend.. Nummer is wel een lekker rag plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:53 
 

sanderovic schreef:
Ook al een neophyte album! Chillend.. Nummer is wel een lekker rag plaatje :D

net zo My Misery track :worship:
BeukGeweld :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

niks voor mij dit :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tjezus mn subwoofer staat te blazen zeg, wel een knal nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 21:26 
 
Hardtraxxer

DarkSymphony schreef:
sanderovic schreef:
Ook al een neophyte album! Chillend.. Nummer is wel een lekker rag plaatje :D

net zo My Misery track :worship:
BeukGeweld :bomb:

Allemachtig vet, het beste wat er is :D :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 22:09 
 
Hardtraxxer

nie het beste dak al en gehoord ma beukt zot!!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 02:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lijkt wel erg veel op My Misery. Gruwelijk diepe kick, schreeuwende vocals, hoop BPM... zal wel de nieuwe knalafsluiter worden voor de mannen van Neophyte Records, kunnen ze daar ook weer een jaar op teren.

Ik kan me overigens niet voorstellen dat Neophyte hier veel aan heeft gedaan. Track is bijna in alles van Tha Playah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 11:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JAA kijk dit hoort neophyte te maken. lekker en aggresief (L)
dankuwel.. en lekker album tijdje voor hardcore. Mad Dog en Neophyte :thumbsup:

En dit nummer heeft eerder 3/4 neophyte op zich staan, Hoog BPM, rock samples, aggresieve vocals, alleen dat synth/screech dingetje in de climax was iets wat ik herkende van tha playah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 12:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm ja beluisterde hem gisteren via de speakers van mn laptop maar nu ik hem op met goed geluid kan beluisteren moet ik wel zeggen dat je gelijk hebt.

De gelijkenis met My Misery blijft groot maar zitten idd wel een paar duidelijke Neophyte elementen in. Heerlijk hoe die kicks zich afwisselen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 13:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

My Misery is orgineel ook een neophyte stijltje. Neophyte is toch de koning van de aggresieve mainstream nummers. Al sinds zn oude nummertjes van de jaren 90 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette plaat dit :woot:
Deze moet ik gewoon een keertje live horen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 17:50 
 

D-Nemacyst schreef:
My Misery is orgineel ook een neophyte stijltje. Neophyte is toch de koning van de aggresieve mainstream nummers. Al sinds zn oude nummertjes van de jaren 90 :loving:

nee viind niet dat My Misery een Neophyte stijltje heeft.. tuurlijk zitten wel neophyte elementen in (bijv: Vocals) maar toch blijft My Mysery een Playah plaatje :thumbsup:
en Hellsystem is ook Koning is agressive mainstream platen.. Vor, Undercover, mad Pimp :worship:
OT: dit blijft echt een zieke plaat alleen kan niet een hele dag door luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 17:51 
 

Rickie schreef:
niks voor mij dit :sick:

niet? :huh:
dacht dat je helemaal in toe de Hardcore was..
maarja ieder zijn smaak toch! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 21:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hellsystem agressief? :x Nog ff. Zelfs Cazzi Amari vind ik niet erg agressief en dat is echt zijn hardste plaat.
De rest is leuke mainstream maar meer ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jha knalt er heerlijk op los :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hellsystem agressief? :x Nog ff. Zelfs Cazzi Amari vind ik niet erg agressief en dat is echt zijn hardste plaat.
De rest is leuke mainstream maar meer ook niet.

die platen die Darksymphony noemt met name Vor is wel agressief als je het mij vraagt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 15:58 
 

dawasiknie schreef:
Hellsystem agressief? :x Nog ff. Zelfs Cazzi Amari vind ik niet erg agressief en dat is echt zijn hardste plaat.
De rest is leuke mainstream maar meer ook niet.

Hellsystem is idd wel agressieve hardcore ;)
als je Vor & Undercover niet agressief vind dan moet je beter gaan luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 18:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Undercover zit niet erg veel power in op de vocals na. Leuk nummer dat wel.
Vor kan ik nog wel een beetje in komen, maar mist een harde kick onder de zaag-bassline. Als je het vergelijkt met bijv. Meccano Twins-producties, of een nummer als Vengeance zijn Hellsystem-nummers te lief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 16:54 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Undercover zit niet erg veel power in op de vocals na. Leuk nummer dat wel.
Vor kan ik nog wel een beetje in komen, maar mist een harde kick onder de zaag-bassline. Als je het vergelijkt met bijv. Meccano Twins-producties, of een nummer als Vengeance zijn Hellsystem-nummers te lief.

Dit dus, hellsystem is niet echt harde hardcore. maar alsnog wel allemachtig vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:08 
 

Blazed schreef:
dawasiknie schreef:
Undercover zit niet erg veel power in op de vocals na. Leuk nummer dat wel.
Vor kan ik nog wel een beetje in komen, maar mist een harde kick onder de zaag-bassline. Als je het vergelijkt met bijv. Meccano Twins-producties, of een nummer als Vengeance zijn Hellsystem-nummers te lief.

Dit dus, hellsystem is niet echt harde hardcore. maar alsnog wel allemachtig vet.

mij hoor je ook niet zeggen dat het Harde hardcore is maar imo heeft Hellsystem wel een agressieve synth aan zijn tracks ;)
maar zo zie ik het.. maar weer on topic: deze track blijft gruwelijk :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hellsystem heeft geen agressieve hardcore, wel wat drive door gebruik van breakbeats maar ik vind hellsystem niet aggresief ofzo, cazzi armari is te leeg om echt agressief te wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:22 
 

D-Nemacyst schreef:
Hellsystem heeft geen agressieve hardcore, wel wat drive door gebruik van breakbeats maar ik vind hellsystem niet aggresief ofzo, cazzi armari is te leeg om echt agressief te wezen.

ga VOR dan maar eens goed luisteren.. als je boos bent en dat numemr op zet dan weet ik zeker dat je door het lint gaat

EDIT: meestal als ik boos ben dn luister ik Drum&Bass en dan word je helemaal agressief :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 16:04 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind deze plaat toch een "net niet" gevalletje. Ze kunnen veel origineler zijn.
Het rock/ metal (hoe je het wilt noemen) sfeertje in het nummer vind ik wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 13:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
D-Nemacyst schreef:
Hellsystem heeft geen agressieve hardcore, wel wat drive door gebruik van breakbeats maar ik vind hellsystem niet aggresief ofzo, cazzi armari is te leeg om echt agressief te wezen.

ga VOR dan maar eens goed luisteren.. als je boos bent en dat numemr op zet dan weet ik zeker dat je door het lint gaat

EDIT: meestal als ik boos ben dn luister ik Drum&Bass en dan word je helemaal agressief :P


Vor is gewoon een mainstream nummer :huh:
Ik ben niet vaak boos maar als ik dan zoiets wil luisteren pak ik liever iets van Hellfish, The Destroyer, Drokz, Akira, I:Gor of Goetia ofzo erbij. Rond dat niveau kun je iets aggresief noemen :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks